فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

کونیکا مینولتا c652

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی از دستگاه های ساخت این شرکت ژاپنی می باشد. که در بین خریداران دستگاه های اداری و فتوکپی های رنگی طرفداران بسیاری دارد. شرکت konika minolta عرضه کننده مدل های مختلفی از ماشین های اداری از جمله فتوکپی های رنگی می باشد. دستگاه های این شرکت مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا بوده و از کیفیت بالای ساخت ژاپن بهره می برند.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی و همچنین چندکاره های کونیکا مینولتا رانگی، در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. و پاسخگوی بسیاری از نیازهای اداری می باشند. به کارآمد بودن این دستگاه ها طراحی هنرمندانه و مهندسی ماهرانه کونیکا مینولتا ژاپنی را نیز اضافه کنید. همچنین این دستگاه ها امکانات نرم افزاری متعددی دارند تا به شما در طراحی و انجام گردش کارهای پیچیده نیز کمک کنند.

مدل

فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی در مدل های مختلفی که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. طراحی شده و به فروش می رسد. به این ترتیب این دستگاه ها پاسخگوی هر طیفی از امور می باشند. مدل های رنگی معمولا با یک پسوند c به نشانه color مشخص می شوند. لذا شما می توانید پس از انتخاب دستگاهی با ویژگی های متناسب با کاربری خود، با انتخاب مدل با پسوند c، از قابلیت چاپ و کپی رنگی نیز بهره مند شوید.

رزولوشن

فتوکپی های رنگی با آمیختن دو یا چند رنگ دیگر می توانند جلوه قابل توجه و چشمگیری به اسناد و اوراق شما ببخشند. حضور رنگ ها می تواند تاثیرگذاری اسناد شما را تا چندین برابر افزایش دهد. همچنین استفاده اصولی و با رزولوشن بالا از رنگ ها می تواند. موجب بهبود خوانایی اوراق چاپ شده نیز بشوند. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی، در هر مدلی و از هر سری ساختی، کیفیت پرینت رنگی را به عنوان یک اصل دنبال می کند و صرفا یک اضافه کننده رنگ نمی باشد.

تکنولوژی لیزری

در دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا، فرآیند افزودن رنگ به اسناد شما عمدتا بر پایه تکنولوژی لیزری صورت می گیرد. شدت و مختصات هر رنگ از طریق برنامه های کامپیوتری مشخص می شود. سپس قسمت لیزر دستگاه، در مختصات صحیح و با شدت مربوط از هر تونر کارتریج رنگی، مقداری ذوب کرده و آن را روی کاغذ میریزد. چاپ رنگی به کمک ۴ الی ۶ رنگ و بر اساس سیستم CMYKB انجام می شود.

تکنولوژی چاپ لیزری هزینه استفاده و نگهداری کمتری نسبت به پرینت جوهرافشان دارد و از این رو قابل استفاده برای طیف گسترده تری از خریداران می باشد. همچنین فناوری پرینت لیزری دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی از کیفیت و وضوح راضی کننده ای برخوردار است. که این کیفیت به کمک ساز و کارهای نرم افزاری مثل smoother، بهتر نیز شده است. همه رنگ ها و گردایان های رنگی طبیعی، شکل ها زنده و خطوط دقیقتر ترسیم می شوند.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی امروزه به راحتی چند کلیک امکان پذیر می باشد. اما شما ابتدا باید از بین انواع مختلف فتوکپی های رنگی ساخت کونیکا مینولتا، سری های سخت متنوع و پیکربندی های گوناگون، یکی را انتخاب کنید. این کار ممکن است وقت گیر و همچنین به علت تنوع بسیار زیاد این دستگاه ها، بسیار دشوار باشد.

نیاز کاری

ضروری است که پیش از خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا رنگی، نگاهی به کسب و کار و نوع کاربری خود داشته باشید. سطح امور اداری، نوع گردش کارها و میزان توانی که از یک دستگاه ایده آل انتظار دارید، می تواند. در محدود کردن دایره انتخابتان، به شما کمک کند. در گام بعدی ما به شما توصیه می کنیم. تا معرفی محصولات مورد نظر و خصوصیات آن ها را در سایت کپی ایران مطالعه کنید. تا با ویژگی ها و قابلیت های هر دستگاه بیشتر و بهتر آشنا شوید.

