فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا 351

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا از اصلی ترین دستگاه هایی است که در انواع ادارات، سازمان ها، مراکز آموزشی و سایر محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که برند کونیکا مینولتا اصالت ژاپنی دارد و در اصل کمپانی کونیکا مینولتا ماحصل ادغام دو شرکت معتبر و بزرگ ژاپنی کونیکا و مینولتا است.

شرکت ژاپنی کونیکا مینولتا

این شرکت ژاپنی یک شرکت بزرگ بین‌المللی در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌ های کپی و ماشین‌ های اداری تک‌ کاره و چند منظوره می‌ باشد. که در حال فعالیت در تعداد زیادی از کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی، آمریکایی و خاورمیانه است.

بهتر است بدانید که نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحد های زیر مجموعه در مرکز سخت افزار ایران می‌ باشد. که جهت ارائه خدمات به بهترین نحو به مشتریان و کاربران این برند در کشورمان ایران راه اندازی و تاسیس شده است. در واقع این نمایندگی یکی از مراکز رسمی موجود در کشور محسوب می‌ شود. که مطابق با استاندارد های روز دنیا در رابطه با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا در حال فعالیت می‌ باشد.

ویژگی‌های بارز فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا طیف وسیعی از قابلیت‌ ها را به مشتریان و کاربران ارائه می‌ دهد.

دستگاه چند منظوره

برخی مدل های دستگاه کپی رنگی چند منظوره بوده و قادر هستند. عمل‌ هایی همچون فکس، چاپ، اسکن و فتوکپی را به بهترین شکل انجام دهند. همچنین این نوع دستگاه‌ های کپی از تکنولوژی لیزری برخوردار هستند. و به همین دلیل نسبت به سایر دستگاه‌ های جوهر افشان سریع‌ تر و واضح تر عمل می‌ کنند. لازم به ذکر است. که این مدل ها به دلیل طول عمر بالای کارتریج‌ های لیزری تونر از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌ باشند.

تولید حجم زیاد

از دیگر خصوصیات دستگاه‌ های کپی برند کونیکا می‌ توان به تولید حجم زیادی از اسناد چاپی اشاره کرد. از این رو این مدل دستگاه‌ های فتوکپی برای ادارات و مکان‌ هایی که به تولید حجم زیادی از اسناد نیاز دارند. بسیار مناسب و پرکاربرد است. این مدل دستگاه‌ های کپی رنگی به دلیل اینکه دارای ظرفیت ذخیره سازی کاغذ بزرگ می‌ باشند. برای فعالیت‌ های سنگین مناسب و پرکاربردتر می‌ باشند.

کیفیت بالا

از دیگر مزایای استفاده از فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا می‌ توان به چاپ نسخه‌ های رنگی با کیفیت بالا اشاره داشت. در واقع افزودن رنگ به اسناد چاپ شده باعث جان بخشیدن به ارتباطات داخلی و خارجی خواهد شد. و مطلب را به بهترین نحو برای ارائه آماده می‌ کند. با استفاده از این دستگاه‌ به راحتی و در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود حجم بالایی از اسناد را با بهترین کیفیت و به صورت رنگی چاپ نمایید.

چاپ دورو

همچنین فتوکپی های رنگی کونیکا مینولتا دارای قابلیت همزمان چاپ زیر و رو هستند. که سرعت کار را دو چندان می کند. یکی از مزایای مهم و قابل توجه این دستگاه عملکرد آن تحت پلتفروم بیزاب می‌باشد، که برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد که با تغییر دستگاه نیازی به یادگیری تکنولوزی جدید نداشته باشند. همچنین فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا دارای قابلیت‌ بی سیم است و به راحتی می‌ تواند. فایل‌ های کپی شده را از طریق اینترنت به کامپیوتر شما منتقل کند.

دارای مجموعه کامل از مدلها

بهتر است بدانید که در بین برندهای مختلفی همچون کانن، ریکو، زیراکس و شارپ، برند کونیکا مینولتا مجموعه‌ ای کامل از انواع دستگاه‌ های کپی را به مشتریان و کاربران خود ارائه می‌ دهد. در واقع این شرکت به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده سیستم‌های چند منظوره اداری و مدل‌های تولید چاپ بزرگ است. که دارای قابلیت حجم بالایی از چاپ اسناد می‌ باشند. شما می توانید ویژگی های مدل های مختلف این دستگاه ها را در بخش فروش وبسایت کپی ایران مشاهده کرده و اقدام به خرید نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.