قیمت دستگاه کانن ۲۲۰۴

کانون 2204

قیمت دستگاه کانن ۲۲۰۴

قیمت دستگاه کانن ۲۲۰۴ یک فاکتور تعیین کننده و یک عامل بسیار مهم در محبوبیت این ماشین فتوکپی است. امروزه دستگاه های کپی به یک لازمه در هر دفتر اداری تبدیل شده اند. همچنین حضور حداقل یک دستگاه کپی در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات الزامی می باشد. به همین جهت هزینه خریداری و همچنین استفاده از ماشین های کپی باید مقرون به صرفه باشد.

ویژگی های دستگاه کپی کانن ۲۲۰۴

علاوه بر هزینه مناسب و قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه این دستگاه ویژگی های رضایت بخش دیگری نیز دارد. یکپارچگی و هماهنگی بخش های مختلف دستگاه سبب آسودگی خاطر شما از انجام شدن سر وقت همه پروژه ها می شود. همچنین کاربری دستگاه بسار ساده می باشد و حتی برای اپراتورهای کم تجربه نیز کاربری بدون مشکلی را رقم خواهد زد.

سرعت خروجی imagerunner 2204 تا ۲۲ برگ بر هر دقیقه نیز می رسد که برای نیاز های یک کارگروه کوچک یا دفتر اداری خلوت کاملا کافی خواهد بود. همچنین برای بسیاری از دارندگان دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات ی سرعت دیگر نیز مهم است. این سرعت بیانگر مدت زمانی است که یک دستگاه فتوکپی صرف آماده کردن اولین کپی می کند.

بسیاری از سفارشاتی که محول به کارگروه هایی با کاربری غیرصنعتی می شود جزئی می باشند. این سفارش ها حجم کمی دارند ولی باید در زمان اندکی حاضر شوند. زمان آماده سازی اولین کپی توسط imagerunner 2204 7.9 ثانیه می باشد. همچنین این دستگاه از یک سنسور با رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰dpi بهره می برد که کیفیت کاملا راضی کننده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

عوامل موثر بر قیمت

قیمت دستگاه کپی کانن ۲۲۰۴ به طور کلی در بین رنج قیمتی ارزان جای دارد. این فتوکپی رومیزی یکی از مقرون به صرفه ترین قیمت ها را در بین ماشین های کپی دارا می باشد. سیاست قیمت گذاری پایین نیز به باور کانن بر میگردد. چرا که به بیان آن ها قابل تهیه بودن بهتر نکته بسیار مهمی می باشد.

همچنین شما می توانید با خرید این دستگاه به صورت استوک هزینه کمتری نیز بپردازید. سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولیدکننده بازگردانده میشوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از برخی مدل های نسل جدید نیز بهتر سرویس دهی می کند. به نظر شما علت این امر، آن هم برای اقشار اقتصادی اروپایی چیست؟

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی ، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید میکنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B،C،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند. شما می توانی با خرید مطمئن از کپی ایران از سلامت دستگاه خود نیز اطمینان حاصل کنید.

جمعبندی

قیمت دستگاه کپی کانن ۲۲۰۴ یکی از پوئن های مثبت خرید این ماشین کپی می باشد. علاوه بر این هزینه های نگهداری و استفاده از این دستگاه نیز بسیار کم می باشند و در نتیجه شما راندمان کاری بالاتری را نسبت به هزینه های خریداری و نگهداری خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه کپی کانن ۲۲۰۴ کلیک کنید.

One thought on “قیمت دستگاه کانن ۲۲۰۴

  1. Pingback: دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635| مقالات آموزشی آشنایی با دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635 در کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.