فتوکپی رنگی شارپ  mx7500

شارپ MX 5000

فتوکپی رنگی شارپ  mx7500

فتوکپی رنگی شارپ  mx7500 از دیگر دستگاه های فتوکپی موجود در بازار است. که توانسته است در بسیاری از ادارات و مراکز چاپ و نشر جای خود را به دست آورد. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی مانند زمان گرم شدن کوتاه، زمان اولین کپی بسیار کم، کیفیت عالی و سرعت مناسب بدون شک می تواند. رضایت خاطر شما را از خرید دستگاه به دست آورد.

 

ویژگی های فتوکپی رنگی شارپ  mx7500

بهتر است قبل از خرید شما را با برخی از ویژگیهای این دستگاه فتوکپی آشنا کنیم:

 

زمان راه اندازی مناسب

یکی از ویژگی های بسیار مناسب در این دستگاه فتوکپی استوک زمان راه اندازی مناسب آن است. فتوکپی رنگی شارپ  mx7500 در زمانی کم تر از ۹۰ ثانیه گرم شده و آماده به کار می شود. از طرف دیگر برای تهیه اولین کپی تنها ۵.۱ ثانیه زمان لازم است. لذا شما در کم تر از دو دقیقه می توانید. بعد از روشن کردن دستگاه از آن کپی بگیرید.

 

حافظه مناسب

مساله مهم دیگر که هنگام خرید دستگاه های فتوکپی باید به آن توجه کنید، حافظه دستگاه است. در صورتی که حافظه دستگاه مناسب باشد می توانید. حجم قابل قبولی اطلاعات را روی آن ریخته و در زمان دلخواه از آن ها پرینت یا کپی بگیرید. حافظه داخلی این دستگاه فتوکپی ۵ گیگا بایت بوده و می توانید تا یک ترا نیز ارتقا یابد.

 

کپی متوالی تا ۹۹۹۹ برگه

از دیگر فاکتورهای خرید دستگاه های کپی توجه به این مساله است که دستگاه تا چه اندازه می تواند به صورت متوالی کپی بگیرد. فتوکپی رنگی شارپ ۷۵۰۰ می تواند تا ۹۹۹۹ برگه را به طور متوالی کپی بگیرد. بنابراین می توانید این تعداد از برگه را داخل مخزن دستگاه قرار داده تا بتواند. بدون نیاز به سرکشی به دستگاه به طور متوالی از از اطلاعات مورد نیازتان کپی بگیرید.

 

قابلیت برنامه ریزی

نکته بسیار مهم دیگر درباره فتوکپی رنگی شارپ  mx7500 داشتن قابلیت برنامه ریزی آن است. شما می توانید برنامه های مختلف کپی و پرینت را به دستگاه داده و تعداد کافی برگه را نیز داخل مخزن قرار دهید. این مساله به شما کمک می کند تا مدت ها نگران عملکرد دستگاه کپی نباشید. و دستگاه به طور خودکار برنامه داده شده به آن را انجام دهد.

 

توان مصرفی پایین

توان مصرفی از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید تمامی دستگاه های برقی است که باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود. جالب است بدانید این دستگاه فتوکپی یکی از کم مصرف ترین دستگاه های فتوکپی موجود در بازار است که تنها ۳.۸۴ کیلو وات توان مصرف می کند. این میزان مصرف انرژی باعث می شود نگرانی بابت هزینه مصرفی آخر ماه نداشته باشید.

 

کیفیت بالا

با استفاده از فتوکپی رنگی شارپ  mx7500 می توانید با کیفیت بالای ۶۰۰ dpi به خوبی تمامی اسناد و تصاویر مورد نظرتان را کپی کرده یا پرینت بگیرید؛ به طوری که تمامی جزئیات و رنگ ها به خوبی در تصویر قابل مشاهده باشد.

 

خرید از کپی ایران

شرکت کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک در ایران است که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله فتوکپی رنگی شارپ  mx7500 را با قیمتی بسیار مناسب از آن خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی شارپ  mx7500  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.