فتوکپی ریکو ۶۰۰۱

فتوکپی ریکو 6001

فتوکپی ریکو ۶۰۰۱

فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ یکی از دستگاه های فتوکپی است که علاوه بر فتوکپی قابلیت های اسکن و پرینت را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه فتوکپی زمان عملکرد بسیار کوتاهی داشته و تنها به حدود ۳۰ ثانیه برای گرم شدن اولیه نیاز دارد.

بازرترین ویژگی های فتوکپی ریکو ۶۰۰۱

در اینجا به بررسی چند مورد از ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ می پردازیم:

دستگاه چند منظوره و کاغذ مصرفی

یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه چند منظوره چاپ داشتن قابلیت استفاده از کاغذ های مختلف در سایز ها، جنس و وزن های مختلف است. برای مثال می توانید در این دستگاه کاغذهایی تا بین وزن ۶۰ تا ۱۶۹ گرم و در سایز های مختلف A3 تا A6 قرار دهید.

قابلیت بزرگ و کوچک نمایی و کیفیت

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی در این دستگاه چاپ نیز بسیار بالا بوده و می تواند اسناد مختلف را بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد تغییر سایز دهد. کیفیت چاپ نیز در این دستگاه بسیار بالا است. و شما می توانید تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کنید.

توان کاری ماهانه فتوکپی ریکو ۶۰۰۱

جالب است بدانید یکی از دستگاه های چاپ با حجم و توان کاری بسیار بالا است. به طوری که می توانید به طور میانگین ماهانه برای چاپ ۸۰ هزار برگه استفاده کنید! شاید تعجبتان نیز بیشتر شود وقتی بدانید در حالت ماکسیمم نیز دستگاه می تواند تا ۱۵۰ هزار برگه را در هر ماه پرینت یا کپی کند.

وضوح تصویر و سرعت دستگاه

در واقع این دستگاه می تواند تمامی نیاز های کاری یک مرکز شلوغ و پر کار را برطرف کند. اسکن فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ نیز کیفیت استاندارد و بسیار بالایی دارد. و می تواند اسناد مختلف را با رزولوشن ۶۰۰ DPI اسکن کند. سرعت چاپ در این دستگاه نیز بسیار بالا است. و گوی رقابت را از دستگاه های مشابه و هم رده خود دزدیده است. در کنار داشتن کیفیت بالا این دستگاه می تواند. در هر دقیقه ۷۰ برگه را چاپ کند، این به این معنا است . که شما در هر ساعت می توانید ۴۲۰ برگه را کپی کرده یا پرینت بگیرید. این تعداد را اگر ضرب در ساعات کاری خود کنید می بینید در هر روز می توانید بیش از چندین هزار برگه را چاپ کنید!

سایر ویژگی های ریکو

در کنار ویژگی های ذکر شده در بالا این دستگاه چاپ ویژگی های کاربردی دیگری نیز دارد. برای مثال شما می توانید. به طور همزمان از پشت و روی اسناد و فایل ها کپی یا پرینت گرفته و یا با استفاده از ویژگی دخیره خودکار ADF سرعت عمل خود را چندین برابر کنید. این دستگاه چاپ دارای ۲۱۷ کیلوگرم وزن بوده و ابعاد ۶۹۰*۷۹۰*۱۱۶۵ میلی متر دارد. می توانید با استفاده از این دستگاه چند منظوره چاپ فایل های مورد نظرتان را به صورت رنگی یا سیاه و سفید و با توجه به نیاز خود چاپ کنید. سینی دستگاه می تواند. تا ۳۱۰۰ برگه را در خود جای داده و تا مدت ها بتوانید. از برگه های داخل دستگاه استفاده کنید.

فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ مزیت کپی متوالی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده و به شما این امکان را می دهد. که تا ۹۹۹ برگه را به طور متوالی کپی بگیرید. حافظه داخلی دستگاه چاپ نیز ۱.۵ گیگ بوده و می تواند حجم قابل قبولی از اطلاعات را در خود ذخیره کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۶۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.