قیمت ریکو آفیشیو mp4000

ریکو آفشیو MP 4000

قیمت ریکو آفیشیو mp 4000

قیمت ریکو آفیشیو mp 4000 با توجه به کارایی بالایی که دارد. نسبتا مناسب می باشد. این مدل دستگاه کپی جهت استفاده در آموزشگاه ها، دفاتر و مدارس وسیله ای بسیار مناسب و پرکاربرد محسوب می شود.

قابلیت ها و مشخصات ریکو آفیشیو mp 4000

قبل از اطلاع از قیمت ریکو آفیشیو mp 4000 بهتر است. با خصوصیات و قابلیت های آن آشنا شوید. تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم و قابل توجه در انتخاب و خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ است. زیرا دستگاه های کپی از دو روش جوهر افشان و لیزری جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند. از اینرو بد نیست بدانید. که ریکو آفیشیو mp 4000 از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد.

سرعت

از دیگر فاکتورهای مهم جهت انتخاب این مدل دستگاه سرعت آن است. در واقع بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده آن در هر دقیقه می باشد. از اینرو ریکو آفیشیو mp 4000 می تواند. در هر دقیقه ۵۰ برگ را به صورت سیاه و سفید کپی و پرینت بگیرد. این سرعت چاپ می تواند روند انجام کارهای چاپ و تکثیر را تا حد قابل توجهی سرعت بخشد.

چند منظوره بودن

از دیگر قابلیت های مهم این مدل دستگاه که بر روی قیمت آن به طور چشمگیری تاثیرگذار بوده چند منظوره بودن آن است. در واقع این دستگاه کپی چند منظوره بهترین انتخاب برای افرادی به شمار می آید. که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند.

کیفیت و وضوح

یکی دیگر از کارکردهای مهم این دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن می باشد. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهند بود. اسناد و متون مختلف را با کیفیت های ۶۰۰ * ۶۰۰ دی پی آی چاپ و تکثیر کنند. در واقع داشتن این ویژگی و کیفیت مناسب به نوعی باعث جان بخشیدن به کارها می شود.

عوامل موثر بر قیمت ریکو آفیشیو mp 4000

بهتر است بدانید که قیمت ریکو آفیشیو mp 4000 به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع داشتن آپشن های اختیاری و قابلیت های مختلفی همچون سیاه و سفید و یا رنگی بودن، قابلیت چاپ دورو، کارایی دستگاه کپی، سرعت کپی، دقت و وضوح و … به طور چشمگیری بر روی قیمت ریکو آفیشیو mp 4000 تاثیر گذار است.

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت این دستگاه مدل های ( استوک، بازسازی شده، آکبند ) ارائه شده آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

جمع بندی و کلام آخر

برای انتخاب و خرید ریکو آفیشیو mp 4000 که یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های کپی به شمار می آید. نمی توان از هر فروشگاهی اقدام به خرید نمود. همانطور که در بالا ذکر شد این دستگاه در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود. از اینرو یکی از مطمئن ترین مراکز جهت خرید آن فروشگاه کپی ایران است. این مرکز یکی از با سابقه ترین مراکز وارد کننده دستگاه های استوک و باز سازی شده می باشد. از اینرو شما با خیالی آسوده می توانید. این مدل های مختلف را تهیه و خریداری نمایید، زیرا تمامی دستگاه های آن اورجینال بود و از ضمانت سالم کالا بهره می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.