فتوکپی ریکو ۴۰۰۲

فتوکپی ریکو 4002

فتوکپی ریکو ۴۰۰۲

فتوکپی ریکو ۴۰۰۲ یکی از دستگاه کپی های سری جدید برند ریکو می باشد. برند ریکو را در بعضی کشورها به نام های آفیشیو و ناشواتک می شناسند. این دستگاه کپی در کلاس کاری متوسط قرار دارد. همچنین از قابلیت درگاه ورودی کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می باشد.

از هم خانوده این مدل دستگاه کپی می توان به مواردی از قبیل mp 5002 – mp 6002 – 7002 mp 8002 – mp 9002 اشاره کرد. همه ی این دستگاه ها از نظر امکانات و مشخصات مشابه هستند تنها تفاوت آنها در سرعت و عملکرد دستگاه می باشد. فتوکپی ریکو ۴۰۰۲ یکی از بهترین انتخاب های کاربران ایرانی به شمار می آید.

مشخصات فنی فتوکپی ریکو ۴۰۰۲

این مدل دستگاه کپی در یک چشم به هم زدن شروع به کار می کند. به طوری که برای گرم شدن اولیه فقط به ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد. این دستگاه چند منظوره است. کاربر می تواند با این دستگاه کپی تمام نیازهای خود را برطرف کند. این دستگاه علاوه بر کپی می تواند پرینت و اسکن بگیرد. همچنین از قابلیت نصب فکس هم برخوردار است.

سرعت اسکنر دستگاه ۶۱ برگ در هر دقیقه می باشد. در حالیکه سرعت فتوکپی سیاه و سفید آن ۴۰ برگ در دقیقه است. همچنین دستگاه می تواند به طور همزمان از پشت و روی برگه اسکن بگیرد. حداکثر سایز قابل استفاده دستگاه A3+ می باشد. این مدل دستگا کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند فایل های حجیم را در مدت زمان کوتاه لود و پرینت بگیرد. از ویژگی های بارز دستگاه فتوکپی ریکو ۴۰۰۲ این است که می تواند به صورت مستقیم و بدون نیاز به USB فلش و مموری فایل مورد نظر شما را چاپ کند.

این دستگاه کپی از اتصالات ورودی پورت ورودی کارت شبکه، کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می است. یکی از ویژگی های خاص دستگاه حافظه ۵۱۲ مگابایتی آن می باشد. همچنین ظرفیت هارد دستگاه ۱۲۰ گیگابایت است. بهتر است بدانید که وزن فتوکپی ریکو ۴۰۰۲ با این همه کارایی ۹۷ کیلوگرم می باشد. توان مصرفی دستگاه ۱۵۰۰ وات است.

نقاط ضعف و قوت فتوکپی ریکو ۴۰۰۲

این مدل دستگاه کپی علاوه بر کپی قادر است پرینت و اسکن هم بگیرد. اسکنر آن قابلیت همزمان پشت و روی برگه را دارد. مواد مصرفی دستگاه و هزینه نگهداری آن ارزان می باشد. این دستگاه کپی قطعات جانبی زیادی دارد. در صورت لزوم کاربر می تواند آن را به راحتی تهیه کند. همچنین این دستگاه در زیر مجموعه دستگاه های با سرعت بالا قرار دارد.

این مدل دستگاه کپی جزء دستگاه های کنسولی و ایستاده است. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر حمل و جابه جایی آن مشکل می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

فتوکپی ریکو ۴۰۰۲ یکی از به روز ترین دستگاه های فتوکپی برند ریکو است. این دستگاه در کلاس کاری متوسط قرار دارد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن می تواند نیازهای کاربر را برطرف کند. این دستگاه با کارایی بالایی که دارد برای استفاده در مراکز آموزشی، ادارات، دفاتر فنی مهندسی و مراکز چاپ و تکثیر بسیار مناسب می باشد. برای خرید این مدل دستگاه کپی می توانید به سایت فروشگاه کپی ایران مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی ریکو ۴۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.