قیمت اچپی t 795

پلاتر hp500ps

قیمت اچپی t 795

قیمت اچپی t 795 بر اساس فاکتورهایی همچون تعداد کارتریج ها، تعداد هدها، کیفیت چاپ و … تعیین می شود. اگر اطلاعات کافی درباره این دستگاه داشته باشید و با ویژگی های آن آشنا شوید. می توانید تصمیمات بهتری درباره خرید بگیرید. زیرا در صورت کسب آگاهی متوجه خواهید شد. که آیا این دستگاه برای کار شما مناسب است. و ارزش پرداخت هزینه را دارد. یا اینکه باید به سرغ مدل های بالاتر یا پاین تر آن بروید.

مشخصات دستگاه پلاتر اچ پی t 795

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه پلاتر اچ پی در زیر شما را با چند تا از ویژگی های آن آشنا می کنیم:

حافظه داخلی

قیمت اچ پی t 795 نسبت به مدل های دیگری همچون t 790 بیشتر می باشد. در نگاه اول بیشتر ویژگی های این دو مدل مشابه به نظر می آیند. و ممکن است باعث تردید در انتخاب شود. اما بد نیست بدانید که تمایز اصلی این دو مدل در کارت شبکه بی سیم WiFi و حافظه داخلی بیشتر است. اچ پی t 795 مجهز به کارت شبکه WiFi می باشد. قابلیتی که به کاربر اجازه می دهد. در هر کجای دنیا که هست فایل چاپی را مستقیما برای پلاتر ارسال کند.

بالاتر بودن سرعت پردازش

همچنین وجود حافظه داخلی بیشتر باعث افزایش سرعت پردازش و بهبود عملکرد پلاتر اچپی t 795 می شود. در واقع رم به کار رفته در این پلاتر ۱۶ گیگابایت می باشد، اما تا ۱۶۰ گیگابایت نیز قابلیت ارتقا دارد. پلاتر اچ پی t 795 دارای ۶ کارتریج رنگی و ۳ هد می باشد. و می تواند تا عرض ۱.۱۱۷۶ متر را چاپ کند. گفتنی است. ابعاد این دستگاه ۱۸۰ در ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر و وزن آن ۸۱.۶۴ کیلوگرم می باشد.

تکنولوژی چاپ

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت اچپی t 795 می توان به تکنولوژی چاپ و وضوح تصاویر چاپ شده اشاره نمود. تکنولوژی چاپ در اچپی t 795 حرارتی است. و تصاویر خروجی رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۴۰۰ دی پی آی را دارند. با استفاده از این کیفیت تصویر بالا می توان انواع نقشه­ ها، نمودارها، پوستر و عکس را به صورت واضح و شفاف و با رنگ های کاملا زنده چاپ نمود.

قابلیت چاپ شش رنگ

قیمت اچپی t 795 ارزش پرداخت را دارد اگر که بدانید در این دستگاه از شش رنگ زیبای فیروزه ای، ارغوانی، خاکستری، زرد، مشکی مات و مشکی براق(مخصوص عکس) استفاده شده است. همچنین با کمک آن می توانید در هر ساعت ۴۲ متر کاغذ را به صورت رنگی و ۴۱ متر را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. و در نهایت اینکه این مدل پلاتر دارای کاتر اتوماتیک است. و انواع کاغذ تک برگ یا رولی را ساپورت می کند.

قیمت اچ پی t 795 از نگاهی دیگر

پلاتر اچ پی t 795 و به طور کلی دستگاه های چاپ و نشر به سه شکل آکبند، بازسازی شده و استوک به مشتریان عرضه می شوند. بنابراین قیمت t 795 در حالت های مختلف متفاوت می باشد. اگر مایل به خرید کالای آکبند هستید باید بهای بالاتری بپردازید. اما در عوض پلاترهای استوک و بازسازی شده قیمت کمتری دارند. اما جای نگرانی نیست. زیرا فروشگاه های معتبر کالاهای استوک و رفایل را نیز با کیفیت آکبند ارائه می دهند.

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه کپی ایران هر نوع پلاتر اچ پی t 795 اعم از آکبند، استوک یا بازسازی شده را سفارش داده و از مزایای یک خرید مطمئن و با کیفیت برخوردار شوید.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با قیمت دستگاه پلاتر  اچ پی t 795 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.