فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا 654c

فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا

فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا همان دستگاه چاپی است که در جستجوی آن بوده اید. عنوان دست دو نباید برای شما نگرانی ایجاد کند. زیرا خرید و فروش دستگاه های کپی استوک و دست دوم یک روال معمول است. میزان کیفیت و کارایی این دستگاه ها کاملا معلوم است و قیمتشان نیز بر همین اساس تعیین می شود. به همین علت شرایط کاملا منصفانه است و شما می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

مزایای خرید فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا

بهره گیری از فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا از جهات بسیاری به نفع کاربر می باشد. اول از همه اینکه صاحب یک دستگاه کپی از برند مطرح کونیکا مینولتا می شود. این شرکت معروف ژاپنی کار خود را از روزها و سال های اخیر شروع نکرده است، بلکه بیش از ۱۵۰ سال است که در زمینه تولید تجهیزات اداری فعالیت دارد. بنابراین به راحتی می توان به محصولات آن اعتماد نمود.

 اقتصادی بودن

مزیت دیگر اقتصادی بودن دستگاه های دسته دوم است. برای ساخت یک دستگاه فتوکپی تکنولوژی و قطعات بسیاری مورد نیاز است. به این جهت قیمت دستگاه های کپی نو بسیار بالاست. بهایی که شاید پرداخت آن برای بسیاری از افراد که صاحب مشاغل کوچک هستند، توجیه پذیر نیست. حتی ممکن است حجم کاری و میزان استفاده آنها از دستگاه کپی زیاد نباشد. بنابراین پرداخت یک هزینه بالا برای دستگاه فتوکپی عاقلانه نیست.

در چنین حالتی است که پای دستگاه فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا به میان می آید. شما می توانید با هزینه خیلی کمتر این دستگاه را خریداری کنید. کارکرد آن نیز دقیقا شبیه به دستگاه آکبند است و می تواند تمامی کارهای مربوط به چاپ و نشر را برای شرکت، مدرسه، دانشگاه و یا چاپخانه شما انجام دهد. پس استفاده از دستگاه دست دوم پول زیادی را در جیب شما نگاه می دارد.

خدمات پس از فروش

کونیکا مینولتا به منظور حفظ وجه شرکت و نیز مشتریان خدمات پس از فروش ویژه ای برای محصولاتش دارد. در کشورهای توسعه یافته هرکس یک فتوکپی کونیکا مینولتا بخرد یا اجاره کند از خدمات پس از آن نیز برخودار می شود. تکنیسن های این شرکت مدام دستگاه های کپی کونیکا را چک می کنند. قطعات بر اساس طول عمری که دارند تعویض می شوند. یعنی منتظر نمی مانند که یک قطعه خراب شود تا آن را عوض کنند.

سالم بودن فنی

این نگهداری و تعمیرات اصولی و به موقع در کنار هم باعث سلامت کامل دستگاه می شوند. یعنی یک فتوکپی کونیکا مینولتا یا هر برندی دیگری که در یکی از ادارات کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است، از نظر فنی کاملا سالم است. تمامی قطعات آن کارکرد خود را دارند و هیچ نقصی وجود ندارد.

به دلیل عدم وجود بروکراسی اداری دستگاه فتوکپی به خوبی نگهداری می شود. نظام آموزشی متفاوت در کشورهای اروپایی نیز منجر به استفاده کمتر از دستگاه های کپی می شود. مجموع این شرایط دست به دست هم می دهند تا یک فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نشود. یعنی می توان گفت دستگاه های دست دوم تا حد زیادی از هر نظر با نمونه های آکبند برابری می کنند.

چرا برند کونیکا مینولتا؟

در قسمت قبل در مورد مزیت استفاده از فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا توضیح داده شد. اما سوال اینجاست که چرا این برند توصیه می شود؟ پاسخ این سوال را می توان در ویژگی های مثبت فراوان تولیدات این شرکت جستجو نمود. تکنولوژی روز دنیا در کنار کیفیت را می توان اولین دلیل دانست. تمامی دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از جدیدترین ابزارآلات ساخته می شوند.

استهلاک

فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا در کشورهای اروپایی پس از دوره های مصرف پنج ساله یا سه ساله به وجود آمده است. بنابراین عمر استفاده از آن کوتاه است. این دستگاه در زمان تعویض به دست شرکت سازنده می رسند و در آنجا توسط خود این شرکت درجه بندی می شود. بنابراین میزان استفاده از آن به وضوح مشخص می گردد. از این رو کاربر هنگام خرید یک دستگاه کپی دست دوم به خوبی به درجه استهلاک آن واقف است.

