فتوکپی رومیزی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

فتوکپی رومیزی کیوسرا

فتوکپی رومیزی کیوسرا keyocera یکی از برندهای معروف و معتبر در انواع مختلف دستگاه های چاپ است. که در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. دفتر مرکزی این برند معروف در کشور ژاپن قرار داشته و بسیاری از محصولات آن به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکایی صادر می شود. در این بخش قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره دستگاه فتوکپی رومیزی این برند در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا در مدل های مختلف دارای امکانات و ویژگی های بسیار عالی و کاربردی است. که بدون شک می تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند. این دستگاه چاپ دارای قابلیت استفاده از کاغذها در انواع و سایزهای مختلف بوده و شما می توانید. از فایل های مختلف روی برگه ها در اندازه های مورد نیازتان چاپ بگیرید.

پورت ارتباطی

این دستگاه های رومیزی دارای راه های ارتباطی متنوع بوده و شما می توانید. از طریق کابل شبکه یا رابط USB به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به انتقال اطلاعات بپردازید. در بسیاری از مدل های این دستگاه شما می توانید. از طریق اتصال به وای فای به صورت غیر مستقیم به تلفن همراه نیز وصل شده. و از آن اطلاعات و فایل های مورد نظر خود را دریافت کنید.

ابعاد

دستگاه کپی رومیزی کیوسرا در ابعاد بسیار مناسب و وزن مناسب طراحی و ساخته شده است. به طوری که می توانید. به راحتی آن را روی میز کاری خود در اداره و یا منزل قرار دهید. و کارهای خود را با آن انجام دهید.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی و توان کاری ماهیانه دستگاه های فتوکپی رومیزی این برند با وجود داشتن اندازه نسبتا کوچک، بالا و قابل قبول است. شما می توانید. در روزهای پر کار خود ظرفیت سینی دستگاه را تا بیش ترین حد پر کرده و بدون نیاز به پر کردن چند باره از برگه های داخل دستگاه استفاده کنید.

توان کاری

توان کاری ماهیانه مدل های مختلف این دستگاه چاپ نیز بالا است. به طوری که شما می توانید .در هر ماه بیش از چند صد برگه را پرینت یا کپی گرفته و کارهای اداری دیگر خود را با این دستگاه انجام دهید.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا را همانند دیگر دستگاه های چاپ از مراکز فروش مطمئن و با کیفیت انجام دهید. این دستگاه های ژاپنی همگی دارای شناسنامه و گارانتی بوده. و شما می توانید. بعد از خرید از خدمات نمایندگی های مجاز تعمیر بهره مند شوید. بنابراین خرید دستگاه کپی رومیزی کیوسرا را همراه با گارانتی انجام دهید.

حضوری و غیر حضوری

شما برای خرید این دستگاه چاپ می توانید. به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنید. در حال حاضر فروشگاه های بسیاری وجود دارند. که وارد کننده مستقیم و یا غیر مستقیم دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف بوده و شما می توانید. دستگاه چاپ مورد نظر خود را از آن ها خریداری کنید.

فروشگاه معتبر

یکی از نکات مهم برای خرید دستگاه های کپی برای اطمینان از داشتن یک خرید مطمئن و خوب، انتخاب فروشگاه هایی با تعداد و تنوع بالا دستگاه های چاپ است. بدون شک یک فروشگاه وارد کننده دستگاه های چاپ اصل تنها به خرید تعداد انگشت شمار دستگاه اکتفا نکرده و دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف خریداری می کند.

