قیمت دستگاه کپی استوک

دستگاه کپی ریکو آفیشیو

قیمت دستگاه کپی استوک

قیمت دستگاه کپی استوک از مهم‌ ترین موارد هنگام خرید این دستگاه ها محسوب می‌ شود. هر کاربر قبل از خرید دستگاه فتوکپی زمان زیادی را صرف شناخت ویژگی‌ ها و مشخصات دستگاه می‌ کند. در صورت انتخاب دستگاه مورد نظر آخرین مرحله برای اقدام به خرید دستگاه قیمت آن می‌ باشد.

زیرا هر کاربر به دنبال دستگاهی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا است. لازم به ذکر است که دستگاه‌ های استوک به دلیل اینکه از رده خارج شده هستند نسبت به دستگاه‌ های آکبند از قیمت پایین‌ تری برخوردار می‌ باشند.

معرفی دستگاه‌ های کپی استوک

بهتر است بدانید که سالیانه در کشورهای اروپا و انگلستان دستگاه‌ ها و ماشین‌ های زیادی به علت اینکه از رده خارج می‌ شوند دوباره به کارخانه‌ تولیدی خود برمی‌گردند. در میان این دستگاه‌ ها ممکن است مواردی پیدا شوند که سالم هستند و از نظر سرویس دهی از کیفیت بالایی برخوردار ‌باشند.

این امر جهت سودجویی سازمان‌ های تولید کننده اتفاق می‌ افتد. در این سازمان‌ ها زمان خدمات و ارائه سرویس دهی را در این مدل دستگاه‌ ها پایین می‌ آورند. با این کار مشتریان را مجبور به خرید مدل‌ های جدید می‌کنند.

دستگاه‌ های بازگردانده شده به کارخانه براساس سلامت دستگاه به صورت A،B،C،D درجه بندی می‌ شوند. این دستگاه‌ ها را به صورت استوک مجددا به فروش می‌ رسانند. بنابراین قیمت دستگاه کپی استوک براساس سلامت آن ممکن است بسیار ارزان‌ تر از دستگاه‌های آکبند باشد. در بعضی موارد به دلیل اینکه کاربر نمی‌تواند به صورت مستقیم خدمات پس از فروش دستگاه استوک را از شرکت تولید کننده دریافت کند دستگاه از قیمت ارزان‌ تری برخوردار است.

مقایسه کیفیت و قیمت دستگاه کپی استوک

قیمت دستگاه کپی استوک نسبت به آکبند بسیار پایین‌ تر است؛ اما در عین حال این دستگاه ها از کیفیت مناسبی برخوردار می‌ باشند. برای مثال قیمت فتوکپی توشیبا استودیو ۱۸۰ نسبت به دستگاه آکبند پایین‌ تر است. با اینکه از لحاظ کیفیت تفاوت چشمگیری بین دستگاه‌‌ های استوک و نو این مدل دستگاه وجود ندارد.

برای مثال سرعت هر دو دستگاه یکسان است و به مقدار ۱۸ برگ در دقیقه می‌ باشد. همچنین تست گرادیان هر دو دستگاه وضعیت یکسانی دارد. این تست برگزیده از پژوهش الزویر Gastraa 2005 et al می‌باشد. بنابراین با خیالی آسوده می‌ توانید نسبت به خرید دستگاه استوک اقدام کنید و از دستگاهی با کیفیت بالا و قیمت پایین بهره‌مند شوید.

خرید دستگاه کپی استوک از فروشگاه کپی ایران

دستگاه‌ های استوک به دلیل اینکه کارکرده هستند و آکبند نمی‌باشند باید از فروشگاه معتبری خریداری شوند. اعتبار فروشنده یک دستگاه استوک می‌ تواند تضمین کننده سلامت دستگاه باشد. همچنین کاربر در صورت نیاز به قطعات یدکی یا جوهر مخصوص دستگاه می‌‌ تواند از فروشنده معتبر خود کمک بگیرد.

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه تجهیزات و لوازم اداری و دستگاه‌ های کپی یکی از معتبرترین فروشگاه‌ ها محسوب می‌ شود. همچنین کاربر با مراجعه به سایت فروشگاه می‌تواند از مشخصات و ویژگی‌های دستگاه آگاهی پیدا کند و بعد از مشاهده خصوصیات و قیمت دستگاه کپی استوک می‌ تواند نسبت به خرید دستگاه کپی اقدام نماید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت دستگاه کپی استوک از عوامل مهم موقع خرید محسوب می‌ شود. زیرا به دلیل اینکه دستگاه‌ های استوک کارکرده هستند باید از کیفیت کافی برخوردار باشند. بهتر است بدانید که استوک خریدن از فروشگاه معتبر کپی ایران باعث پشیمانی کاربر نخواهد شد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به بخش فروش وبسایت کپی ایران دستگاه کپی استوک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی استوک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.