تامین قطعات و مواد مصرفی

تمامی مواد و لوازم مورد نیاز برای دستگاه های کونیکا مینولتا به راحتی تامین می شود. منظور تونر های مشکی، رنگی و کارتریج است. این اقلام به راحتی در بازار یافت می شوند. ضمن آنکه هم خود دستگاه فتوکپی و هم ملزومات مورد نیاز قیمت مناسب تری نسبت به بسیاری از برندهای دیگر دارند. در حالی که از لحاظ کیفیت حتی از آنها نیز بالاتر هستند.

دوستدار محیط زیست

با استفاده از فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا شما به محیط زیست نیز اهمیت داده اید. زیرا این دستگاه ها دوستدار محیط زیست هستند. در ساخت آنها از مواد مضری همچون کروم استفاده نشده است. قطعات آنها طول عمر بالایی داشته و لازم نیست خیلی زود به عنوان زباله به طبیعت بازگردانده شوند. زیرا متاسفانه در کشورهایی نظیر ایران معمولا تا یک قطعه خراب نشود دستگاه فتوکپی را سرویس نمی کنند.

 قابلیت های دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا

مشخص شد که یک دستگاه فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا تفاوت آشکاری با نمونه آکبند ندارد. پس می توان گفت سرعت کاری آنها نیز هیچ فرقی ندارد. از آنجا که شرکت کونیکا مینولتا منحصرا بر روی تجهیزات اداری کار می کند محصولات خوبی روانه بازار کرده است. تمامی دستگاه های چاپ و نشر کونیکا سرعت کاری بالایی متناسب با ابعاد و اندازه خود دارند.

سرعت

یعنی نمونه های اداری و ایستاده آن قادرند در هر دقیقه از ۳۰ تا ۷۰ برگه یا حتی بیشتر را نیز چاپ کنند. نمونه های خانگی نیز به نسبت کارکرد کمتر سرعت مناسبی دارند. همچنین مدت زمان گرم شدن نیز در آنها چندان بالا نیست. در مجموع با کپی کونیکا مینولتا وقت چندانی برای روشن شدن، گرم شدن و تکثیر برگه ها از شما گرفته نمی شود.

قابلیت ارتقا

اگر تصور می کنید که یک فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا قابلیت ارتقا ندارد سخت در اشتباهید. شما به راحتی می توانید دستگاه کپی خود را به یک دستگاه کپی همه کاره تبدیل کنید. کافی است چند آپشن اضافی را به آن اضافه کنید. با نصب سورتر بر روی آن (البته نمونه های اداری) می توانید مرتب سازی جزوات را اتوماتیک انجام دهید. بدین ترتیب نگران قاطی شدن چند فایل نخواهید بود.

فینیشر

اگر از فینیشر استفاده کنید می توانید عملیات پانچ کردن، سیمی کردن و صحافی جزوات و اسناد را انجام دهید. بنابراین دیگر نیاز نیست این کارها را به جایی بیرون از موسسه خود بسپارید. این یعنی اینکه بخشی از هزینه ها به جیب شما باز می گردد. به علاوه بیشتر دستگاه های کونیکا مینولتا با افزودن یک کیت به فکس پرسرعت تبدیل می شوند. حتی از طریق آنها می توان فکس ها را به آدرس های مختلف ایمیل نمود.

ADF

همچنین با اضافه کردن سینی اتوماتیک تغذیه اسکن یا همان ADF می توانید در وقت تا حد زیادی صرفه جویی کنید. زیرا دیگر نیازی نیست برای اسکن اسناد چند برگی آنها را یکی یکی و با دست برای اسکنر تعریف کنید.

چند منظوره

بیشتر دستگاه های جدید فتوکپی کونیکا مینولتا چند منظوره هستند. یعنی تنها کار کپی اوراق را انجام نمی دهند. آنها قابلیت های دیگری همچون پرینت از کامپیوتر و اسکن نیز دارند. به علاوه اکثریت آنها را می توان در شبکه های اداری به کار برد. بی شک قابلیت ها ربطی به نو یا دست دوم بودن ندارد و یک دستگاه کپی دست دوم کونیکا مینولتا نیز از سرعت و ویژگی های مثبت برخوردار است.

 امکان فایلینگ اسناد

آیا می دانید که می توانید از نوع اداری فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا برای فایلینگ و ذخیره سازی اسناد پرکاربرد استفاده کنید؟. بله درست متوجه شدید این دستگاه می تواند مثل یک کمد بایگانی اسناد شما را نگهداری کند. زیرا مجهز به یک هارد دیسک است. کاربر قادر است اسنادی را که مرتب مورد نیاز است، در هارد دستگاه اسکن و ذخیره کند.