بنابراین برای اطمینان از خرید، یک فروشگاه با تنوع محصولات مناسب را انتخاب کنید. این مساله علاوه بر اطمینان از خرید به شما این امکان را می دهد. که در محدوده قیمت مورد نظر خود دستگاه های کپی مختلف را دیده، با یکدیگر مقایسه کرده تا مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

نوع فتوکپی

نکته دیگر آن که شما می توانید هنگام خرید دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا این دستگاه چاپ را به صورت بازسازی شده، آکبند و یا استوک خریداری کنید. بنابراین شما می توانید. با توجه به نیاز کاری و میزان بودجه مورد نظر خود مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا به فاکتورهای مختلف وابسته است. بدون شک دستگاه های کپی در مدل های مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشند. نوع کاربری دستگاه چاپ اولین فاکتور موثر بر هزینه دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا یا هر برند دیگر می باشد. دستگاه های چاپ در دو نوع اداری و خانگی موجود بوده که قیمت دستگاه های اداری با توجه به بالا بودن امکانات و ویژگی ها بیشتر است.

امکانات جانبی

قیمت دستگاه کپی رومیزی کیوسرا با توجه به میزان امکانات جانبی نیز متفاوت است. شما می توانید. در بسیاری از دستگاه های چاپ با استفاده از قابلیت های جانبی سرعت و کیفیت کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. این شما هستید. که هنگام سفارش دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا انتخاب می کنید. که کدام امکان جانبی مناسب شما بوده و هزینه اضافی آن را پرداخت می کنید.

تکنولوژی چاپ

نوع دستگاه چاپ از نظر تکنولوژی چاپ نیز بر قیمت دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا ارتباط مستقیم می گذارد. در حالت کلی دستگاه های لیزری هم سطح با دستگاه های جوهر افشان که دارای ویژگی ها و امکانات مشابه هستند. در قیمت گرانتر می باشند. و برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تعداد کاربری

عامل مهم دیگر بر قیمت دستگاه های چاپ، تعداد کاربری دستگاه می باشد. بسیاری از دستگاه های چاپ تنها قابلیت انجام یک کار را داشته و شما می توانید. از آن ها فقط برای کپی استفاده کنید. اما دستگاه های چاپ دیگری موجود هستند. که شما می توانید. علاوه بر کپی، کارهای پرینت، اسکن و فکس خود را نیز با آن ها انجام دهید. بدون شک این دستگاه ها قیمت بسیار بیشتری در مقایسه با دستگاه های تک کاربرده دارند.

استوک یا آکبند

مهم ترین مساله بر قیمت دستگاه های کپی نو و یا کار کرده بودن دستگاه است. این دستگاه های وارداتی در انواع مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند موجود بوده که در این میان دستگاه های استوک پایین ترین قیمت و دستگاه های آکبند بالاترین قیمت را دارند.

فروش دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا

فروش دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود. با توجه به کاربری بالا و امکانات و ویژگی های متنوع در این برند از دستگاه های چاپ متقضایان خرید آن بالا بوده. و فروش دستگاه کپی رومیزی کیوسرا از بازار نسبتا داغ و مناسبی برخوردار است.

با توجه به وجود انواع دستگاه های استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار اگر قصد فروش دستگاه کپی کیوسرا دارید. بهتر است خرید اولیه خود را بدون واسطه و یا با واسطه های مورد اطمینان انجام داده تا کیفیت و اصل بودن دستگاه ها برایتان آشکار شود.

آکبند

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا آکبند را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری و یا وارد کننده های دستگاه های چاپ خریداری کنید. همانند هر دستگاه آکبند دیگر، این دستگاه چاپ نو و کار نکرده است. بنابراین تمامی قطعات داخلی آن در بالاترین سطح کیفیت خود هستند.

دستگاه های آکبند بیشتری طول عمر را در مقایسه با انواع دیگر دستگاه های چاپ دارند و شما می توانید با خیال راحت بعد از خرید آن ها تا چند سال از دستگاه چاپ استفاده کنید. دستگاه های آکبند در کنار داشتن بالاترین کیفیت، بیشترین قیمت را نیز در مقایسه با انواع دیگر دستگاه های چاپ دارند.

دستگاه های چاپ در نوع آکبند معمولا بسیار گران قیمت بوده و برای خرید آن باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت کنید. بنابراین خرید این دستگاه ها را حتما همراه با گارانتی و ضمانت نامه انجام داده تا از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

 بازسازی شده

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا بازسازی شده یکی دیگر از انواع دستگاه های چاپ با قیمت پایین تر نسبت به دستگاه های آکبند است. که در بازار موجود بوده و شما می توانید. آن را برای دفتر کاری خود خریداری کنید.

