قیمت ریکو آفیشیو mp 4500

ریکو آفشیو MP4500

قیمت ریکو آفیشیو mp 4500

قیمت ریکو آفیشیو mp 4500 با توجه به اینکه از نظر امکانات و کارایی پیشرفته می باشد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی که از سری جدید دستگاه های کپی به شمار می آید در رده کلاس کاری متوسط قرار دارد.

مشخصات فنی ریکو آفیشیو mp 4500

آگاهی و اطلاع از مشخصات فنی دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp 4500 بهترین گزینه جهت انتخابی درست و معقول به شمار می آید.

کیفیت

یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی کیفیت مطابق با بالاترین استانداردها است. به گونه ای که کیفیت کپی های خروجی آن کاملا نزدیک به اسناد و متون اصلی می باشد. بد نیست بدانید که ریکو آفیشیو mp 4500 از کیفیت ۱۲۰۰ دی پی آی جهت چاپ اسناد و متون مختلف بهره می برد.

سرعت

همچنین سرعت خروجی این دستگاه کپی به طور میانگین ۴۵ برگ در هر دقیقه است. از اینرو از سرعت راضی کننده ای جهت انجام کارهای چاپ و تکثیر برخوردار می باشد. خالی از لطف نیست بدانید. که زمان آماده سازی نخستین کپی از عوامل و فاکتورهایی به شمار می آید. که برای کسب و کارهای کوچک اهمیت بسیار دارد. زمان تهیه اولین کپی برای ریکو آفیشیو mp 4500 چیزی در حدود ۱۵ ثانیه می باشد. که به طور کلی زمان مناسبی محسوب می شود.

راههای ارتباطی

یکی از ویژگی های مهم دیگر این مدل دستگاه فتوکپی که بر روی قیمت ریکو آفیشیو mp 4500 تاثیر مستقیم و قابل توجهی را دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه کپی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که راه های ارتباطی در این مدل دستگاه کپی کارت شبکه و پورت USB است. بنابراین به راحتی می توانید به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید.

چند منظوره بودن دستگاه

یکی از مزایای دیگر دستگاه های کپی که با قیمت ریکو آفیشیو mp 4500 رابطه مستقیمی دارد عملکرد چند منظوره آن است. این دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با بهترین کیفیت کپی، پرینت و اسکن نماید. از اینرو انتخاب و خرید این دستگاه کپی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. بد نیست بدانید که این دستگاه از قابلیت نصب فکس نیز برخوردار است.

مدل و آپشنهای اختیاری

با توجه به اینکه قیمت ریکو آفیشیو mp 4500 به فاکتورها و عوامل مختلفی همچون مدل های ارائه شده، قابلیت ها و آپشن های اختیاری، کیفیت اسناد چاپ شده، سرعت و … بستگی دارد، اما در حالت کلی از قیمت مناسبی برخوردار است.

جمع بندی و کلام آخر

این مدل دستگاه کپی زیر مجموعه دستگاه های کپی با سرعت بالا می باشد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن بسیار مقرون به صرفه است. مدل این دستگاه کپی ایستاده می باشد اما جمع و جور و کم جا است و برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب می باشد.

این دستگاه کپی با داشتن قابلیت پرینت، اسکن سیاه و سفید و دو رو زن، همراه با درب ADF، مواد مصرفی و هزینه نگهداری ارزان توانسته است در بین کاربران ایرانی نمره و امتیاز بالایی کسب کند. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی برای کارکرد روزانه تا ۱۰۰۰ برگ کپی مناسب می باشد.

این دستگاه به دلیل استوک بودن باید از فروشگاه معتبری خریداری شود. زیرا امروزه اکثر افرادان سودجو دستگاه های مستهلک و فرسوده را به جای دستگاه های استوک جا می زنند. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید مشخصات و ویژگی های ریکو آفشیو mp 4500 را مشاهده کنید. بعد از مطالعه مشخصات دستگاه آن را به همراه ضمانت نامه سلامت کالا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.