مدل و پیکربندی

خرید دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. اما به خاطر داشته باشید که مهم ترین اصل در یک خرید ایده آل، خرید بهترین و گرانترین مدل نیست. بلکه سازگاری و تناسب با سایر بخش های کسب و کار شماست. که در اولویت قرار دارد. هماهنگ بودن با نوع کاربری است. که سبب می شود. یک ماشین اداری، از جمله یک دستگاه فتوکپی رنگی، بتواند بالاترین کارایی را از خود نشان دهد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مدل دستگاه، سری و ریجن ساخت، پیکربندی و وضعیت آپشن های اختیاری اشاره کرد. این عوامل معمولا همانطور که در قیمت دستگاه موثرند. کارایی و کاربری آن را نیز تغییر می دهند. با توجه به چند نکته و در نظر داشتن نحوه تاثیر هر یک از این عوامل بر قیمت، شما می توانید. دستگاه مطلوب خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

حقیقت این است که می توان کیفیت را گران نخرید. تنها رعایت چند نکته لازم است تا در مبلغی که به هزینه دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی اختصاص داده اید. صرفه جویی به عمل بیاورید. سعی کنید دستگاهی را بخرید که با کاربری شما سازگاری داشته باشد. اگر کاربری شما مشابه یک دفتر انتشارات کوچک بوده و به اموری مثل چند کپی در روز محدود می شود، می تواند یک دستگاه اقتصادی در کلاس کاری متوسط یا سبک خریداری نمایید.

آپشنهای اختیاری

همچنین شما می توانید پس از ثبت سفارش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی، آپشن های اختیاری به صورت دلخواه و مطابق میل خود، به دستگاه اضافه کنید. این آپشن ها کارایی دستگاه شما را بالاتر می برند. ولی هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود. در نتیجه شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری در قیمت دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا خود صرفه جویی بیشتری کنید.

فروش دستگاه

فروش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی توسط فروشنده های مختلفی صورت می گیرد. در واقع به همین علت که هنگام خرید این دستگاه، انتخاب واحدهای فروش مختلفی پیش روی شماست، این مرحله اهمیت بسیاری دارد. به جرئت می توان انتخاب فروشنده مطمئن را یکی از اساسی ترین مراحل خرید یک دستگاه اداری، از جمله فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا دانست.

فروشگاه معتبر

خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر مثل کپی ایران، نه تنها خاطر شما را از کیفیت و سلامت دستگاه خریداری شده آسوده نگه می دارد. بلکه شما را از پرداخت مناسبترین هزینه نیز خاطر جمع خواهد کرد. به علت فروش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی توسط فروشنده های مختلف، برخی فروشنده ها استانداردهای قیمت گذاری شخصی دارند که همین موضوع سبب گرانتر به فروش رسیدن این دستگاه ها می شود.

کپی ایران

فروشگاه کپی ایران، فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا رنگی را در مدل ها و انواع مختلفی انجام می دهد. از این نظر، فروشگاه کپی ایران به مشتریان خود حق انتخاب گسترده ای داده و این امکان را به شما می دهد. تا مناسبترین دستگاه را با مدل و پیکربندی مطلوب خود خریداری نمایید. همچنین شما پس از خریداری هر دستگاهی، امکان افزودن آپشن های اختیاری متنوعی را به آن ها خواهید داشت.

 کونیکا مینولتا رنگی آکبند

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا رنگی آکبند یکی از حالاتی است. که این دستگاه ها به فروش می رسند. درواقع اغلب ماشین های اداری، از جمله فتوکپی های رنگی konika Minolta در سه حالت آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسند. دستگاه های آکبند مستقیما از کارخانه سازنده سفارش داده شده و دریافت شده اند. کاملا نو بوده و در نهایت کارایی خود به سر می برند.

