قیمت دستگاه کپی رنگی

توشیبا 3555

قیمت دستگاه کپی رنگی

قیمت دستگاه کپی رنگی نسبت به نوع دستگاه و با توجه به کاربرد های آن تعیین می شود . مزایای یک دستگاه به قطعات جانبی که بر روی فتوکپی نسب می گردد. تاثیربسزایی دارد . برند های مختلفی از این محصولات در بازار های فروش وجود دارند. که هر کدام ویژگی های مخصوصی را دارند .

فتوکپی

فتوکپی یعنی کپی نمودن با استفاده از نور . دلیل نام گذاری فتوکپی با توجه به عملکرد این دستگاه های الکترونیکی است. که با استفاده از نور ، فرآیند مورد نظر را انجام می دهند .

انواع دستگاه فتوکپی رنگی

 

قیمت دستگاه فتوکپی بستگی مستقیم به نوع آن دارد . این محصولات در حالت کلی در دو نوع مختلف تولید می شوند . یا به صورت کنسول هستند و یا به صورت رو میزی. مدل کنسول به صورت آزاد و ایستاده بوده و مدل رو میزی برای قرار گرفتن در سطوح مختلف است. که بایدزمان نصب و راه اندازی تراز باشند تا آسیبی به آن وارد نشود . در مدل کنسول ، میزی هست که دستگاه برروی میز سوار می شود این میز ها دو مدل هستند یک میز کاست دار و میز ساده . در میزهای کاست دار امکان جای گذاری کاغذ وجود دارد. که دستگاه فتوکپی انواع سایزبندی کاغذ را تغذیه می کند ولی در میز ساده به عنوان پایه استفاده می شود.
نکته مهم در خرید دستگاه فتوکپی

بهتر است قبل از مرحله خرید مطالعه مختصری درباره دستگاه ها و انواع مختلف آن داشته باشید، یا از مشاورین متخصص کمک بگیرید. تا بسته به کاربری شما دستگاهی متناسب انتخاب کنید . ممکن است دستگاهی ساده کار یک شخص را راه بیاندازد. و یا اینکه کار شخص دیگری بستگی به دستگاهی با عملکرد چندگانه داشته باشد .

 

تفاوت دستگاه های چند کاره و فتوکپی

 

قیمت دستگاه فتوکپی نسبت به سرعت فتوکپی وپرینت کردن،آپشن های جانبی که برروی دستگاه نصب میگردد. ویا برند های متفاوتی که تولید شده اند،متنوع است.همچنین قیمت مواد مصرفی دستگاههای فتوکپی صنعتی نسبت به دستگاههای رومیزی علی رقم کارکرد بیشتر،پایین تر می باشد. توضیح اینکه با برآورد کردن خروجی کار(تعداد برگ چاپ شده) در دستگاههای فتوکپی صنعتی نسبت به دستگاههای رومیزی مقرون به صرفه تر می باشد.

 

قابلیت های دستگاه کپی رنگی

قیمت دستگاه فتوکپی با در نظر داشتن توانایی های آن مرتبط است . قابلیت های چشمگیر این محصولات عبارت است از :

کپی کردن در گراماژ های(ضخامت کاغذ) مختلف
پرینت زدن با گراماژ های(ضخامت کاغذ) مختلف
امکان کپی زدن بر روی پارچه های مخصوص ( در بعضی از دستگاه ها )
امکان پرینت زدن با کمک فلش به طور مستقیم
ارائه تصاویر با کیفیت بهتر به نسبت دستگاههای فتوکپی قدیمی
امکان چاپ پشت رو
قابلیت اتصال به شبکه
قابلیت تنظیمات تعریف رنگ مورد نظر
سرعت بالا
اسکنر رنگی وذخیره در کامپیوتر
و… .

چند فاکتور مهم خرید دستگاه فتوکپی

 

قیمت دستگاه فتوکپی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که چند نمونه از آنها را مرور می کنیم :

دستگاه فتوکپی سیاه و سفید ویا دستگاه فتوکپی رنگی ، از انواع دستگاه های فتوکپی است . اگر نیاز به چاپ های متعدد رنگی باشد بهترین گزینه دستگاه فتوکپی رنگی است .این نوع دستگاه در برند های متنوع(ریکو،توشیبا،شارپ،زیراکس،کانن،کونیکامینولتا)تولید شده است که در بین این برندها دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا در کشورمان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

ظرفیت کاستها در دستگاههای فتوکپی

هر چقدر مقدار ظرفیت بالاتر باشد بهتر است ، اما اصولا بیشتر دستگاه های فتوکپی ظرفیت کافی را دارند . ظرفیت بالا به درد افرادی خواهد خورد که تعداد چاپ بالایی دارند و نمی خواهند وقت زیادی را صرف جا گذاری کاغذ داخل کاست بکنند .

قابلیت زوم

قابلیت زوم در حالت های بزرگنمایی یا کوچک نمایی مهم است اما برای اشخاصی که می خواهند جزییات بیشتری را در نظر داشته باشند ، جزو امتیازات مهم در خرید یک دستگاه به حساب می آید .

قابلیت اسکنر

نمونه های جدید دستگاههای فتوکپی توانایی اسکن رنگی و پرینت را به صورت مشترک دارند . اگر این گزینه ها برای شخصی مهمتر باشد بهتر است دستگاهی را تهیه کند که قابلیت های مد نظرش در آن وجود داشته و کیفیت مناسبی نیز داشته باشد .

اتصال به شبکه

قیمت دستگاه فتوکپی با قابلیت اتصال یافتن آن به شبکه نیز ارتباط دارد . این قابلیت از امتیازات خاصی است که با توجه به نیاز به این گزینه ، باید از وجود داشتن آن اطمینان خاطر کسب نمود . در محیط های اداری و شرکتی این قابلیت به شدت پر کاربرد خواهد بود ، اما در استفاده خانگی ممکن است چندان گزینه مهمی نباشد . قابلیت اتصال یافتن معمولا با استفاده از وسیله ای به نام برد ممکن می شود که برروی دستگاه های فتوکپی نصب می شود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.