فتوکپی دست دو کانون

کانون 7105

فتوکپی دست دو کانون

فتوکپی دست دو کانون همواره یک گزینه ایده آل و پرطرفدار برای خریداران دستگاه های کپی بوده است. برندهای مختلفی ماشین های اداری و دستگاه های کپی را تولید و به بازارها عرضه می کنند. این دستگاه های کپی نیز به صورت آکبند یا استوک دست دوم مورد استفاده مشتریان و کاربران قرار می گیرد. اما در بین انواع مختلفی از برندهای گوناگون، برند کانون مزیت های متعددی دارد. که به همین علت توسط خیل عظیمی از خریداران و کاربران ماشین های اداری مود استقبال همیشگی قرار گرفته است.

شرکت کانون

کانون یک شرکت آمریکایی می باشد. که در یک قرن گذشته همواره سعی در ساخت و تولید با کیفیت ترین دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی از جمله ماشین های اداری داشته است. دستگاه های کانون همیشه کارایی و توان خود را به مشتریان خود ثابت کرده اند. و به خوبی نشان داده اند. که قابلیت اجرای بسیاری از امور را دارند.

اما از توان و کیفیت ساخت درجه یک این دستگاه ها که بگذریم. کانون را می توان در ساخت دستگاه های خود به یک هنرمند تمام عیار تشبیه کرد. دستگاه های کانون همواره شیک بودن و طراحی هنرمندانه را به عنوان امضای کانون یدک می کشند. ظرافت در طراحی در عین کارایی و راندمان کاری بالا از ویژگی های مشخصه دستگاه های کانون می باشد.

درنتیجه اگر به دنبال دستگاهی می گردید. که علاوه بر کارایی مناسب، طراحی زیبا و چشم نوازی نیز داشته باشد. و همچنین توان کاری آن بالا باشد. فتوکپی های کانون را در نظر داشته باشد. شما همچنین می توانید با خرید دستگاه های دست دو، در قیمت و هزینه نیز صرفه جویی نمایید. اگر شما هم جز افرادی هستید که بودجه و قیمت دستگاه فتوکپی برایتان اهمیت بسیاری دارد. فتوکپی دست دو کانون یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

فتوکپی های دست دو کانون

یکی از دستگاه های ساخت کانون فتوکپی کانون می باشد. فتوکپی های کانون در مدل های متنوع با کاربری های مختلف و در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شوند. تا به این ترتیب هر گروه از کاربران با نیزهای اداری منحصر به فرد خود، بتواند دستگاه مناسب را از بین مدل های مختلف کانون پیدا کرده و آن را خریداری نماید.

فتوکپی های کانون در اندازه های رومیزی، متوسط و بزرگ موجود می باشند که شما می توانید. با توجه به فضای در دسترس خود، یک گروه را برگزینید. قابلیت های متنوعی روی هر مدل فتوکپی کانون موجود می باشد. شما می توانید. بر اساس سرعتی و توان تولیدی که از یک دستگاه کپی انتظار دارید، مدل متناسب با کار خود را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که دستگاه ایده آل همواره گران قیمت ترین دستگاه نیست. درواقع بهترین دستگاه فتوکپی دست دو کانون و به طور کلی دستگاه فتوکپی، دستگاهی است. که بر اساس کاربری و انتظاراتی که شما از یک دستگاه فتوکپی دارید، تعیین می شود. درنتیجه توصیه می شود. حتما پیش از اینکه به خرید یک دستگاه فتوکپی اقدام کنید. برآوردی از نوع کاربری و انتظارات خود از دستگاه فتوکپی انجام دهید.

فتوکپی رنگی کانون

برخی از فتوکپی های کانون در مدل های رنگی نیز موجود می باشند. فتوکپی رنگی قبلیت افزودن یک یا چند رنگ به مستندات و اوراق کپی شده را دارا می باشد. حضور رنگ ها در اسناد و اوراق شما می تواند. جلوه دوچندانی به آن ها بیافزاید و اثرگذاری آن ها را بیشتر کند.

مدل های رنگی عموما بر اساس سیستم رنگ گذاری CMYBK رنگ آمیزی را انجام می دهند. به این ترتیب که چند جایگاه بیشتر برای حضور تونر کارتریج های فیروزه ای، زرد، سرخابی و مشکی دارند. و معمولا با یک پسوند c به نشانه color مجزا از مدل های سیاه و سفید می شوند.