دستگاه های آکبند ممکن است مشمول ضمانت نامه یا گارانتی هایی شوند. همچنین شما با خرید دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی آکبند و به طور کلی دستگاه های آکبند، ممکن است خدمات پس از فروشی را نیز دریافت نمایید. اما از سوی دیگر باید توجه داشت. که دستگاه های آکبند معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند. اگر قصد انجام یک خرید اقتصادی را دارید، بهتر است. به سایر مدل ها مثل استوک و مدل های بازسازی شده بیشتر فرصت بدهید.

 کونیکا مینولتا رنگی بازسازی شده

بسیاری از دستگاه ها به علت بروز ایرادات عملکردی واگذار می شوند. همچنین بسیاری از دستگاه های کارکرده و دست دوم نیز در عین سلامت و کارایی واگذار می شوند. دستگاه های واگذار شده، چه مشکل عملکردی داشته باشند و چه نداشته باشند. ممکن است پیش از فروش دوباره، تحت تعمیراتی قرار بگیرند. این تعمیرات به منظور بهبود و ارتقا کارایی و سازگاری دستگاه انجام می شود.

تعمیرات انجام شده ممکن است ریکلاژ قطعات را شامل شود. و در برخی موارد این تعمیرات ممکن است شامل تعویض برخی از قطعات فرسوده و ناهماهنگ شود. دستگاه های دست دومی که در مسیر فروش مجدد خود تحت این تعمیرات و اصلاحات قرار می گیرند، با نام بازسازی شده به فروش می رسند. به یاد داشته باشید که هر تعمیر و تعویضی به سبب افزایش کارایی و بازسازی کردن نمی باشد.

بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از سلامت دستگاه بازسازی شده، خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر است. فروشگاه کپی ایران دستگاه های اداری بازسازی شده از جمله دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی بازسازی شده را در نهایت سلامت به فروش می رساند. به این ترتیب با خرید از کپی ایران می توانید از سلامت دستگاه خریداری شده آسوده خاطر باشید.

همچنین به خاطر داشته باشید. که دستگاه های بازسازی شده قیمت های بسیار ارزانتری دارند. البته این قیمت ها ممکن است. بعلاوه هزینه انجام تعمیرات نیز بشوند. اما به طور کلی قیمت این دستگاه ها ارزانتر می باشد و به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند.

دستگاه فتوکپی رنگی استوک

از بین مدل های مختلف، کپی کونیکا مینولتا رنگی استوک نیز به فروش می رسد. مدل های استوک در واقع همان دستگاه کپی کونیکا مینولتا رنگی دست دوم هستند. که از سطح سلامت و کیفیت بالاتری برخوردارند. دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی دست دو از همان کارایی مدل های آکبند بهره مند است. ولی قیمت بسیار ارزانتری دارد.

هرساله در کشورهای اروپایی و آسیای شرقی، با عرضه مدل های جدیدتر هر کارخانه به بازارها، ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر قطع می شود. به این ترتیب دارندگان این دستگاه ها، به رغم کارایی کامل دستگاه هایشان، ناگزیر آن ها را واگذار می کنند. کپی های دست دو که در بین آن ها فتوکپی کونیکا مینولتا رنگی دست دوم نیز یافت می شود، مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

دستگاه های استوک ممکن توسط کارخانه سازنده خود برچسب هایی با درجه های A تاD دریافت کنند. اما به طور کلی منوط به کارایی کامل و سلامت دستگاه، حق فروش مجدد را پیدا می کنند. اما کارایی هر دستگاه استوک ممکن است در یک سطح و متفاوت از سایر دستگاه ها باشد. اما به طور کلی همه آن ها قیمتی به مراتب ارزان تر از دستگاه های آکبند دارند که آن هم ممکن است با توجه به سطح کارایی تغییر کند.

خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا رنگی دست دوم را حتما از فروشنده معتبر و مطمئن انجام دهید. تا به این ترتیب هم از سلامت دستگاه و هم از بهینه بودن قیمت آن آسوده خاطر باشید. کافیست پیش از ثبت سفارش خود، گزینه خرید استوک را علامت بزنید. البته توصیه ما دریافت مشاوره رایگان پیش از سفارش است. تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین دستگاه را تهیه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.