قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰

کانون 2204

قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰

قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰ با توجه با آکبند یا استوک بودن بسیار متفاوت می باشد. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. زیرا شرکت کانن تمامی دستگاه های خود را با کیفیت و قیمت مناسبی به بازار عرضه می کند.

مشخصات فنی دستگاه کانن ۲۵۲۰

در کنار دانستن قیمت دستگاه کپی کانن ۲۵۲۰ بهتر است. با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید. با خرید این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید. همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از قابلیت های اصلی این مدل دستگاه کپی گرفتن آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید. از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید. سرعت عملکرد دستگاه ۲۰ برگ در دقیقه است. این مدل دستگاه کپی قادر است. اسناد و تصاویر مختلف را به صورت سیاه و سفید چاپ و کپی کند. همچنین از قابلیت کپی دو طرفه همزمان برخوردار است.

یکی از فاکتورهای مهم دیگر در انتخاب دستگاه های فتوکپی سرعت کاری دستگاه است. این مدل دستگاه می تواند. در هر دقیقه ۲۰ برگه را پرینت یا کپی بگیرد. همچنین در مدت ۶.۴ ثانیه می تواند از اولین برگه کپی گرفته و به ۳۰ ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد.

یکی از کارکردهای دیگر این دستگاه کپی قابلیت اسکن آن می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است. به طوری که می تواند اسناد را با وضوح ۶۰۰ DPI اسکن نماید. این دستگاه کپی با انجام اسکن پشت و رو مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

همچنین از دیگر ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های فتوکپی که بر کارایی آن ها تاثیر مستقیمی دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه در نظر گرفته شده است. در دستگاه کپی دستگاه کپی کانن ۲۵۲۰ مانند بسیاری از دستگاه های فتوکپی دیگر درگاه های usb و شبکه برای انتقال اطلاعات وجود دارند.

دستگاه کپی کانن ۲۵۲۰ از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. به طوری که ابعاد این دستگاه ۶۸۱* ۶۸۰*۵۶۵ میلی متر و وزن آن ۵۰.۵ کیلوگرم است. این دستگاه کپی دارای حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت است.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰

بهتر است بدانید که عوامل مختلفی بر روی قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰ تاثیرگذار هستند. یکی از این موارد قیمت مواد مصرفی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت دستگاه کپی کانن ۲۵۲۰ استوک یا آکبند بودن آنها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. علاوه بر این عوامل عوامل موثر دیگری بر قیمت دستگاه کپی تاثیر گذار هستند. این عوامل عبارتند از قابلیت چاپ دورو، سیاه و سفید و یا رنگی بودن، حداکثر چاپ ماهیانه و روزانه دستگاه کپی، کارایی دستگاه کپی و قابلیت فیدر.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰ با توجه به اینکه توسط شرکت معتبر کانن تولید و به بازار عرضه شده است بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. برای خرید این دستگاه با کیفیت می توان به سایت معتبر کپی ایران مراجعه و با مطالعه مشخصات آن اقدام به خرید دستگاه نمود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۲۵۲۰ کلیک کنید.

One thought on “قیمت دستگاه کانن ۲۵۲۰

  1. Pingback: قیمت کپی کانن 2202| مقالات آموزشی جهت آشنایی با قیمت کپی کانن 2202 در کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.