 سرعت

یکی از اصلی ترین ویژگی های دستگاه های کانون، کیفیت و سرعت مثال زدنی آن هاست. در واقع دستگاه های ساخت کانون در هر بازه ای سرعت و کیفیت را به کاربران خود ارائه می دهند. شما می توانید بر اساس نیاز اداری و نوع کاربری خود، کیفیت و سرعت موردنیاز را برگزیده و دستگاه مرتبط را خریداری نمایید.

سرعت فتوکپی های کانون از ۲۵ برگ بر هر دقیقه تا ۹۰ برگ بر هر دقیقه متفاوت می باشند. دستگاه هایی که توان خروجی ۹۰ برگ بر هر دقیقه را دارند می توانند. درست مثل یک دستگاه فتوکپی تخصصی یا ریسوگراف حرفه ای عمل کنند. و همه نیازها و انتظارات شما از سرعت را برآورده سازند. دستگاه هایی با سرعت های کمتر نیز مناسب و ایده آل برای کاربری های خانگی و رومیزی می باشند. که شما در آنها به سرعت دستگاه توجه کمتری دارید.

دستگاه چند کاره

شما به راحتی می توانید از بین دستگاه های چندکاره نیز یکی را انتخاب کنید. دستگاه های چندکاره کانون علاوه بر قابلیت کپی در سرعت ها و کیفیت های مختلف، قابلیت چاپ، اسکن و فکس را نیز دارا می باشند. دستگاه های چندکاره معمولا قیمت بالاتری دارند. ولی در عوض می توانند گستره وسیعتری از امور اداریو گردش کار ها را برای شما پشتیبانی کنند.

کیفیت

کیفیت دستگاه های کانون نیز متفاوت می باشد. برخی دستگاه ها وضوح های متوسطی مثل ۳۰۰*۶۰۰ و برخی وضوح های راضی کننده تری مثل ۶۰۰*۶۰۰ dpi را ارائه می دهند. البته مدل هایی نیز موجود می باشند. که وضوح مثال زدنی ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi را نیز پشتیبانی کرده و نهایت کیفیت و وضوح را به شما ارئه می کنند. این دستگاه ها معمولا کاربری حرفه ای تر و تخصصی تری نسبت به دستگاه هایی با وضوح های کمتر دارند.

 مدل های استوک فتوکپی کانون

شما حین خرید دستگاه فتوکپی کانون امکان انتخاب مدل آکبند یا دست دوم دستگاه را دارید. دستگاه های آکبند به طور مستقیم از کارخانه یا نمایندگی فروش کانون خریداری می شوند. در واقع این دستگاه ها مستقیما پس از تولید و عرضه به بازار ها آماده به کار هستند. دستگاه های آکبند نهایت کاربری را داشته و می توانند به شما حداکثر توان تولیدی را نشان دهند.

اما در کنار دستگاه های آکبند، امکان خرید دستگاه های بازسازی شده و استوک نیز وجود دارد. هر ساله دستگاه های بسیاری زیادی پیش از اینکه عمر مفید خود را کرده باشند، توسط صاحبانشان واگذارد می شوند. دستگاه های استوک معمولا از سلامت کافی برخوردار بوده و قادرند تمام کارایی یک دستگاه آکبند را به خوبی انجام دهند. اگرچه توان ان ها با دستگاه های آکبند متفاوت است.

قیمت مناسب

اما نکته حائز اهمیت در دستگاه های دست دوم، قیمت بسیار ارزانتر این دستگاه ها می باشد. دستگاه های دست دوم قیمت مناسبی دارند. که تا چندین برابر از دستگاه های آکبند مشابه همان مدل ها، ارزنتر می باشند. شما می توانید با انتخاب یک دستگاه دست دوم به عنوان مثال دستگاه فتوکپی دست دو کانون، در هزینه های خود صرفه جویی کرده، در حالیکه کارایی کامل را نیز دریافت می کنید.

دستگاه های دست دو و دستگاه فتوکپی دست دو کانون، با توجه به میزان کارکرد و همچنین مدل دستگاه گزینه های متعددی را برای انتخاب در پیش روی شما قرار می دهد. اما مهم است. که دستگاهی را برگزینید که با سایر بخش های گردش کار شما و همچنین نوع کاربریتان سازگاری داشته باشد. دستگاه های دست دو ممکن است. دستگاه های صنعتی و حرفه ای و حتی دستگاه های رومیزی و خانگی را نیز شامل شوند.

