فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 یکی از بهترین دستگاه‌های کپی سیاه و سفید می‌باشد. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی جزء به روز‌ترین دستگاه‌های سری جدید آفیشیو است و در کلاس کاری حرفه‌ای قرار دارد. استفاده از این مدل دستگاه کپی در دفاتر فنی با حجم کاری کمتر از ۱۰۰۰۰۰۰ برگ بسیار مناسب خواهد بود.

برند ریکو چگونه برندی است؟

یکی از موارد بسیار مهم موقع خرید دستگاه کپی نوع برند آن می‌باشد. بنابراین موقع خرید دستگاه کپی اگر برند مورد انتظارتان در زمینه تولید پرینتر یا کارتریج ضعیف باشد بدون شک دستگاه فتوکپی آن هم بی کیفیت خواهد بود. برند ریکو برند ژاپنی محسوب می‌شود و از سال ۱۹۳۶کار خود را در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و تصویر برداری شروع کرده است. بهتر است بدانید که تخصص اصلی این برند تولید پرینتر، دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی و فکس می‌باشد.

هم اکنون این برند یکی از ابرقدرت‌های جهان در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی به شمار می‌رود. بنابراین دستگاه‌های فتوکپی این برند قادر هستند نیازهای شما را با کیفیت بالا برطرف کنند. به طوری که بعضی از دستگاه‌های فتوکپی ریکو از کیفیت چاپ ۲۴۰۰ dpi برخوردار می‌باشند. فتوکپی ریکو تصاویر را با جزئیات بالا چاپ می‌کند.

مشخصات فنی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502

فتوکپی ریکو mp7502 در وزن ۲۰۳ کیلوگرم ساخته شده است. سرعت کپی و پرینت این مدل دستگاه کپی ۷۵ برگ در دقیقه می‌باشد. همچنین اسکنر سیاه و سفید این مدل دستگاه کپی از سرعت ۸۰ برگ در دقیقه برخوردار است.

کیفیت چاپ این دستگاه ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpiمی‌باشد. این دستگاه می‌تواند به طور مستقیم به فلش مموری و مموری کارت متصل شود. این دستگاه از قابلیت دابلکس پیشرفته بدون گیر کاغذ برخوردار است. همچنین قابلیت فکس با استاندارد ۱۴۴۰۰ bps دارد.

این دستگاه برای گرم شدن اولیه به ۲۵ ثانیه زمان نیاز دارد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. بنابراین کاربر در صورت نیاز می‌تواند فینیشر بر روی دستگاه نصب کند. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این مدل دستگاه کپی A3+ می‌باشد.

همچنین دستگاه از دو اسکنر جهت اسکن همزمان زیر و روی کاغذ برخوردار است. بهتر است بدانید که با ریکو آفیشیو mp7502 می‌توانید عمل فکس را هم انجام دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید فایل‌های حجیم مورد نیاز خود را با سرعت بسیار بالا لود کنید و از آنها پرینت بگیرید.

این دستگاه از حافظه ۱.۵ گیگابایت برخوردار است. همچنین ظرفیت هارد دستگاه ۱۶۰ گیگابایت می‌باشد. اتصالات ورودی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 فلش مموری و USB است. توان مصرفی این دستگاه کپی ۱۹۵۰ وات می‌باشد.

جمع بندی و کلام آخر

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 یکی از جدیدترین دستگاه‌های کپی برند ریکو محسوب می‌شود. این دستگاه کپی چند منظوره است و کاربر می‌تواند با استفاده از آن تمام نیازهای خود را برطرف کند. همچنین کاربر با این دستگاه کپی می‌تواند از یک چاپ با کیفیت بالا بهره‌مند شود.

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات و لوازی اداری با کیفیت توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند. بنابراین با مراجعه به سایت فروشگاه کپی ایران و مشاهده خصوصیات و جزئیات دستگاه مورد نظر خود می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.