قیمت ریسوگراف rz 230

ریسوگراف RZ230

قیمت ریسوگراف rz 230

قیمت ریسوگراف rz 230 با توجه به کیفیتی بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در واقع این مدل دستگاه کپی از نظر مواد مصرفی و همچنین مصرف توان الکتریکی بسیار کم هزینه و اقتصادی می باشد. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود. از اینرو از قیمت متفاوتی نیز برخوردار است. ریسوگراف rz 230 برای کارهای سنگین و تکثیرات زیاد یک گزینه بسیار مناسب و ایده ‌آل به شمار می آید.

آشنایی با قیمت ریسوگراف rz 230

یکی از فاکتورهای مهم و موثر بر قیمت این مدل دستگاه کپی را می توان مواد مصرفی آن دانست. ریسوگراف rz 230 از مواد مصرفی بسیار ارزان تری بهره می برد. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است. دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت ریسوگراف rz 230 انواع مدل های ارائه شده آن است. دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. همچنین قیمت این مدل دستگاه کپی در فروشگاه ها و مراکز مختلف و در بازه های زمانی گوناگون تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. با این وجود به جرات می توان گفت این مدل دستگاه با داشتن قابلیت های بسیار از قیمت مناسبی برخوردار است.

آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های ریسوگراف rz 230

در کنار دانستن قیمت ریسوگراف rz 230 بهتر است. با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. جالب است بدانید که از ویژگی های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن است. با توجه به اطلاعات به دست آمده ریسوگراف rz 230 می تواند در هر دقیقه بین ۶۰ تا ۱۳۰ برگ را به بهترین شکل کپی بگیرد. از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد متون مختلف برخوردار است.

ظرفیت سینی کاغذ از دیگر ویژگی های مهم دستگاه های چاپ محسوب می شود. شاید در نگاه اول این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت و عدم تناسب آن با حجم کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. این مدل دستگاه کپی از ظرفیت سینی ۱۰۰۰ برگ برخوردار است، از اینرو با توجه به طراحی بسیار خوبی که دارد. برای انجام پروژه های سنگین گزینه ای بسیار مناسب به شمار می آید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف rz 230 با توجه به قابلیت ها و تکنولوژی های نرم افزاری تعبیه شده در آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از آنجا که این مدل دستگاه کپی در مدل های مختلف ( استوک، بازسازی شده، آکبند) به بازار عرضه می شود. از اینرو برای خرید آن بهتر است از طریق فروشگاه های معتبری همچون کپی ایران اقدام به خرید کرد.

این مرکز فروش یکی از با سابقه ترین مراکز جهت خرید دستگاه های کپی و تجهیزات اداری اورجینال به شمار می آید. از ویژگی های بارز این فروشگاه این است که از تنوع در تعداد، برند و مدل های دستگاه های چاپ بهره می برد. کاربران با خیالی آسوده و بدون دغدغه به راحتی می توانند. از این مرکز خرید کنند. زیرا تمامی محصولات آن دارای گارانتی تحویل هستند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف rz 230 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.