قیمت ریسوگراف RN 2000

قیمت ریسوگراف rn 2000

قیمت ریسوگراف RN 2000

قیمت ریسوگراف RN 2000 براساس نوع و مدل آن متفاوت است. ریسوگراف RN 2000 از دستگاه های قدیمی برند ریسوگراف بوده که توانسته است. از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار شود. این مدل دستگاه جهت استفاده در چاپخانه های کوچک و دفاتر فنی بسیار مناسب و پرکاربرد است.

شناخت قابلیت ها و ویژگی های ریسوگراف RN 2000

شناخت قابلیت ها و ویژگی های دستگاه های کپی بهترین راه کار جهت آشنایی با قیمت ریسوگراف RN 2000 به شمار می آید. از اینرو با برخی ویژگی های این مدل دستگاه کپی آشنا خواهیم شد.

مواد مصرفی

همانطور که می دانید مواد مصرفی دستگاه کپی دارای تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قیمت آن است. خالی از لطف نیست بدانید. که مواد مصرفی ریسوگراف RN 2000 تقریبا فراوان و ارزان می باشد.

 سیستم مسترگیری آنالوگ

از دیگر مزیت های حائز اهمیت این نوع دستگاه کپی می توان به سیستم مسترگیری آنالوگ آن اشاره نمود که باعث افزایش کارایی دستگاه شده است. ریسوگراف RN 2000 به دلیل اینکه از سیستم کپی دیجیتال بهره می برد.  قادر است اسناد را با کیفیت مناسبی تکثیر نماید.

سرعت

همچنین از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار است. به گونه ای که سرعت تکثیر آن از ۶۰ تا ۱۳۰ برگ می باشد.

چند منظوره بودن دستگاه

چند منظوره بودن دستگاه از دیگر فاکتورهایی است. که بر روی قیمت ریسوگراف RN 2000 تاثیر گذار است. یکی از مزایای مهم و قابل توجه این نوع دستگاه کپی عملکرد چند منظوره آن می باشد.

کیفیت

ریسوگراف RN 2000 قادر است. اسناد مختلف را با کیفیت ۴۰۰*۳۰۰ DPI پرینت، کپی و اسکن نماید. از اینرو انتخاب این مدل دستگاه کپی برای کسانی که قدرت خرید چند دستگاه کپی را ندارند. بهترین گزینه محسوب می شود.

فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت ریسوگراف RN 2000

از آنجا که انواع مدل های دستگاه چاپ و تکثیر از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. بهتر است با عواملی که سبب بروز این اختلاف قیمت ها می شوند به خوبی آشنا شویم. از آنجا که این مدل دستگاه در سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. از اینرو یکی از فاکتورهای مهم که بر روی قیمت ریسوگراف RN 2000 تاثیر می گذارد نوع مدل ارائه شده آن است. از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار کارایی و آپشن های اختیاری دستگاه کپی می باشد. به هر اندازه که دستگاه کارایی و قابلیت های بسیار زیادی داشته باشد. به همان اندازه نیز قیمت آن بیشتر خواهد بود.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف RN 2000 در کنار قابلیت ها و مزایایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد، از اینرو نمی توان از هر فروشگاهی آن را خریداری نمود. از آنجا که دستگاه های آکبند از نظر اقتصادی برای کاربران به صرفه نیستند، از اینرو با خرید این مدل دستگاه کپی به صورت استوک و بازسازی شده می توانید در هزینه های خود به طور قابل توجهی صرفه جویی نمایید.

اما نکته طلایی جهت یک خرید موفق و به صرفه خرید از فروشگاه معتبر کپی ایران است. شما می توانید این مدل دستگاه کپی با کیفیت و ایده آل را از این فروشگاه معتبر و با سابقه خریداری نمایید. زیرا تمامی دستگاه های کپی و تجهیزات اداری این مرکز اورجینال و اصل می باشند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف RN 2000 کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.