فتوکپی شارپ ۳۱۱۱

فتوکپی رنگی

 ویژگی های فتوکپی شارپ ۳۱۱۱

 

این دستگاه از کیفیت بسیار فوق العاده چاپ بهره می برد به عبارتی از شارپ نستی کیفیت بهره می برد .دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱ یکی از انواع دستگاه های چاپ اداری است. که دارای ابعاد ۶۵۸*۸۳۴*۵۸۳ میلی متر بوده و وزن آن حدود ۷۴ کیلوگرم است. این دستگاه چاپ دارای عملکرد سه گانه پرینت، اسکن و کپی بوده و فایل های مختلف را به صورت رنگی چاپ می کند.

سایز کاغذ

 

یکی از مهم ترین ویژگی ها در دستگاه های چاپ، توجه به سایز کاغذی است. که می توانید در آن قرار دهید. در واقع در صورتی که شما در هر مرکزی به خصوص در مراکز چاپ و نشر کار کنید، نیاز دارید فایل ها را در ابعاد مختلف و روی کاغذهایی با سایزهای مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ شارپ ۳۱۱۱ شما از این نظر با محدویت خاصی مواجه نیستید. حداکثر سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه سایز A3 است، بنابراین شما محدوده وسیعی از کاغذها در سایزهای مختلف را می توانید در آن قرار دهید.

کیفیت پرینت

 

کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگری است که خریداران و مشتریان دستگاه های چاپ همیشه بیش از هر موضوع دیگری به آن توجه می کنند. کیفیت چاپ بر اساس مقایس دی پی آی به معنی تعداد واحدهای تشکیل دهنده تصویر سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نیز بالاتر است.

دستگاه های چاپ اداری دارای رزولوشن های مختلفی هستند. شارپ ۳۱۱۱ دارای کیفیت تصویر ۱۲۰۰*۱۸۰۰ DPI می باشد. این کیفیت برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر را در تصویر به نمایش درآورد.

آپشن های اختیاری فتوکپی شارپ ۳۱۱۱

آپشن های اختیاری به منظور بالاتر بردن کارایی و تکمیل دستگاه های اداری طراحی شده اند. انواع مختلفی از آپشن های اختیاری برای شارپ ۳۱۱۱ موجود می باشند. این آپشن ها شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خوکار اسناد می شوند. هر یک از آپشپ ها، کارایی قسمتی خاصی از دستگاه را افزایش می دهند و می توانند دستگاه شما را به یک انتشارات کامل بدل کنند. ولی قیمت های جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت شارپ ۳۱۱۱ خام محاسبه می شود.

شما می توانید آپشن های اختیاری را حین خرید شارپ ۳۱۱۱، به آن اضافه کنید. اما توصیه می شود قبل از خرید آپشن ها، نگاهی منطقی به کسب و کار و نوع کاربری خود از این دستگاه داشته باشید. سپس با انتخاب آپشن های ضروری و لازم و از سوی دیگر با حذف آپشن های غیرضروری، هم کارایی دستگاه خود را تا حد ایده آل و مطلوب بالا ببرید و هم در قیمت شارپ ۳۱۱۱ صرفه جویی کنید.

مدل های دستگاه

شارپ ۳۱۱۱ در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های آکبند و استوک به علت اینکه برای مدتی کار کرده اند. و همچنین خدماتی را مستقیما از سازنده خود دریافت نمی کنند. قیمت بسیار کمتری دارند. دستگاه های استوک درواقع دستگاه های آکبندی بوده اند که پس از کار کردن برای مدت محدودی، واگذار شده اند. این دستگاه در صورت سلامت و کیفیت کامل، پس از دریافت درجه بندی هایی، مجددا و با نام استوک به فروش رسیده اند.

دستگاه های استوک ممکن است به منظور افزایش کیفیت و سازگاری دستگاه، تحت تغییرات و تعمیراتی قرار گرفته باشند. این نوع دستگاه ها بازسازی شده نام دارند. به طور کلی دستگاه های استوک و بازسازی شده در کنار ویژگی هایی که گفته شد. قیمت بسیار ارزان تری دارند. شما می توانید با انتخاب از بین مدل های استوک یا بازسازی شده، در هزینه ای که به قیمت شارپ ۳۱۱۱ اختصاص داده اید. صرفه جویی زیادی کنید.