ذخیره سازی اسناد

نگران امنیت اسناد و مدارک نباشید. چون ذخیره سازی به صورت رمزگذاری شده انجام می شود و هرکسی به آن دسترسی ندارد. به عنوان مثال در انتشارات دانشگاه برای چاپ یک جزوه نیاز نیست نمونه اصلی همیشه موجود باشد. هارد دستگاه های دست دوم پس از بازیابی فرمت می شوند. بنابراین نگران پر بودن آنها از اطلاعات قبلی نباشید.

 حافظه موقت داخلی

نکته دیگری که در مورد دستگاه های کونیکا مینولتا وجود دارد حافظه موقت داخلی است. این حافظه به نو یا دست دو بودن ارتباطی ندارد و در تمامی دستگاه های کونیکا وجود دارد. حتی مدل های خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حافظه داخلی موقت سرعت چاپ را بالا می برد. پس از انجام عملیات چاپ یا کپی نیز به صورت اتوماتیک پاک می شود. پس خطری نیز برای لو رفتن اسناد مهم وجود ندارد.

برای درک بهتر اهمیت حافظه داخلی یک مثال می زنیم. تصور کنید می خواهید از یک فایل پانصد صفحه ای پرینت بگیرید. کافی است روی آن کلیک کرده و گزینه پرینت را انتخاب کنید. تمامی پانصد صفحه به حافظه موقت منتقل و به ترتیب پرینت گرفته می شود. این درحالی است که اگر حافظه داخلی وجود نداشت مجبور بودید تک به تک از صفحات پرینت بگیرید. البته قطعا حافظه داخلی در دستگاه های کوچکتر، کمتر است.

ظرفیت کاغذ

مشغول کار با دستگاه فتوکپی هستید که ناگهان در میانه راه کاغذ دستگاه تمام می شود. این اتفاق باعث تاخیر در کار می شود و دردسرهایی به همراه دارد. اما اگر از یک دستگاه فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا استفاده کنید چنین رخدادی را به ندرت خواهید دید. زیرا ظرفیت مناسب کاغذ از خصوصیات اصلی دستگاه های کپی اداری این برند است.

ظرفیت سینی

در دستگاه های فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا سینی هایی برای نگهداری کاغذ در نظر گرفته شده است. برخی از دستگاه های این برند قادرند هزاران برگه را در خود جای بدهند. این ظرفیت بالا به شما نوید می دهد که به این زودی نگران اتمام برگه نباشید. قضیه تنها به اینجا ختم نمی شود. مدل های بالاتر و یا بهتر است بگوییم بیشتر مدل ها امکان افزودن سینی های بیشتر را دارند. یعنی شما می توانید ظرفیت کاغذ را نیز ارتقا دهید.

سازگاری با بیشتر سیستم های عامل

فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا با اکثر سیستم های عامل سازگاری دارد. یعنی می توانید دستگاه را به کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز، مک، لینوکس و … متصل کنید. اما این ویژگی کلی نیست. بنابراین بهتر است پیش از خرید یک دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا دقیقا مطلع شوید با کدام سیستم ها هماهنگی دارد.

شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که چرا تاکید بر فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا بود. پاسخ این سوال باز می گردد به بازار ایران در زمینه دستگاه های فتوکپی. در واقع بیشتر دستگاه های کپی کونیکا مینولتا یا هر برند دیگر در کشور ما دست دوم و استوک اروپایی هستند. البته همانطور که گفته شد فتوکپی کونیکا مینولتا دست دو از نظر کارایی چیزی کم از نمونه آکبند ندارد.

خرید از کپی ایران

اگر مایل به خرید فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا هستید باید در انتخاب فروشگاه نیز دقت کنید. زیرا قیمت یک دستگاه دست دوم باید متناسب با درجه بندی آن تعیین شود. به علاوه یک فروشگاه ایده آل باید تنوع کالا داشته باشد. فروشگاه اینترنتی کپی ایران واجد تمامی شرایط ذکر شده می باشد.

با انتخاب این فروشگاه می توانید از امکان خرید تلفنی برخوردار شوید. به علاوه تیم کاردان و با تجربه فروشگاه در تمامی مراحل در کنار شما هستند. ارائه یک مشاوره فنی از طرف فروشنگان کپی ایران به خریدار کمک می کند تا با دید باز انتخاب کند.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد فتوکپی دست دو کونیکا مینولتا لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.