قیمت توشیبا ۳۱۱

قیمت توشیبا 311

قیمت توشیبا ۳۱۱

قیمت توشیبا ۳۱۱ بر اساس اینکه نو یا استوک باشد متفاوت است. همچنین این قیمت می تواند به خاطر تجهیزات و آپشن های اضافه نیز دستخوش تغییرات شود. برای اطلاع دقیق از قیمت اشکال مختلف این دستگاه می توانید وب سایت فروشگاه های مختلف را بررسی کنید. اما پیش از آن بهتر است دستگاه و ویژگی های آن را شناخته تا دید بازتری درباره قیمت آن داشته باشید.

مشخصات دستگاه کپی توشیبا ۳۱۱

قیمت ذستگاه فتوکپی توشیبا با توجه به ویژگی هایی که دارد تحت تاثیر قرار می گیرد . در زیر شمارا با چند تا از ویژگی های آن آشنا می کنیم:

رنگی بودن و سرعت

قیمت توشیبا ۳۱۱ به نسبت دستگاه های کپی همرده خود ممکن است بیشتر باشد. علت این امر را می توان در رنگی بودن این دستگاه دانست. با استفاده از این ماشین کپی می توانید انواع اسناد و تصاویر رنگی را به بهترین شکل ممکن کپی بگیرید. همچنین امکان پرینت یا اسکن نیز توسط آن وجود دارد. از لحاظ سرعت چاپ به نسبت وضعیت خوبی دارد و می توان از آن به عنوان ماشین کپی نسبتا سریع نام برد.

زمان آماده به کار شدن

مدت زمان لازم برای آنکه توشیبا ۳۱۱ آماده کار شود حدود ۴ دقیقه است که زمان طولانی نیست. همچنین برای چاپ اولین کپی ۱۰ ثانیه وقت می خواهد. این دستگاه در هر دقیقه ۳۱ برگه رنگی یا سیاه و سفید را چاپ می کند. شاید آمار کمی به نظر بیاید

وضوح و رزولوشن تصویر

اما در عوض این دستگاه اسناد و فایل ها را با وضوح بالایی به چاپ می رساند. رزولوشن کپی و پرینت در توشیبا ۳۱۱ برابر ۹۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی و در اسکن ۶۰۰ دی پی آی می باشد.

سایز و ظرفیت کاغذ

قیمت توشیبا ۳۱۱ را فاکتورهایی همچون ظرفیت کاغذ و سایز کاغذ مورد استفاده دستگاه نیز تعیین می کند. ظرفیت سینی های این دستگاه برای ذخیره کاغذ برابر ۴۰۳۰ برگه است که مقدار قابل توجهی است و کاربر تا مدت ها نگران اتمام کاغذ نیست. این دستگاه قادر است عملیات چاپ را بر روی برگه هایی با سایز B4 تا A3 انجام دهد.

کپی متوالی و قابلیت بزرگنمایی

همچنین همچون تمامی دستگاه های کپی همرده خود در هر بار استفاده قادر به چاپ ۹۹۹ برگه می باشد و قابلیت بزرگنمایی آن بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد.

آپشنهای اختیاری

قیمت توشیبا ۳۱۱ می تواند به خاطر افزودن آپشن های اضافه ای همچون سورتر یا فینیشر تغییر کند. زیرا این آیتم ها باعث ارتقای دستگاه می شوند. همچنین به لطف داشتن هارد دیسک می توانید برای بایگانی اسناد نیز از آن استفاده کنید. گفتنی است که این دستگاه قابل برنامه ریزی نیز می باشد.

نوع دستگاه آکبند، استوک و بازسازی شده

ذکر این نکته ضروری است که همچون بیشتر دستگاه های چاپ و نشر قیمت توشیبا ۳۱۱ نیز در حالت های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده متفاوت است. اگر شما یک ماشین کپی نو و کارنکرده می خواهید و قیمت برایتان اهمیتی ندارد باید یک دستگاه آکبند خریداری کنید.

اگر ماشین کپی با کیفیت مناسب اما قیمت کمتر می خواهید باید یکی از انواع استوک یا بازسازی شده را خریداری کنید. لازم به ذکر است استوک دستگاهی است که ممکن است مدت زمان کمی مورد استفاده قرار گرفته باشد اما نیازی به تعمیر و .. ندارد. در حالی که بازسازی شده همانطور که از نامشان پیداست کارکرد طولانی تری داشته و تعمیر شده اند.

خرید از کپی ایران

با مراجعه به وب سایت فروشگاه کپی ایران می توانید دستگاه توشیبا ۳۱۱ را به صورت آکبند، استوک یا بازسازی خریداری کنید. تمامی محصولات این فروشگاه حتی استوک و بازسازی نیز از عملکرد بهینه ای برخوردار هستند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا ۳۱۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.