قیمت دستگاه رنگی شارپ

شارپ MX 5000

قیمت دستگاه رنگی شارپ

قیمت دستگاه رنگی شارپ یا هر برند دیگری از این نوع دستگاه ها با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند چند منظوره بودن دستگاه، کیفیت چاپ، سرعت چاپ، نوع ارتباطات و تنوع و گسترش آن ها، ظرفیت دستگاه و غیره متفاوت است. قبل از آنکه اقدام به خرید دستگاه های فتوکپی رنگی استوک کنید بهتر است. نیازهای خود را از خرید اولویت بندی کرده تا بتوانید یک خرید ایده آل و با قیمت مناسب داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت فتوکپی رنگی

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ یا هر برند دیگری در بازار در مدل های متخلفی موجود بوده و هرکدام با توجه به ویژگی هایی که دارند. با قیمت های متفاوتی نیز به فروش می رسند. فاکتورهای بسیاری بر قیمت دستگاه های فتوکپی استوک رنگی شارپ تاثیر گذار است. که در این بخش مهم ترین آن ها را بررسی می کنیم.

سرعت و کیفیت چاپ

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ استوک میزان سرعت و کیفیت چاپ آن در پرینت و اسکن است. طبیعی است که هر چه این مقدار بیشتر باشد. قیمت دستگاه بالاتر خواهد رفت. سرعت دستگاه را با توجه به تعداد کپی در هر دقیقه و کیفیت آن را با توجه به فاکتور dpi می سنجند.

چند منظوره بودن

عامل بسیار موثر دیگر در تعیین قیمت دستگاه های استوک شارپ، چند منظوره بودن آن ها است. بسیاری از دستگاه های کپی ساده تنها توانایی کپی کردن اسناد مختلف را داشته و تک کاربرده هستند. اما دستگاه های دیگر علاوه بر انجام فتوکپی کارهای دیگری از جمله اسکن و پرینت را نیز انجام می دهند. بدون شک دستگاهی با کاربری بالا نسبت به یک دستگاه تک کاربردی قیمت بالاتری دارد.

تنوع و تعداد اتصالات

شما هنگام استفاده از دستگاه های کپی نیاز دارید. که از سیستم ها و دستگاه های جانبی دیگر مانند لپ تاپ، کامپیوتر، سی دی و یا فلش اطلاعات را اسکن، کپی و یا پرینت کنید. بنابراین تعداد و تنوع پورت های ارتباطی در دستگاه های کپی مساله بسیار مهم و تاثیر گذاری بر قیمت دستگاه های فتوکپی رنگی شارپ یا هر برند دیگری می باشد. بسیاری از دستگاه های فتوکپی علاوه بر داشتن پورت های USB قابلیت اتصال به شبکه را داشته و به شما این امکان را می دهند. که به سندی که در کامپیوتر یک بخش و یا ساختمان دیگری است دسترسی داشته و آن را به راحتی پرینت بگیرید.

ظرفیت دستگاه

مساله تاثیر گذار و مهم دیگر در قیمت کپی رنگی شارپ توجه به ظرفیت حداکثر دستگاه و میزانی است. که می توانید آن را افزایش دهید. هرچه ظرفیت دستگاه کپی بالاتر باشد. و بتواند تعداد برگه های بیشتری را در خود جای دهد. قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

محدوده قیمت فتوکپی رنگی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دستگاه های استوک شارپ در مدل ها و ویژگی های مختلفی در بازار موجود هستند. که هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارند. فروشگاه کپی ایران قیمت تمامی محصولات خود را تضمین می کند. شما می تواند با قیمتی مقرون به صرفه محصول خود را خریداری نموده و از صحت و اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.