فتوکپی ریکو MP 2000

ریکو آفیشیو mp2000

فتوکپی ریکو MP 2000

فتوکپی ریکو MP 2000 یک دستگاه دو منظوره از برند معروف و با کیفیت ریکو است. که همانند دیگر محصولات این برند در کنار داشتن کیفیتی بالا قیمت مناسبی نیز دارد. مواد مصرفی و قطعات این دستگاه نسبت به دیگر برند های موجود کم هزینه تر بوده و خرید و استفاده از دستگاه در کنار بهره مندی از کیفیت مقرون به صرفه نیز می باشد. این دستگاه چاپ از نوع دستگاه های رومیزی بوده و برای اداراتی که فضای کافی ندارند. بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

بررسی مشخصات فنی دستگاه فتوکپی ریکو

در اینجا به بررسی مشخصات فنی فتوکپی ریکو MP 2000 می پردازیم:

سرعت کپی

سرعت کپی این دستگاه با توجه به ابعاد و رومیزی بودن آن در رده متوسط قرار می گیرد به طوری که می توانید. در هر دقیقه ۲۰ برگه را به وسیله آن به شکل سیاه و سفید کپی کنید.

زمان گرم شدن

زمان گرم شدن دستگاه نیز در جایگاهی متوسط و مناسب نسبت به مدل های مشابه خود قرار می گیرد. این دستگاه چاپ برای گرم شدن و آغاز کار خود تنها به ۳۰ ثانیه زمان نیاز داشته و می توانید بعد از روشن کردن دستگاه به سرعت از آن استفاده کنید.

پورت های ورودی

پورت های ورودی فتوکپی ریکو MP 2000 به عنوان یک دستگاه چاپ رومیزی بسیار مناسب است و شما می توانید از پورت های USB و LAN برای تبادل اطلاعات استفاده کنید.

کپی و اسکن دو طرفه

از دیگر مزیت ها و ویژگی های این دستگاه کپی قابلیت چاپ و اسکن دو طرفه اسناد هنگام کپی و اسکن می باشد. این مساله سرعت کار شما را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و لازم نیست برای چاپ دوطرفه برگه مدام آن را به شکل دستی جابجا کنید.

توان مصرفی ۱۲۰ وات

این دستگاه چاپ رومیزی یکی از کم مصرف ترین دستگاه های چاپ در میان گونه های مشابه خود است به طوری که توان مصرفی آن تنها ۱۲۰ وات و چیزی حدود توان مصرفی لامپ های خانگی صد واتی است!

زمان چاپ اولیه

زمان چاپ اولیه در دستگاه های کپی تا حد زیاد تعیین کننده سرعت عملکرد دستگاه است. برای دستگاه هایی با زمان کم تر از ۱۰ ثانیه این عملکرد عملکردی سریع به حساب می آید. فتوکپی ریکو MP 2000 برای چاپ اولیه خود تنها ۶.۵ ثانیه زمان داشته و یک دستگاه سریع به شمار می رود.

کپی متوالی

دستگاه های فتوکپی می توانند تا تعداد مشخصی برگه را به شکل متوالی کپی بگیرند. برای دستگاه های رومیزی این مقدار ۹۹ و یا ۹۹۹ برگه می باشد. باید به شما بگویم که این دستگاه چاپ در این زمینه نیز عالی بوده و می تواند ۹۹۹ برگه را به شکل متوالی چاپ کند.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ این دستگاه به عنوان یک دستگاه رومیزی با چاپ سیاه و سفید نیز مقداری استاندارد و مناسب است. فتوکپی ریکو MP2000 از اشغه لیزر دوبل و جوهر تونر خشک برای چاپ تصاویر و اسناد با کیفیت ۶۰۰ DPI استفاده کرده و نسخه چاپ شده ای با کیفیت بالا به شما تحویل خواهد داد.

سایز کاغذ های مورد استفاده

کاغذهایی که در دستگاه چاپ ذکر شده می توانید استفاده کنید نیز بسیار متنوع است. به طوری که این کاغذ ها می توانند شامل کاغذهای A3 تا A6 باشد.

خرید دستگاه ریکو MP 2000

جهت تهیه این دستگاه می توانید به بخش دستگاه های فتوکپی سایت کپی ایران مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو MP 2000 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.