فتوکپی کونیکا مینولتا C450

کونیکا مینولتا 351

فتوکپی کونیکا مینولتا C450

فتوکپی کونیکا مینولتا C450 یک دستگاه بسیار مناسب و پر کاربرد برای دانشگاه ‌ها، مدارس، بانک‌ ها و مراکز چاپ و تکثیر و ادارات مختلف به شمار می‌ آید. با استفاده از این دستگاه قادر خواهید به اسناد چاپ شده‌ خود جلوه و زیبایی خاصی را هدیه کنید. به جرات می توان گفت. این مدل دستگاه فتوکپی رنگی یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی کاربران ایرانی برای استفاده ‌های شخصی و اداری می باشد. بهتر است. بدانید که این مدل دستگاه فتوکپی رنگی یک ماشین چند کاره است. که علاوه بر کپی به صورت سیاه و سفید و رنگی از قابلیت اسکن، چاپ دورو و چاپ اسناد با رزولوشن ۶۰۰ dpi نیز برخوردار می باشد.

ویژگی‌ های فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450

قابلیت چاپ دوطرفه

بهتر است بدانید که با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود. برگه‌ ها را به صورت همزمان و دو طرفه چاپ نمایید. این مزیت اصلی دستگاه به نوعی سرعت عمل کار را افزایش داده و در نتیجه شما به مدت زمان کمتری برای چاپ و تکثیر نیاز خواهید داشت.

قابلیت اتصال به شبکه

همچنین از دیگر مزایای این مدل دستگاه فتوکپی رنگی می‌ توان به قابلیت اتصال به شبکه آن اشاره داشت. با استفاده از این ویژگی به آسانی می ‌توانید. به همه‌ سیستم‌های موجود در اداره که به شبکه متصل هستند. به آسانی وصل شده و از اطلاعات موجود در آن ها پرینت تهیه کنید.

زمان گرم شدن

یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه و مهم فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 شروع به کار سریع آن می‌ باشد. با استفاده از این ویژگی به مدت زمان کمتری برای گرم شدن دستگاه نیاز خواهید داشت. از این رو سرعت عمل دستگاه به طور چشمگیری برای چاپ و تکثیر اسناد افزایش پیدا می ‌کند.

کیفیت و وضوح چاپ

از دیگر قابلیت‌ های این مدل دستگاه می‌ توان به چاپ رنگی و سیاه و سفید اشاره نمود. کیفیت و وضوح چاپ در این دستگاه به شکل قابل توجهی بالاست. و میزان dpi آن بالای ۶۰۰ می‌ باشد. این محصول چند کاره بوده و با استفاده از آن علاوه بر کپی قادر خواهید بود اسناد خود ر ا اسکن نمایید.

سرعت چاپ متوسط

یکی دیگر از ویژگی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 سرعت چاپ متوسط آن است. این دستگاه قادر است در هر دقیقه ۴۵ برگه را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کند. سرعت اسکن این محصول در هر دقیقه ۵۵ برگه است. که این هم سرعت متوسط و خوبی به نسبت سایرین محسوب می شود.

قابلیت برنامه ریزی

جالب است بدانید که یکی دیگر از مزایای اصلی و پرکاربرد این مدل دستگاه فتوکپی رنگی قابلیت برنامه ‌ریزی آن است. با استفاده از این مزیت قادر خواهید بود. با برنامه‌ ریزی دستگاه به کار های دیگر خود بپردازید‌. در واقع می توانید با قرار دادن تعداد کافی برگه درون دستگاه برنامه مورد نظر را به آن بدهید. و خود به کار های دیگر بپردازید.

خرید از کپی ایران

لازم به ذکر است که فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C450 را می ‌توانید به راحتی از بخش فروش وب سایت فروشگاه کپی ایران خریداری نمایید. با سفارش این محصول از فروشگاه کپی ایران یک خرید رضایت مندانه و مطمئن را تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا C450  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.