فتوکپی ریکو ۹۰۰۲

فتوکپی ریکو 9002

فتوکپی ریکو ۹۰۰۲

فتوکپی ریکو ۹۰۰۲ یک ماشین اداری است. که به شما امکان تجربه بالاترین سطوح قدرت، سرعت، دقت و کیفیت را می دهد. مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های کارآمد در یک طراحی با دوام، جمع و جور و شیک. اگر به دنبال دستگاه فتوکپی هستید. که بتواند بیشترین سطح توانایی را از خود به نمایش بگذارد. ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ برای شما یک گزینه عالی است.

پیکر بندی دستگاه فتوکپی ریکو ۹۰۰۲

ابعاد این دستگاه فتوکپی ۶۹۰*۷۹۹*۱۱۷۱ میلی متر و وزن آن چیزی در حدود ۲۱۴ کیلوگرم است. اگر چه ابعاد این دستگاه با توجه به کارایی آن جمع و جور محسوب می شود اما برای کلاس کاری خود کمی سنگین است. علت این سنگینی نیز به کار رفته شدن سیستم های مکانیکی متعددی است که دامنه وسیعی از قابلیت ها را برای کاربران به ارمغان می آورد. قابلیت های متعددی که کمتر مشابه دارند و در جلوتر آن ها را معرفی خواهیم کرد.

سرعت خارق العاده

سرعت خروجی کپی در این دستگاه برابر ۹۰ برگ بر هر دقیقه می باشد. این سرعت، فتوکپی ریکو ۹۰۰۲ را به یکی از پرچمداران فتوکپی تبدیل کرده است. عددی که برای خروجی کپی این دستگاه گزارش شده و برابر ۹۰ برگ در هر دقیقه می باشد بیانگر این حقیقت است که ریکو ۹۰۰۲ می تواند از عهده سنگین ترین سفارش های کلاس کاری با بار کاری زیاد نیز به خوبی بر آید.

برای بسیاری از دارندگان کسب و کارهایی که مرتبط با صنایع چاپ و کپی است، سرعت آماده به کار شدن دستگاه فتوکپی و همچنین زمانی که دستگاه صرف آماده سازی اولین کپی می کند. بسیار حائز اهمیت است. چرا که تعداد زیادی از سفارشات بصورت جزئی می باشند. و لازم است که سریع حاضر شوند. زمان خارق العاده ۲.۹ ثانیه برای آماده سازی اولین کپی در فتوکپی ریکو ۹۰۰۲ بی نظیر بوده و حاکی از بی نقص بودن سیستم تامین سرعت کپی این فتوکپی می باشد.

سازگاری در بالاترین سطح

معمولا برای کنترل و فرمان دهی به یک دستگاه فتوکپی و به طور کلی یک ماشین اداری، شما نیاز به یک کامپیوتر شخصی جداگانه نیز دارید. اما فتوکپی ریکو ۹۰۰۲ به سبب دارا بودن یکی از بهترین و کاربرپسند ترین رابط های کاربری، راحتی شما را به سطح کاملا جدیدی می برد.

هیچ کامپیوتر جداگانه ای نیاز نیست و شما به وسیله تنها یک حافظه USB می توانید همه اطلاعات، تنظیمات و اسنادی را که برای آغاز و راه اندازی فرآیندهای کپی دستگاه نیاز دارید را به راحتی به دستگاه منتقل کنید. با اتصال حافظه USB (حتی یک فلش درایور ساده)، دستگاه همه کار ها را انجام خواهد داد. همچنین شما می توانید با بهره گرفتن از ارتباط بصری که صفحه کنترل لمسی و رنگی دستگاه به شما ارائه می دهد، کنترل خود را به حداکثر برسانید.

جمعبندی

فتوکپی ریکو ۹۰۰۲ به طور کلی یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاه های فتوکپی بازار می باشد. به کمک این دستگاه شما می توانید قدرت تولید خود را به حداکثر برسانید. توان حداکثری دستگاه گره خورده با کیفیت واقعی ۶۰۰dpi می باشد. همه اینها با چاشنی طراحی و مهندسی رضایت بخش برند محبوب ریکو.

شما می توانید همه این ویژگی ها را در یک خرید خوب از کپی ایران و حتی به صورت استوک داشته باشید. با خرید این فتوکپی قدرتمند، سطح کاری خود را ارتقا داده و به نهایت کارایی نزدیک کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی تکثیر ریکو ۹۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.