 

سازگاری با سیستم های عامل

فتوکپی رنگی شارپ ۳۱۱۱ از سیستم های مختلفی اعم از Windows 2000, Server 2003/2008/2012, Windows 7, 8, Vista, XP, Macintosh OS 10.4/10.5/10.6/10.7/10.8/10.9), UNIX, AS400 via iData & Port 9100, SAP R/3 پشتیبانی می کند. همچنین از پروتکل های IPX/SPX, TCP/IP, V4/V6 Dual Stack, Ethertalk, AppleTalk PAP, NetBIOS Over TCP/IP, LPR/LPD, IPP, SMB, SNMP, Netware, Port 9100 برخوردار است.

اسکنر فتوکپی شارپ ۳۱۱۱

 

شارپ ۳۱۱۱ علاوه بر پرینت و کپی، قابلیت های اسکن و فکس را نیز دارا بوده و یک دستگاه چندکاره کامل می باشد. اسکنر دستگاه از یک سیستم جدید بهره می برد. این اسکنر مجهز به هر دو تکنولوژی نوین push scan و pull scan می باشد. در تهیه اسکن، وضوح و رزولوشن های مختلفی قابل انتخاب می باشند. که از بازه گسترده ای را بین ۷۰ dpi الی ۶۰۰ dpi را شامل می شود.

وضوح حداکثری ۶۰۰ dpi برای اسکن بسیاری از اوراق و مستندات شما کافی می باشد. با این رزولوشن می تاونید آسوده خاطر باشید که هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد. سنسورهای لزری دقیق دستگاه همه چیز را اسکن خواهند کرد. چه یک سند قدیمی با خوانایی دشوار و غیر مسطح باشد و چه یک کارت بانکی یا ویزیت با حروف برجسته، همه اسکن ها در نهایت کیفیت تهیه خواهند شد.

همچنین شما می توانید اسکن ها تهیه شده تحت فرمت های بسیار متنوعی ذخیره کنید. امکان ذخیره مستقیم اسکن های تهیه شده، حتی حین کپی از یک سند اصلی، امکان بسیار خوب و کارآمدی می باشد. در بسیاری از دستگاه ها شما باید هزینه جداگانه ای را برای ریداری لایسنس و امکان ذخیره این اسکن ها بگردازید. شما می توانید اسکن ها را تحت فرمت های XPS , TIFF, PDF, JPED و… ذخیره کنید.

گستردگی و یکپارچگی شارپ ۳۱۱۱

شارپ ۳۱۱۱ امکان یکپارچه شدن با سایر بخش های کسب و کار شما را دارد. این قابلیت در کسب و کار های بزرگ یک مزیت بسیار موثر محسوب می شود. چرا که به شما این امکان را می دهد تا گردش کار های خود را بین دستگاه ها و منابع اطلاعاتی مختلفی توزیع کنید. به این ترتیب سرعت امور شما بسیار بیشتر از قبل خواهد بود. سازگاری بخش های مختلف یک کسب و کار، در موفقیت آن همواره حرف اول را می زند.

شما می توانید به سادگی شارپ ۳۱۱۱ را به سایر دستگاه های اداری خود متصل کنید یا رابط کاربری دستگاه خود را متناسب با سایر روابط کاربری و صفحات ورود و خروج شرکت خود تنظیم نمایید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از منابع اطلاعاتی اشتراکی نیز استفاده کنید و در واقع حضور یک دستگاه، می تواند بخش اعظمی از نیاز های اداری یک اداره بزرگ را پوشش دهد.

