قیمت ریسوگراف rz 570

ریسوگراف RZ570

قیمت ریسوگراف rz 570

قیمت ریسوگراف rz 570 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد. از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه کپی با توجه کاربردهای دستگاه و همچنین مدل های مختلف آن (استوک، آکبند، بازسازی شده) آن متفاوت می باشد. به جرات می توان گفت این مدل دستگاه به دلیل داشتن کیفیت و قدرت بالایی که دارد. بهترین گزینه برای کلاس کاری با بار کاری زیاد محسوب می شود.

آشنایی با قابلیت های ریسوگراف rz 570

در زیر به چند تا از قابلیتهای این دستگاه چاپ اشاره می کنیم.

مناسب کارهای با حجم بالا

قبل از دانستن قیمت ریسوگراف rz 570 بهتر است بدانید. که دستگاه ریسوگراف یک دستگاه چاپ است. که به منظور کار چاپی تیراژهای بالا مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. بنابراین یک دستگاه بسیار مناسب جهت کارهای با حجم بالا به شمار می آید.

سرعت

با توجه به اینکه سرعت در کارهای چاپ و تکثیر روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از سرعت بالایی بهره می برد. به طوری که در هر دقیقه قادر است ۱۳۰ برگ را با کیفیت مناسبی چاپ و تکثیر نماید.

سهولت در کاربری

سهولت کاربری هر چه تمام تر یکی دیگر از مزایای قابل توجه ریسوگراف  ۵۷۰ به شمار می آید. همچنین با استفاده از ریسوگراف rz 570 به راحتی می توانید. پروژه های کپی، پرینت و چاپ را شخصی سازی نمایید. و تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید.

کیفیت

این دستگاه از کیفیت بی نظیری برخوردار است. به طوری که تصاویر خلق شده توسط این مدل دستگاه کپی بسیار واضح تر بوده و کنتراست های نور و گرادیان ها به صورت طبیعی تری چاپ می شوند. بد نیست بدانید که سنسور اسکن و پرینتر این مدل دستگاه از کیفیت ۶۰۰ دی پی آی بهره می برد.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ریسوگراف rz 570

از آنجا که قیمت ریسوگراف rz 570 یکی از اساسی ترین فاکتورها در انتخاب و خرید این مدل دستگاه به شمار می آید، خالی از لطف نیست با برخی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن آشنا شویم. در حالت کلی مواردی همچون مشخصات فنی دستگاه، نوع مدل های ارائه شده آن، پیکر بندی، کارایی، شرایط اقتصادی، قابلیت چاپ دورو، چند منظوره بودن، راه های ارتباطی دستگاه، قابلیت فیدر، سرعت دستگاه و … بر روی قیمت ریسوگراف rz 570 دارای تاثیر بسزایی هستند. در حالت کلی می توان نتیجه گرفت ریسوگراف rz 570 در کنار قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت این دستگاه با توجه به امکانات و قابلیت های بسیار بالایی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. از اینرو برای انتخاب این مدل دستگاه نمی توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. فروشگاه کپی ایران بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما برای خرید این مدل دستگاه کپی است.

با توجه به اینکه ریسوگراف rz 570 در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود هستند باید از طریق این مرکز اقدام به خرید نمایید. زیرا این مرکز علاوه بر محصولات نو و آکبند در زمینه محصولات استوک و بازسازی شده نیز فعالیت می کند. به جرات می توان گفت این مرکز بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال دستگاه دست دومی در حد نو می گردند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف rz 570 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.