فتوکپی کانن مدل ۲۵۲۰

کانون 2204

فتوکپی کانن مدل ۲۵۲۰

فتوکپی کانن مدل ۲۵۲۰ محصول حرفه ای دیگری از شرکت نام آشنای کانن می باشد. شرکت کانن همواره در تولید دستگاه های چاپ و نشر یکی از بهترین ها محسوب می شود. محصولات کانن به دلیل کیفیت و قیمت مناسب طرفداران بسیاری در بازار دارند.

ویژگی های کلی فتوکپی کانن مدل ۲۵۲۰

دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ یک دستگاه کپی سه کاره است. قابلیت کپی، پرینت و اسکن همزمان در این دستگاه جمع شده است. ۲۵۲۰ قابلیت اسکن رنگی دارد و کپی و پرینت را به صورت سیاه وسفید انجام می دهد.

صفحه نمایش لمسی

یک صفحه نمایش لمسی ۵.۷ اینچی در دستگاه کپی سه کاره ی کانن ۲۵۲۰ از دیگر امتیازات این دستگاه است که کار با آن را راحت کرده است. این دستگاه می تواند عملیات چاپ را بر روی برگه های A5، A4 و A3 انجام دهد. سینی دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ ظرفیت ۲۰۰۰ برگه را دارد. این ظرفیت بالا به شما این امکان را می دهد که تا مدت ها نگران تمام شدن کاغذ دستگاه نباشید. تمامی این ویژگی های مثبت ۲۵۲۰ را برای استفاده در ادارات و سازمان ها مناسب کرده است.

ابعاد

طول و عرض دستگاه کپی کانن ۲۵۲۰ به ترتیب ۶۸۰ و ۵۶۵ میلی متر می باشد و ارتفاع آن نیز ۹۷۰ میلی متر است. وزن دستگاه نیز ۵۰.۵ کیلوگرم می باشد که البته با توجه به نوع کاربردی که دارد وزن استانداردی می باشد. کارکرد کارتریج آن نیز ۱۴۶۰۰ برگه است.

سرعت گرم شدن و چاپ

دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ به ۳۰ ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد. اولین کپی یا پرینت را نیز بعد از ۳.۹ ثانیه انجام می دهد. این دستگاه فتوکپی می تواند در هر دقیقه ۲۰ برگه A4 و ۱۵ برگه ی A3 را کپی، پرینت یا اسکن کند.۲۵۲۰ قابلیت چاپ دورو اتوماتیک رانیز دارد و می تواند در هر بار استفاده تا ۹۹۹ برگه را پشت سر هم کپی یا پرینت کند. این تعداد کاملا برای شرکت هایی که حجم کار بالایی دارند ایده آل می باشد.

رزولوشن و حافظه

رزولوشن تصویر در کپی، پرینت و اسکن رنگی برابر ۶۰۰ دی پی آی می باشد. ۵۱۲ مگابایت حافظه ی داخلی یکی دیگر از فاکتورهای مثبت دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ می باشد. البته امنیت در کانن حرف اول را می زند به همین علت حافظه کپی بعد از اتمام چاپ به صورت خودکار پاک می شود.

پورت ارتباطی و اتصالات

دستگاه فتوکپی سه کاره کانن مدل ۲۵۲۰ یک کارایی دیگر نیز دارد. در این دستگاه یک پورت ورودی Ethernet تعبیه شده است. به وسیله این پورت می توانید این دستگاه را به تلفن وصل کرده و به عنوان دستگاه فاکس نیز استفاده کنید. همچنین دو پورت ورودی USB Host 2.0 و USB device 1.0 نیز درکانن ۲۵۲۰ برای اتصال به سیستم های مختلف طراحی شده است.

خبر خوب اینکه دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ را می توان به شبکه ی وای فای نیز اتصال داد و از راه دور فایل های کپی را برای آن ارسال نمود.

خرید از کپی ایران

اما از چه طریقی می توان این دستگاه کپی حرفه ای و تمام عیار را به صورت مطمئن و با قیمتی ایده آل خریداری نمود. پیشنهاد ما وب سایت فروشگاهی کپی ایران می باشد. در کپی ایران می توانید دستگاه کپی کانن مدل ۲۵۲۰ را به صورت استوک اما درست با کیفیت محصول آکبند خریداری کنید. مزیت این خرید در آن است که شما در برابر یک کالای درجه یک هزینه ی کمتری پرداخت می کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کانن مدل ۲۵۲۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.