فتوکپی دست دو شارپ

فتوکپی رنگی

فتوکپی دست دو شارپ

فتوکپی دست دو شارپ یکی از گزینه های محبوب و پرطرفداری است. که خریداران دستگاه های اداری پیش روی خود دارند. فتوکپی های ساخت شرکت شارپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از این جهت انتخاب مناسبی برای بسیاری از کسب و کارهای عمومی می باشند. همچنین دستگاه های این سری شارپ تنوع بالایی داشته و مناسب برای هر طیفی از امور و کارهای اداری می باشند.

انتخاب یک مدل مناسب از بین مدل های متنوع فتوکپی شارپ، نیازمند توجه به برخی نکات می باشد. همچنین انتخاب دستگاه دست دو مناسب نیز کار دشواری بوده که بدون رعایت برخی نکات، امکان پذیر نمی باشد. در ادامه به معرفی اساسی ترین انتخاب ها از بین دستگاه های فتوکپی دست دو شارپ خواهیم پرداخت.

این مطلب به شما کمک خواهد کرد. تا به راحتی مدل مناسب و ایده آل خود را از بین صدها و حتی هزاران مدل مختلف انتخاب نمایید. همچنین قادر خواهید بود. دستگاه دست دومی را انتخاب کنید. که در عین کیفیت و سلامت کامل، قیمت مقرون به صرفه ای را نیز داشته باشد و شما را در صرفه جویی در هزینه ها یاری کند.

شرکت شارپ

شارپ یک شرکت ژاپنی می باشد. که بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات الکترونیکی و دستگاه های اداری دارد. کیفیت ساخت و طراحی شارپ در زمینه دستگاه های اداری مثال زدنی است. محصولات شارپ علاوه بر کارایی بالا و قابلیت های بیشتری که به کاربران خود ارائه می دهند، از دوام و طول عمر بالاتری نیز برخوردار می باشند.

فتوکپی برند شارپ

یکی از محصولات پرطرفدار شارپ در بین دستگاه های اداری ساخت این شرکت، فتوکپی شارپ می باشد. ماشین های فتوکپی دستگاه هایی هستند. که با تلفیق فناوری های پردازش تصویر حرفه ای و چاپ با کیفیت، می توانند نسخه های مختلفی از یک سند کاغذی یا الکترونیکی اولیه را چاپ کنید.

فتوکپی ها کاربرد بسیاری در صنایع و کسب و کارهای مرتبط با انتشارات دارند. بسیاری از ادارات، دفاتر انتشارات و صنایع چاپ و تکثیرات به تعداد بسیاری از کپی های کاغذی نیاز دارند. همچنین بسیاری از کسب و کارهای کوچک مثل مدارس و دانشگاه ها وابستگی بسیاری به دستگاه های کپی دارند.

فناوری عملکرد فتوکپی شارپ

 

اساس کار همه دستگاه های فتوکپی مشابه و بر اساس یک سیستم ساده است. ولی کیفیت اجزای به کار رفته در این ماشین های کپی عاملی است. که کیفیت این دستگاه ها را متغیر می سازد. سند اصلی تحت تابش منبع نورانی قرار می گیرد و بازتابش های حاصل شده توسط سیستم پردازش تصویر درک می شوند. سپس این اطلاعات به داده های کامپیوتری تبدیل شده و بر روی اوراق خام نقش بسته و کپی می شوند.

تکنولوژی

پردازش تصویر ممکن است بر اساس تکنولوژی های CIS یا CCD انجام شود. مدل های مختلف فتوکپی های شارپ از هر دو تکنولوژی بهره می برند. سری های R و AR از فتوکپی های شارپ بر اساس فناوری CCD کار می کنند. در حالیکه بقیه سری ها مثل سری MX بر اساس فناوری CIS کپی را انجام می دهند.

فناوری CCD به شما امکان تهیه کپی از گستره بیشتری از اسناد را می دهد. شما می توانید به کمک این فناوری از کارت های بانکی، اسناد تا خورده و دارای اعوجاج نیز اسکن و کپی طراحی کنید. در حالیکه فناوری CIS کیفیت بهتر و وضوح بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های فتوکپی شارپ

فتوکپی های شارپ قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. بسیاری از آپشن های اختیاری قابل اضافه شدن بر روی دستگاه های فتوکپی شارپ را دارند. همچنین امکانات و ویژگی های نرم افزاری متعددی به وسیله پنل کاربری دستگاه تعبیه شده اند. تا انجام گردش کار های مختلف و حتی پیچیده، به سادگی امکان پذیر شود.

