قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

ریکو آفیشیو 2035

قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ تحت عوامل مختلفی می تواند نوسان داشته باشد. توجه داشته باشید که تفاوت قیمت تنها مربوط به مدل های مختلف نمی شود. بلکه عواملی مثل پیکربندی دستگاه یا سری ساخت می تواند. سبب اختلاف قیمتی حتی بین دو دستگاه مختلف از یک مدل شود. در ادامه به بررسی مواردی که قیمت پرینتر چندکاره ریکو آفیشیو را دستخوش تغییر می کنند خواهیم پرداخت.

پیکربندی

ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ یکی از دستگاه هایی می باشد که قابلیت کارکردن با افزونه ها و آپشن های اختیاری بسیاری را دارد. این افزونه ها کارایی دستگاه را چندین برابر بیشتر می کنند. همچنین توان تولید و توزیع شما را نیز افزایش می دهند. اما در کنار مزایای عملکردی و بالا بردن راندمان، این آپشن های اختیاری هزینه های جدایی برای خریداری دارند. یعنی در برخی مواقع شما را از یک خرید اقتصادی دور می کنند.

توجه داشته باشید که انتخاب درست افزونه ها و آپشن های اختیاری بسیار حائز اهمیت می باشد. این کار نه تنها هزینه های غیرضروری را حذف می کند. بلکه کارایی دستگاه شما را صرفا مطابق نیاز های اداری شما بالاتر می برد. همچنین باید توجه داشت که این آپشن های اختیاری، اندازه پرینتر شما را نیز بزرگتر می کنند. در واقع فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد.

آپشن های اختیاری ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

از جمله آپشن های اختیاری که بر روی قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ اثر می گذارند سورتر، فینیشر، لارج باکس و ARDF می باشند. هر یک از این آپشن ها بر روی عملکرد بخش خاصی تاثیر می گذارد.

سورتر و فینیشر مربوط به فعالیت های توزیع هستند. این دو آپشن بر بالاتر رفتن راندمان کاری شما پس از آماده شدن اوراق پرینت یا کپی شده تاثیر می گذارند. در حالی که لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار برعکس اسناد یا به اختصار ARDF ورودی دستگاه شما رو بهینه تر می کنند.

سورتر به بخشی از دستگاه گفته می شود که اوراق پرینت یا کپی شده را مرتبط کرده و در دسته بندی های دلخواه قرار می دهد. فینیشر نیز یک آپشن قدرتمند است. که اوراق و اسناد خروجی را صحافی می کند. فینیشر می تواند این اوراق و اسناد را به شکل کتاب، منو، بروشور و کتابچه های جیبی صحافی کند. به این ترتیب با داشتن این دو آپشن در صورت نیاز، شما از فعالیت های صحافی کتاب نیز بی نیاز می شوید.

لارج باکس آپشنی است که در صورت افزوده شدن به دستگاه حجم سینی های ورودی را ازفزایش می دهد. و سیستم تغذیه خودکار برعکس اسناد نیز ورودی های خام یا اسناد اصلی کپی را به صورت کاملا خودکار در غلتک های دستگاه قرار می دهد.

امکان استوک خریدن ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ اثر می گذارد، امکان خرید مدل های بازسازی شده یا استوک دستگاه است. هر ساله با ورود مدل های جدیدتر دستگاه های مختلف به بازار، شرکت های تولید کننده از ارائه خدمات به مدل های قدیمی خودداری می کنند. خریداران این دستگاه ها نیز به ناچار دستگاه های کاملا سالم و کارای خود را به کارخانه پس می دهند.

این دستگاه ها مجددا و با نام استوک به فروش می رسد. کالاهای استوک در عین کارکرد کاملا سالم از قیمت بسیار پایینتری برخودار هستند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکی ریکو آفیشیو  ۴۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.