فتوکپی ریکو ۷۵۰۲

فتوکپی ریکو آفیشیو 7502

فتوکپی ریکو ۷۵۰۲

فتوکپی ریکو ۷۵۰۲ یکی دیگر از دستگاه های فتوکپی چند کاربرده در بازار است. که می توانید استوک آن را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. یکی از بارزترین و مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ سرعت بسیار بالا در خواندن اطلاعات و فایل های بسیار سنگین است. که سرعت کار شما را بسیار بالا می برد. این دستگاه با داشتن ویژگی چاپ همزمان دو طرفه می تواند برای چاپ کتاب ها و جزوات به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی های فنی فتوکپی ریکو ۷۵۰۲

قبل از انتخاب دستگاه فتوکپی بهتر است با چند مورد از ویژگیهای ریکو ۷۵۰۲ آشنا شوید:

سرعت اسکنر بسیار بالا

شاید دستگاه های چند منظوره ای که تا کنون با آن ها آشنا شده اید، دارای سرعت اسکن بسیار پایینی بوده و نهایتا می توانند در هر دقیقه ۵۰ برگه را اسکن کنند. اما سرعت اسکن این دستگاه فتوکپی شما را حیرت زده می کند و شما می توانید در هر دقیقه ۱۳۰ برگه را به وسیله آن با کیفیت بسیار بالا اسکن کنید.

سرعت چاپ ۷۵ برگ در دقیقه

از دیگر ویژگی های فتوکپی ریکو ۷۵۰۲ داشتن سرعت چاپ استاندارد و بسیار مناسب است به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه ۷۵ برگه را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید پرینت گرفته و یا کپی کند.

اسکن همزمان دو طرفه

علاوه بر سرعت بالای اسکنر دستگاه، اسکنر این دستگاه دارای قابلیت اسکن همزمان دو طرفه از اسناد است. بنابراین نیازی ندارید هنگام اسکن مدارک آن ها را با دست خود جابجا کنید و سرعت کار خود را دو برابر کنید.

حافظه بالای دستگاه

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه چاپ داشتن حافظه مناسب با حجم کاری است. تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در خود نگه داشته و سپس چاپ کند. فتوکپی ریکو ۷۵۰۲ دارای ظرفیت هارد ۱۶۰ گیگا بایت و حافظه RAM 1.5 گیگا بایت است. بنابراین در حجم های کاری بالا با اطلاعات سنگین می توانید. روی این دستگاه کپی حساب کنید!

توان مصرفی

در صورتی که شما از دستگاه های چاپ به عنوان دستگاه اصلی کسب و کار خود استفاده کرده و روزانه ساعات زیادی با آن کار می کنید. توان مصرفی دستگاه باید کم باشد تا شما مجبور نشوید. پایان ماه هزینه زیادی بابت برق مصرفیتان پرداخت کنید. توان مصرفی این دستگاه چاپ در بیشترین حالت خود نیز کم تر از ۲ کیلو وات انرژی مصرف کرده و هزینه برق مصرفی شما را بسیار کاهش می دهد.

ظرفیت تونر ۴۳ هزار برگ

یکی دیگر از بارزترین ویژگی های این دستگاه چاپ ظرفیت تونر بسیار بالای آن با ۴۳ هزار برگ است. که شما می توانید تا مدت ها از دستگاه استفاده کرده و نیازی به شارژ و یا تعویض آن نداشته باشید.

کیفیت چاپ بالا

در کنار سرعت بالا، کیفیت چاپ مولفه تاثیر گذار و مهم دیگر در دستگاه های چاپ به شمار می رود. کیفیت چاپ در دستگاه های لیزری معمولا ۲۴۰۰ یا ۱۲۰۰ دی پی آی است. و می تواند جزئیات تصاویر به خصوص متون را به نمایش بگذارد. کیفیت چاپ در فتوکپی ریکو ۷۵۰۲ نیز مقدار استاندارد ۱۲۰۰ DPI بوده و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.

راه های ارتباطی

برای ارتباط با این دستگاه کپی می توانید. از پورت های USB و یا پورت شبکه استفاده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را از راه دور و یا به صورت مستقیم به دستگاه انتقال دهید.

خرید دستگاه ریکو

اگر می خواهید این دستگاه با کیفیت را به صورت استوک و با قیمت مناسب تهیه کنید، کافی است به بخش فروشگاه وب سایت کپی ایران مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۷۵۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.