این دستگاه های چاپ همانطور که از نامشان پیدا است. دستگاه هایی هستند که بازسازی شده و یک یا چند قطعه داخلی آن ها با قطعه نو و سالم تعویض شده است. این دستگاه ها ممکن است کار نکرده باشند. بعضی از دستگاه های چاپ یا هر دستگاه برقی دیگر در عرضه اولیه به بازار با نقص فنی یک یا چند قطعه داخلی مواجه شده و دستگاه به کارخانه مرجوع می شود.

این دستگاه ها در کارخانه مجددا مورد بازرسی و تعمیر قرار گرفته و قطعه معیوب با قطعه نو جایگزین می شود. سپس دستگاه چاپ تعمیر شده با عنوان دستگاه فتوکپی بازسازی شده مجددا به بازار عرضه می شود.

همچنین این دستگاه ها می توانند کار کرده باشند. دستگاه های کار کرده ای که بعد از چند سال استفاده، طول عمر مفید یک یا چند قطعه داخلی آن ها تمام شده اما عملکرد کلی دستگاه در کیفیت بالا باقی مانده است. در نتیجه قطعه داخلی با یک قطعه نو، سالم و اصل تعویض شده تا کیفیت دستگاه تا حد ممکن بالا رود.

استوک

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا استوک یا همان کپی رومیزی کیوسرا استوک دستگاه های دست دوم و کار کرده هستند. که چند سال مورد استفاده قرار گرفته و مجددا به فروش می رسند.

جالب است بدانید. در کشورهای اروپایی با ورود مدل های جدید دستگاه های برقی و دیجیتال، خدمات پس از فروش مدل های قدیمی تا حد زیادی محدود می شود. این مساله باعث می شود. بسیاری از صاحبان مشاغل با ورود مدل های جدید مجبور به خرید آن ها بکنند. این در حالی است. که دستگاه مورد استفاده آن ها نیز هنوز کیفیت و کارایی خود را حفظ کرده است.

طول استفاده اولیه از دستگاه کپی رومیزی کیوسرا دست دوم یا هر دستگاه چاپ استوک دیگر، بین ۵ تا ۷ سال است. در این مدت استفاده دستگاه هنوز کیفیت و کارایی خود را حفظ کرده و قطعات داخلی آن سالم و نو هستند.

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا دست دو همانند انواع آکبند و بازسازی شده دارای شناسنامه و گارانتی می باشد. با توجه به کار کرده بودن دستگاه اطمینان از سالم بودن این مدل در مقایسه با انواع دیگر باید با وسواس بیشتری انجام شود. بنابراین حتما قبل از خرید از سالم بودن دستگاه مطمئن شده و آن را با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

نکات قابل توجه هنگام خرید فتوکپی رومیزی کیوسرا

هنگام خرید دستگاه کپی رومیزی کیوسرا دست دوم در مدل های مختلف به این نکته توجه داشته باشید. که بیش از ۱۰ سال از سال ساخت دستگاه نگذشته باشد. زیرا همانطور که در بالا نیز اشاره شد. دستگاه های استوک چیزی بین ۵تا ۷ سال کار کرده اند. بنابراین دستگاه های با طول عمر بیش از ۱۰ سال ممکن است. بیشتر عمر مفید خود را گذرانده باشد.

فتوکپی رومیزی کیوسرا دست دوم با توجه به ابعاد مناسب، قیمت قابل قبول و ویژگی های کاربردی می تواند. یک انتخاب بسیار ایده آل و مناسب برای محیط کاری شما به شما رود.

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی لوازم اداری و وارد کننده دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف است. که دستگاه های خود را در سه نوع استوک، بازسازی شده و آکبند به فروش می رساند. شما می توانید. با اطمینان از کیفیت دستگاه چاپ مورد نظر خود را از کپی ایران سفارش داده و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.