فروشگاه معتبر

نکته ای که در جریان خرید دستگاه های دست دوم اهمیت بسیاری دارد. خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر است. از میزان سلامت و همچنین کارکرد دستگاه های دست دوم به راحتی نمی توان سر در آورد. لذا باید توجه داشت که اعتماد به فروشنده خود راحت ترین کاریست که می توانید انجام دهید. با خرید دستگاه فتوکپی دست دو کانون یا هر برند دیگر از فروشنده معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، هم از کیفیت و سلامت دستگاه خریداری شده و هم از بهینه بودن هزینه پرداختی آن آسوده خاطر باشید.

 بازسازی شده

برخی از دستگاه های دست دو و استوک، ممکن است. پس از واگذاری و در مسیر فروش مجدد خود، تحت اصلاحات و تغییراتی قرار بگیرد. دستگاه های بازسازی شده معمولا به علت افزایش سازگاری و طول عمر مفید دستگاه و بعضا به علت ارتقا عملکرد و توان تولیدی تحت این بازسازی ها قرار می گیرند. این دستگاه ها ممکن است مشمول هزینه های جانبی و متفاوتی به علت صورت پذیرفتن این تعمیرات شده باشند.

دستگاه های بازسازی شده معمولا مزیت مهمی نسبت به سایر انواع دستگاه ها دارند. آن مزیت نیز مسئله سازگاری می باشد. ممکن است دستگاه تحت ریجن و منطقه اروپا تولید شده باشد. و از این جهت به لحاظ توان الکتریکی و ورودی جریان الکتریکی با برق ایران همخوانی نداشته باشد. لذا این دستگاه ها تحت بازسازی هایی قرار می گیرند. که در نتیجه آن ها کاربری و کارایی و سازگاریشان به طور کلی و طول عمر پاور و منبع تغذیه آن ها در این مثال جزئی، بهبود می یابد.

قطعات فتوکپی دست دو کانون

دستگاه فتوکپی دست دو کانون، درست مثل دستگاه های آکبند ممکن است. پس از مدتی و با گذشتن طول عمر مفید دستگاه، مستلزم تغییرات و تعویض برخی از قطعات شود. چرا که با گذشت زمان قطعات داخلی این دستگاه ها، چه قطعات الکتریکی و چه مکانیکی، فرسوده شده و نیازمند تعویض می گردند. با این تفاوت که مدتی از طول عمر مفید قطعات دستگاه های استوک گذشته است. و از این جهت بیشتر در معرض تعویض قطعات می باشند. قطعات دستگاه های استوک به راحتی قابل خریداری از یک فروشنده معتبر و مطمئن می باشند

خرید و سفارش دستگاه فتوکپی دست دو کانون

خرید دستگاه فتوکپی دست دو کانون در مدل ها و پیکربندی های متنوع و همچنین با قابلیت های مختلفی امکان پذیر می باشد. سفارش دهی این دستگاه ها نیز به سادگی امکان پذیر می باشد. شما می توانید از طریق سایت ما مدل های موردنظر خود را انتخاب کرده و قابلیت های هریک را مورد مطالعه قرار دهید. پس از انتخاب مدل مطلوب از بین مدل های دستگاه فتوکپی دست دو کانون، یکی را برگزیده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

شما همچنین می توانید آپشن های اختیاری مختلفی را به دستگاه مورد نظر خود اضافه کنید. یا همچنین آپشن هایی را از ضمیمه دستگاه حذف کرده و به راحتی پیکربندی دستگاه را تغییر دهید. آپشن های اختیاری شامل آپشن هایی عمومی مثل لارج باکس، سورتر، فینیشر و سیستم تغذیه اسناد خودکار یا به اختصار ADF می باشند.

آپشن های اختیاری کانون

آپشن های اختیاری هر یک به نحوی کارایی و توان تولیدی دستگاه فتوکپی دست دو کانون را ارتقا می دهند. به عنوان مثال فینیشر وظیفه صحافی اوراق کپی شده را بر عهده دارد و از سوی دیگر لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی دستگاه را افزایش می دهد. اما از سوی دیگر باید توجه داشت که این آپشن های اختیاری هزینه های جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قمیت خام دستگاه محاسبه می شوند.

به این ترتیب شما می توانید با انتخاب آپشن های ضروری و متناسب با نوع کاربری خود، و از سوی دیگر حذف آپشن های غیرضروری نه تنها کاربری خود را در زمینه های موردنیاز ارتقا دهید، بلکه در قیمت و هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد فتوکپی دست دوم کانون لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.