فتوکپی ریکو ۷۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

فتوکپی ریکو ۷۰۰۲

فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ یک دستگاه فتوکپی است. که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد ۱۶۵*۷۹۰*۶۹۰ دارد. این دستگاه می تواند. علاوه بر فتوکپی برای پرینت نیز مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت چاپ بالا و قابل قبولی دارد. در ادامه به طور اختصاصی با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می شویم.

ویژگی های فنی کپی ریکو

در اینجا به بررسی چند مورد از ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ می پردازیم:

حافظه داخلی ۵۱۲ مگا بایتی

دستگاه های چاپ برای آنکه بتوانند اسناد مختلف را چاپ کنند. باید در ابتدا آن ها را در خود ذخیره کرده و سپس آن ها را چاپ کنند. البته در صورتی که دستگاه مجهز به چاپ مستقیم باشد. نیازی به انتقال به دستگاه نمی باشد. این فتوکپی دارای حافظه ۵۱۲ مگابایتی بوده و می تواند. حجم قابل قبولی اطلاعات و فایل ها را قبل از چاپ در خود ذخیره کند.

سرعت چاپ ۷۰ برگ در دقیقه

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم در این دستگاه فتوکپی سرعت چاپ بالای ۷۰ برگ در هر دقیقه است. حداکثر سرعت چاپ در دستگاه های فتوکپی اداری معمولا بین ۷۰ تا ۹۰ برگ در دقیقه است. بنابراین می توان گفت این دستگاه فتوکپی یکی از سریع ترین دستگاه های چاپ موجود در بازار به شمار می رود.

دقت چاپ ۶۰۰ DPI

 

کیفیت از دیگر فاکتورهای مهم دستگاه های چاپ است. که بر حسب واحد DPI سنجیده می شود. تکنولوژی چاپ در فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ از نوع لیزری بوده و با کیفیت ۶۰۰ DPI می تواند رضایت خاطر شما از چاپ را به دست آورد. همانطور که می دانید تکنولوژی چاپ لیزری نسبت به چاپ جوهر افشان دارای دقت بالاتری به خصوص برای فایل ها و اسناد متنی بوده و می تواند با دقت مناسب جزئیات کوچک مورد نظرتان را نیز به نمایش بگذارد.

استفاده از کاغذ های متنوع در سایزهای مختلف

 

شما هنگام کار با دستگاه های کپی نیاز پیدا می کنید که از برگه های مختلف در سایز های مختلف برای چاپ استفاده کنید. برای مثال اگر بخواهید یک نقشه معماری را روی یک برگه A4 چاپ کنید شاید تمامی جزئیات مورد نظرتان روی کاغذ دیده نشود. سایز کاغذ هایی که در دستگاه فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ می توانید قرار دهید بین A3،A4 و A5 متغیر بوده و دست شما برای قرار دادن کاغذهای ورودی بازتر است.

بزرگ نمایی

شاید در زمان های خاصی شما نیاز داشته باشید در یک تصویر و نقشه بزرگ تنها روی بخش کوچکی زوم کرده و بخش کوچکی از آن را چاپ کنید. حالت برعکس نیز مساله نیز وجود دارد و شما ممکن است بخواهید نقشه با سایز بزرگ را در یک سایز کوچک تر پرینت گرفته و یا کپی کنید. قابلیت بزرگ نمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد در فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ این امکان را به شما می دهد که به راحتی در متن و تصویر بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کرده و از فایل مورد نظرتان همان گونه که می خواهید کپی یا پرینت بگیرید.

زمان کوتاه اولین کپی

بسیاری از دستگاه های کپی قدیمی حدود یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا اولین کپی خروجی را به شما تحویل دهند، اما زمان اولین کپی در این دستگاه تنها ۴.۲ ثانیه بوده و شما بعد از گرم شدن دستگاه می توانید در زمان بسیار کوتاهی از دستگاه استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۷۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.