قیمت ریکو آفیشیو ۳۵۰۰

خرید ریکو آفیشیو mp3500

قیمت ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰

قیمت ریکو آفیشیو ۳۵۰۰ در حالت های مختلف متفاوت می باشد. حتما با خود می گویید چطور ممکن است یک دستگاه کپی چند قیمت متفاوت داشته باشد؟ علت این امر برمی گردد. به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه. زیرا بسیاری از دستگاه های کپی موجود در ایران استوک بوده و قبلا در کشورهای دیگر کم و بیش مورد استفاده قرار گرفته و طبیعتا بر اساس درجه تمیز بودن قیمت متفاوتی نیز دارد.

ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰ بر اساس مشخصات آن

دستگاه ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰ در گروه دستگاه های چند کاره قرار دارد. یعنی هم فتوکپی است، هم پرینتر و هم اسکن.  ۳۵۰۰ در صورت تمایل کاربر، با افزودن یک کیت می تواند به یک دستگاه فکس پرسرعت نیز تبدیل شده و از چندین لحاظ کاربر را بی نیاز کند.  ۳۵۰۰ در ردیف دستگاه های اداری و ایستاده قرار داشته و ابعاد آن برابر ۶۷۰ در ۶۵۰ در ۷۲۰ میلی متر و وزن آن کمتر از ۷۹ کیلوگرم محاسبه شده است.

قیمت

قیمت ریکو آفیشیو MP 3500 به نسبت کارایی بالای این دستگاه کاملا مناسب است. ضمن آنکه قطعات و هزینه نگهداری آن نیز به نسبت پایین است. این دستگاه بسیار یوزرفرندلی است. و یک صفحه نمایش LCD با ابعاد مناسب در تمامی کارها همچون یک راهنمای عالی پیش روی شماست.

آماده به کار شدن

این دستگاه قادر است. در هر دقیقه ۳۵ برگه را کپی یا پرینت کرده و برای کارهای با حجم متوسط توصیه می گردد. البته ریکو آفیشیو ۳۵۰۰ در مراکزی که حجم کاری بالا دارند می تواند به عنوان دستگاه کمکی مورد استفاده قرار گیرد. زمان گرم شدن اولیه آن نیز ۱۵ ثانیه بیشتر طول نمی کشد. و در حالت آماده به کار تنها ۱.۳۲ کیلووات انرژی مصرف می کند.

ویژگی فنی و آپشن های اضافی ریکوآفیشیو MP 3500

برای خریداران بی شک قیمت ریکو آفیشیو MP 3500 در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. اما ویژگی های فنی از قیمت مهم تر است.

این دستگاه ۳۸۴ مگابایت حافظه موقت داخلی و ۴۰ گیگابایت حافظه هارد دارد. این حافظه ها نقش موثری در روان شدن کارها دارند. برگه هایی با سایز A6 تا A3 را با MP 3500 آن هم با رزولوشن ۶۰۰ دی پی آی می توان چاپ نمود. ظرفیت کاغذ آن ۳۵۵۰ برگه است که رقم چشمگیری به شمار می رود.

آپشنهای اختیاری

اگر قصد داشته باشید از آپشن های اضافی همچون فینیشر، ADF و سورتر نیز استفاده کنید. قطعا قیمت ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰ افزایش خواهد یافت. اما در عوض می توانید کارهای چاپ و نشر را از صفر تا صد انجام دهید. به عنوان مثال فینیشر جزوات را برای شما پانچ، منگنه یا سیمی می کند و سورتر آنها را مرتب کرده و از قاطی شدن اسناد جلوگیری می کند. ADF نیز دخالت دست را در هنگام اسکن و کپی کاهش داده و کاغذ دستگاه را به صورت خودکار حتی برای اسکن یا چاپ دو رو تغذیه می کند.

فروشگاه معتبر

اگر شما نیز مشتاق شدید که قیمت ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰ را دانسته و یکی از آنها را خریداری کنید. بهتر است به وبسایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کنید. کپی ایران خرید دستگاه های چاپ و نشر را در سه حالت آکبند، استوک و بازسازی شده برای شما فراهم کرده و کیفیت در تمامی دستگاه ها، حتی استوک و بازسازی شده، حرف اول را می زند.

جمعبندی

فتوکپی ریکو آفیشیو ۳۵۰۰ از دستگاه های کپی با ابعاد و کارایی مناسب می باشد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن بسیار مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه فتوکپی با داشتن قابلیت اسکن سیاه و سفید و دو رو زن، پرینت، درب ADF، هزینه نگهداری و مواد مصرفی ارزان یکی از دستگاه های کپی مناسب و پر کاربرد به شمار می آید. بهتر است بدانید که کلیه قطعات این دستگاه در بازار به راحتی قابل تهیه و در دسترس می باشد. فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید دستگاه استوک را دارید آن را از این فروشگاه معتبر و با سابقه تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو  ۳۵۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.