قیمت ریسوگراف MZ790

ریسوگراف mz770

قیمت ریسوگراف MZ 790

قیمت ریسوگراف MZ 790 همچون تمامی دستگاه های کپی دیگر از عوامل متعددی تاثیر می پذیرد. این دستگاه فتوکپی همچون دیگر دستگاه ها در سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار عرضه می شود. قطعا نمونه آکبند قیمت بیشتری داشته و دو مورد دیگر هرچه دستگاه تمیزتر باشد. بهای بیشتری نیز دارد. اما ویژگی های دستگاه نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دارند. پس با ما باشید تا مشخصات MZ790 را بشناسید.

معرفی ریسوگراف MZ 790

ریسوگراف MZ 790 مشابه دیگر دستگاه های این برند برای چاپ با تیراژ بالا مناسب است. این دستگاه ساختاری کاملا مهندسی شده داشته و قابلیت چاپ دو رنگ را دارد. برای چاپخانه هایی که روزانه تیراژ بالای کاری داشته و یا مراکزی که نیازمند یک دستگاه فتوکپی پرسرعت و با دوام هستند MZ 790 می تواند یک پیشنهاد عالی باشد.

پیش از بررسی قیمت ریسوگراف MZ 790 خوب است بدانید که این دستگاه کپی برای گرم شدن و شروع به کار تنها ۲۰ ثانیه زمان لازم دارد. از نظر مصرف انرژی در رده مناسبی قرار دارد.

و با ولتاژ شهری ۲۲۰ یا ۲۴۰ به خوبی کار می کند. فرکانس مورد نیاز دستگاه ۵۰ تا ۶۰ هرتز و شدت جریان آن نیز باید ۱.۳ آمپر باشد.

ریسوگراف ها در ابتدا در ژاپن ساخته شدند. هدف از ساخت این دستگاه ها بالا بردن بازدهی و بهره وری شغلی بود. اکثر این دستگاه های فتوکپی سرعت چاپی بالاتر از ۱۰۰ برگه را دارند و MZ 790 نیز از این قاعده پیروی می کند. در واقع با استفاده از آن می توانید بین ۶۰ تا ۱۵۰ برگه را چاپ و تکثیر کنید. سرعتی حیرت انگیز با MZ 790 در انتظار شماست زیرا با استفاده از آن قادر خواهید بود ۱۰۰۰ برگه را در کمتر از ۷ دقیقه چاپ کنید.

دیگر مشخصات ریسوگراف MZ 790

قیمت ریسوگراف MZ 790 تنها به خاطر سرعت بالای چاپ آن نیست بلکه کیفیت کار نیز در آن به خوبی در نظر گرفته شده است. وضوح تصاویر در این ماشین چاپ معادل ۶۰۰ دی پی آی است و سیستم مسترگیری آن نیز به صورت دیجیتال عمل می کند . این مقدار یک رزولوشن نرمال محسوب شده و نتیجه آن چاپی با کیفیت و و اضح می باشد.

دهانه

دهانه ریسوگراف MZ 790 را می توانید برای برگه های A5، A4 و A3 تنظیم کنید. این انعطاف پذیری در استفاده از سایزهای مختلف از جهات بسیار ارزشمند می باشد. همانطور که می دانید در ریسوگراف درام های رنگی به صورت مجزا هستند و امکان ترکیب رنگ ها وجود ندارد. ریسوگراف MZ 790 از دو درام رنگی به صورت استاندارد استفاده می کند اما این رنگ ها به ۴ یا حتی بیشتر نیز قابل ارتقا هستند.

قابل اتصال به کامپیوتر

می توانید MZ 790 را به کامپیوتر متصل کرده و از آن به عنوان یک پرینتر یا اسکنر استفاده کنید. به علاوه قابلیت افزودن سینی تغذیه خودکار اسکن یا همان ADF نیز در این مدل ریسوگراف وجود دارد. طبیعتا این موارد نیز بر قیمت ریسوگراف MZ 790 تاثیر می گذارد.

خرید از کپی ایران

برای اطلاع از آخرین قیمت ریسوگراف MZ 790 و نیز خرید آن می توانید به وبسایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کنید. در این فروشگاه MZ 790 در سه شکل آکبند، ریفایل و استوک عرضه می شود. قیمت های این دستگاه کاملا منصفانه بوده و دستگاه های استوک و بازسازی شده از نظر کیفیت دست کمی از آکبند ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.