قیمت ریکو ۹۰۰۳

ریکو آفیشیو MP6501

قیمت ریکو ۹۰۰۳

قیمت ریکو ۹۰۰۳ یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی خریداران این دستگاه حرفه ای می باشد. پرینترهای بالارده و پرچمداری مثل ۹۰۰۳ که عموما کاربردهای حرفه ای- صنعتی دارند. در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. این دستگاه ها امکان به فروش رسیدن در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده، به انضمام آپشن های اختیاری و در پیکر بندی های گوناگون و همچنین تحت ساخت ریجن های مختلف را دارند. هر یک از حالت های ذکر شده قیمت متفاوتی دارند.

انتخاب دستگاه ایده آل از نظر مدل و پیکربندی علاوه بر به ارمغان آوردن نهایت سازگاری با کسب و کار و نوع کاربری شما، سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. در ادامه به معرفی عوامل تاثیرگذار بر قیمت و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت ریکو ۹۰۰۳ خواهیم پرداخت.

دستگاه ریکو ۹۰۰۳

ریکو ۹۰۰۳ یک پرینتر چندکاره حرفه ای می باشد. ویژگی ها و قابلیت های متعدد این پرینتر سبب شده است. که شما امکان به کارگیری این دستگاه حتی برای انجام سنگین ترین و پیچیده ترین پروژه ها را نیز داشته باشید. سرعت ریکو ۹۰۰۳ به چاپ و کپی ۹۰ برگ بر هر دقیقه می رسد. که برای انجام طیف گسترده ای از پروژه ها کاملا کافیست. این سرعت در کنار زمان آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی پایین، در مجموعه از ریکو ۹۰۰۳ یک دستگاه کلاس سریع می سازد.

کیفیت

ریکو ۹۰۰۳ مجهز به قابلیت ها و ساز و کارهای سخت افزاری و نرم افزاری متعددی می باشد. به این ترتیب کیفیت و کارایی دستگاه به نهایت خود می رسد. همچنین

آپشنهای اختیاری

شما می توانید با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه خود را بالاتر نیز ببرید. اما توجه داشته باشید. که آپشن های اختیاری هزینه های جداگانه ای دارند که مشمول قیمت دستگاه خام نمی شوند. حضور این آپشن ها بر قیمت ریکو ۹۰۰۳ اثر بسیاری دارد.

مدل های مختلف ریکو ۹۰۰۳

شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری نمایید. هر یکی از انواع ذکر شده در قیمت ریکو ۹۰۰۳ تاثیرگذارند. مدل های مختلف، امکان خرید این دستگاه در هر بودجه ای از مشتریان را فراهم آورده اند.

استوک و بازسازی شده

دستگاه های استوک و بازسازی شده بر خلاف دستگاه های آکبند برای مدتی کار کرده اند. و شامل خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی نمی شوند. این دستگاه ها به علت عرضه مدل های جدیدتر به بازار، توسط صاحبان پیشین خود در اروپا یا آسیای شرقی واگذار شده اند. در نهایت نیز با نام استوک، یا پس از تغییراتی و با نام بازسازی شده، مجددا به فروش رسیده اند.

آکبند

دستگاه های آکبند قیمت بسیار بالاتری دارند. از سوی دیگر دستگاه های استوک و بازسازی شده در عین کیفیت، سلامت و کارایی کامل، قیمت بسیار ارزانتری داشته و به لحاظ خرید معقول تر هستند. شما می توانید با خریداری این مدل ها در هزینه ای که به قیمت ریکو ۹۰۰۳ اختصاص داده اید، صرفه جویی کنید.

خرید از فروشگاه معتبر

گاهی اوقات انتخاب یک مدل ریکو در بین مدل ها و پیکربندی های مختلف بسیار دشوار می شود. هیچ چیز مثل خرید از فروشگاه مطمئن و معتبری مثل کپی ایران نمی تواند. خاطر شما را هم از به صرفه بودن قیمت ریکو ۹۰۰۳ و هم از سلامت و کارایی دستگاه آسوده کند.

جهت کسب اطلاعات در مورد ریکو آفیشیو ۹۰۰۳ لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.