آپشنهای اختیاری

آپشن هایی از قبیل ADF یا سیستم تغذیه اسناد خودکار، لارج باکس، سورتر و فینیشر از جمله آپشن های قابل اضافه شدن به تقریبا همه دستگاه های فتوکپی شارپ می باشند. شما می توانید با انتخاب آپشن های اختیاری کارایی دستگاه خود را افزایش دهید. البته باید توجه داشت که این آپشن ها هزینه جداگانه ای دارند. که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام محاسبه می شوند.

دارای پنل لمسی

دستگاه فتوکپی شارپ دست دو، در هر مدل و سری ساختی که باشد. معمولا از یک پنل لمسی به عنوان رابط کاربری استفاده می کند. از این رو سهولت استفاده و بازدهی دستگاه های شارپ بیشتر از سایر برند هاست. برقراری ارتباطی کارآمد و ساده با کاربر یکی از مهم ترین قابلیت های دستگاه های فتوکپی شارپ است. که در قالب یک ارتباط بصری ساده شکل می گیرد.

فتوکپی شارپ در مدل های مختلف

امکان خریداری فتوکپی شارپ در مدل های مختلفی وجود دارد. دستگاه های شارپ از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. و از همین رو در مدل های مختلفی ساخته شده و به فروش می رسند. به این ترتیب دستگاه های اداری شارپ مخصوص هر طیفی از امور اداری قرار می گیرند. درواقع شما می توانید با هر سطحی از کاربری و هر انتظاراتی، یک دستگاه فتوکپی ایده آل برای کار خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سری های مختلف شارپ

فتوکپی های شارپ در سری های مختلفی ساخته می شوند که با پیشوند های R، AR، MXو… مشخص می شوند. برخی از این مدل ها درواقع دستگاه های چندکاره ای هستند که علاوه بر قابلیت های چاپ، اسکن و فکس، قابلیت تهیه فتوکپی را نیز دارند. برخی دستگاه های دیگر ماشین های تخصصی فتوکپی می باشند.

اداری و خانگی

این دستگاه ها ممکن است بزرگ و حجیم باشند، یا اینکه در ابعادی جمع و جور و مناسب کاربری رو میزی ساخته شده باشند. همچنین توان تولید و راندمانی که یک دستگاه فتوکپی شارپ ارائه می دهد، متفاوت با دیگری است. برخی از این دستگاه ها مناسب کاربری خانگی یا ادارتی کوچک با بار کاری سبک می باشند. در حالیکه شارپ فتوکپی هایی را نیز مخصوص کاربری صنعتی و کلاس بار کاری سنگین طراحی کرده است.

رنگی و سیاه و سفید

همچنین برخی از مدل ها قابلیت تهیه چاپ رنگی یا به وسیله دو رنگ را نیز دارند و سایر دستگاه ها تنها قادر به چاپ سیاه و سفید هستند. دستگاه های رنگی در پیکربندی خود جایگاه های بیشتری برای قرار گرفتن رنگ ها نیز دارند. درواقع شما امکان قرار دادن تونر کارتریج های بیشتری را با رنگ های متنوع تری مثل زرد، سرخابی و فیروزه ای را نیز دارید.

حضور رنگ ها می تواند اثرگذاری اسناد شما را چندین برابر بیشتر کرده و جلوه ای دو چندانی به اسناد و اوراق شما ببخشد. همچنین به شما امکان تهیه فتوکپی های رنگی و قبول سفارشاتی که نیازمند حضور رنگ در فتوکپی ها می باشند را نیز می دهد. به این ترتیب هم کیفیت کار شما و هم دامنه قبول سفارشات را افزایش می دهد. مدل های رنگی معمولا با پسوند c به نشانه color مشخص و متمایز می شوند.

انتخاب برحسب نیاز

دستگاه فتوکپی دست دو شارپ و به طور کلی دستگاه های فتوکپی شارپ، مدل های بسیاری متنوعی دارند. اما خود این تنوع بعضا ممکن است سبب سردرگمی و دشوار شدن انتخاب برای خریداران شود. لذا توصیه می شود پیش از اینکه اقدام به خرید فتوکپی دست دو شارپ کنید، ابتدا برآوردی از نیازهای اداری و انتظاراتی که از یک دستگاه فتوکپی دست دو دارید، انجام دهید. توجه داشته باشید که دستگاه ایده آل، دستگاه سازگار با بقیه امور اداری شماست.

