قیمت توشیبا ۳۵۵

توشیبا 355

قیمت توشیبا ۳۵۵

قیمت توشیبا ۳۵۵ با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه کپی با دارا بودن امکانات پیشرفته جهت استفاده در محیط های اداری ساخته و طراحی شده است.

همچنین این دستگاه کپی با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید.

آشنایی با مزایا و قابلیت های توشیبا ۳۵۵

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت توشیبا ۳۵۵ باشید بهتر است. با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید.

سرعت

این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۳۵ برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف با کیفیت مناسب برخوردار می باشد. هر چند که این سرعت نسبت به چاپگرهای حرفه ایی کمتر است. اما کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند پروژه های کاری خود را انجام دهند.

همچنین این مدل دستگاه کپی به دلیل دارا بودن اسکنر رنگی قادر است به اسناد و تصاویر زیبایی خاصی را هدیه کند. در واقع استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی باعث جان بخشیدن به کارها شده و به نوعی توانسته است. توجه مشتریان را به بهترین نحو به خود جلب کند.

عملکرد چند منظوره

از دیگر خصوصیات مهم که بر روی قیمت توشیبا ۳۵۵ تاثیرگذار بوده است. عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع توشیبا ۳۵۵ یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر هستند. اسناد و متون مختلف را به بهترین شکل و به صورت رنگی به مشتریان خود تحویل دهند. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت، فکس و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

راههای ارتباطی

یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت توشیبا ۳۵۵ به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است. راه های ارتباطی آن می باشد. با استفاده از این مدل دستگاه کپی کاربران به راحتی قادر هستند. که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق اتصال به شبکه، بلوتوث و وای فای وصل شده و داده های آن را بخوانند.

آشنایی با قیمت توشیبا ۳۵۵

قیمت توشیبا ۳۵۵ در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی رنگی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت توشیبا ۳۵۵ با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین این مدل دستگاه کپی به دلیل اینکه جند منظوره می باشد. کاربران از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد. برای خرید مدل های مختلف این دستگاه کپی باید از طریق فروشگاه های معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران اقدام به خرید کرد. زیرا این مرکز اقدام به فروش دستگاه های کپی و تجهیزات اداری اورجینال می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا ۳۵۵ کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.