این دستگاه امکان برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از طریق درگاه های ارتباطی مختلفی را دارد. بر روی بدنه دستگاه و رابط کاربری آن سه عدد پورت usb که دو تا از آن ها نسل دوم است و یک پورت اترنت یا همان LAN قرار دارد. بعلاوه ۲ گیگابایت فضای رم و ۸۶ گیگابایت دیسک سخت نیز برای کاربران تعبیه شده است. این امکانات برای فراهم آوردن قدرت انتقال اطلاعات حداکثری فراهم شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱ با توجه به یک سری فاکتورها و قابلیت های دستگاه صورت می پذیرد. قبل از خرید دستگاه فتوکپی بهتر است. نیاز خود را با دقت خاصی کالبد شکافی کنید. در واقع باید مشخص کنید. که جهت انجام کارهای خود به یک دستگاه چند منظوره نیاز دارید و یا یک دستگاه فتوکپی حرفه ای مورد نیاز است. بهتر است بدانید. که دستگاه های کپی به دو صورت تک کاره و چند منظوره در بازار موجود هستند، از اینرو کاربران براساس توان مالی خود اقدام به خرید دستگاه فتوکپی می کنند.

شاید ذکر است که خرید دستگاه فتوکپی چند منظوره برای کسانی که از توان مالی کافی برخوردار نیستند. یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می آید. در واقع خرید دستگاه کپی چند منظوره دارای یکسری مزیت ها می باشد. برای مثال متقاضیان را از خرید چندین دستگاه فتوکپی بی نیاز می سازد. همچنین از دیگر مزایای خرید این نوع دستگاه کپی این است که فضای بسیار کمی از محیط کاری را به خود اختصاص می دهد. بنابراین کسانی که کمبود جا دارند در این زمینه با مشکلی جهت انجام کارهای مواجه نخواهند شد.

همچنین دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱ در مدل های مختلفی همچون بازسازی شده، آکبند و استوک به بازار عرضه می شوند. این مدل های مختلف از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع کاربران بر اساس این مدل های مختلف اقدام به خرید دستگاه فتوکپی می کنند. همچنین وجود این مدل های مختلف و متنوع دستگاه فتوکپی برای کاربر قدرت انتخاب بیشتری را به ارمغان می آورد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱بر اساس نوع مدلی که دارد و همچنین ویژگی های دستگاه فتوکپی، مشخص می شود. بد نیست بدانید که امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی و نوسانات ارز قیمت دستگاه فتوکپی شارپ در همه موارد یکسان نیست. همچنین این مدل دستگاه فتوکپی در مدل های مختلف ( آکبند، استوک و بازسازی شده) در بازار موجود است. از اینرو هر کدام قیمت خاص خود را دارند. در بین مدل های مختلف، دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱بازسازی شده نسبت به دستگاه آکبند از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین افرادی که توان مالی کافی ندارند به راحتی می توانند دستگاه فتوکپی شارپ استوک و یا بازسازی شده را جهت خرید انتخاب کنند. چرا که این دو مدل نسبت به مدل آکبند از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

قیمت شارپ ۳۱۱۱ با توجه به در نظر گرفتن برخی نکات می تواند تعدیل شود. عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه ها و ماشین های اداری چند مورد محدود هستند. شما با شناسایی این عوامل و رعایت کردن برخی نکات، می توانید یک خرید ایده آل و ارزان قیمت از شارپ ۳۱۱۱ داشته باشید. در ادامه به معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

اما پیشتر توجه داشته باشید که چند دستگاه مختلف از یک مدل نیز ممکن است تفاوت قیمتی داشته باشند. درواقع نه تنها مدل های مختلف ممکن است تحت تفاوت های قیمتی قرار بگیرند، بلکه دستگاه های مختلف یک مدل که پیکربندی ها و سری ساخت های مختلفی دارند نیز ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند.

همچنین قابلیت های خود دستگاه همچون آپشن های اختیاری بر قیمت این مدل دستگاه فتوکپی به طور قابل توجهی تاثیرگذار است. در واقع حذف یا اضافه کردن هر کدام از امکانات اختیاری دستگاه کپی می‌تواند قیمت دستگاه فتوکپی را به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش دهد.

خرید شارپ ۳۱۱۱ از فروشگاه معتبر

همه دستگاه های استوک موجود در بازار و عرضه شده برای فروش، کیفیت یکسانی ندارند و برخی از آن ها ممکن است فقدان سلامت و کارایی داشته باشند. در چنین شرایطی توصیه می شود با خرید از فروشگاه های مطمئن، خاطر خود را آسوده کنید. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های کپی در مدل ها و با قیمت های ایده آل به شما مشتریان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد دستگاه فتوکپی شارپ ۳۱۱۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.