قیمت

قیمت دستگاه فتوکپی دست دو شارپ ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر کند. این عوامل بسیار گسترده می باشند، اما چند مورد تاثیر بیشتری از سایرین دارند. مدل و سری ساخت دستگاه، حضور آپشن های اختیاری بر روی دستگاه و میزان کارکرد و سلامت دستگاه های دست دو و بازسازی شده از مهمترین عوامل موثر بر قیمت هستند.

به طور کلی باید توجه داشت که می توان کیفیت را گران نخرید. شما می توانید با خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن مثل فروشگاه کپی ایران، علاوه بر خرید دستگاهی با کیفیت و کارا، از پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و ایده آل نیز آسوده خاطر باشید.

همچنین باید توجه داشت که همواره بهترین انتخاب، دستگاهی با بیشترین قابلیت ها یا گران قیمت ترین دستگاه نیست. دستگاه ایده آل و قیمت آن بر اساس کارایی و سازگاری آن با سایر امور اداری شما مشخص می شود. انتخاب یک دستگاه فتوکپی دست دو شارپ، به نحوی که تکمیل کننده گردش کارهای اداری شما باشد اهمیت بسیار بیشتری از تنوع قابلیت ها یا توان تولیدی دستگاه دارد.

دستگاه بازسازی شده

یکی دیگر از گزینه هایی که شما حین خرید دستگاه فتوکپی و به طور کلی هر دستگاه اداری و الکترونیکی دیگری با آن مواجه هستید، امکان خرید مدل های استوک یا بازسازی شده می باشد. دستگاه های دست دوم یا اصطلاحا استوک و همچنین مدل های استوکی که به منظور ارتقا عملکرد و سازگاری تحت برخی اصلاحات و تعمیرات قرار گرفته اند، در کنار دستگاه های آکبند از امکانات خرید شما هستند.

قیمت کمتر

دستگاه های دست دوم طبیعتا قیمت بسیار کمتری دارند و این موضوع برای دستگاه دست دو شارپ نیز صادق است. در واقع شما می توانید با انتخاب یک دستگاه دست دو، در هزینه های خود صرفه جویی بسیار بیشتری کنید. قیمت این دستگاه ها با توجه به مدل دستگاه و قابلیت های آن و همچنین سری و ریجن ساخت دستگاه ممکن است متفاوت باشد. همچنین نظر به میزان کارکرد و سلامت دستگاه نیز ممکن است تغییر کند.

کیفیت

اما از سوی دیگر باید توجه داشت که کیفیت دستگاه فدای قیمت آن نشود. چرا که ممکن است دستگاهی به علت نقص عملکردی یا عدم بازسازی های کافی با قیمتی بسیار ارزان به فروش برسد. در حالیکه قادر به ارائه سرویس های اداری به طور کامل نمی باشد. رسیدن به این تعادل قیمتی که از یک سو دستگاهی را گران نخریم و از سوی دیگر کیفیت را فدای قیمت نکنیم، کار بسیار دشواری می باشد که معمولا به تنهایی غیرممکن است.

خرید از کپی ایران

بهترین و مطمئن ترین راه خرید از یک فروشنده مطمئن می باشد. فروشگاه های مطمئن اعتبار مخصوصی دارند و به همین علت قیمت گذاری های خود را بر اساس برخی اصول واحد تعیین می کنند. به همین دلیل قمیت دستگاه های به فروش رسید. توسط این فروشگاه ها همواره مقرون به صرفه و ایده آل می باشند. درواقع هر آنچه شما پرداخت می کنید هزینه کیفیت می شود.

فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های فتوکپی دست دو شارپ در مدل های مختلف می باشد. شما می توانید ایده آل ترین دستگاه ها را با معقول ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین از پرداخت هزینه به صرفه مطمئن و آسوده خاطر باشید.

همچنین شما با خرید از فروشگاه کپی ایران مشاوره های تخصصی حین خرید دریافت می کنید. و به این ترتیب قادر خواهید بود دستگاهی کاملا متناسب با نیازهای خود را خریداری نمایید. در واقع می توانید بسیاری از انتخاب های دشواری که پیشتر به آن ها اشاره شد. را به کمک مشاوره تخصصی کارشناسان ما به سادگی هر چه تمام تر و همچنین با آسودگی خاطر از بهینه ترین بودن انتخاب، انجام دهید. بهره بردن از مشاوره تخصصی برای همه خریداران کپی ایران امکان پذیر می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.