قیمت ریکو MP 2000

ریکو آفیشیو mp2000

قیمت ریکو MP 2000

قیمت ریکو MP 2000 یک فاکتور مهم است که ممکن است در انتخاب این دستگاه توسط شما تاثیر گذارد باشد. دستگاه های کپی با توجه به کارایی که ارائه می دهند. قیمت های مختلفی دارند. ریکیو ،یشیو نیز کارایی های متفاوتی را در رنج های قیمتی مختلف ارائه می کند. MP 2000 مدلی است. که کارایی بسیار زیادی به عنوان یک ماشین اداری در صنایع چاپ و تکثیرات دارد و از این جهت بخش زیادی از قیمت آن قابل توجیه است.

ویژگی های عالی ریکو MP 2000

دستگاه کپی ریکو MP 2000 اولین کپی را در زمان بسیار عالی ۶.۵ ثانیه حاضر می کند. اگرچه سرعت کلی دستگاه برای انجام پروژه های کلی و تعداد بالا معمولی بوده و چیزی در حدود ۲۰ برگ بر هر دقیقه است. اما به طور همه جانبه، سرعت دستگاه خوب و راضی کننده است. این سرعت بسیاری از نیاز های کلاس کاری متوسط را رفع و رجوع می کند.

کیفیت خروجی پرینت این دستگاه نیز ۶۰۰ dpi می باشد. که کاملا مطابق استاندارد های این کلاس کاری است. رزولوشنی که آمیخته شده با بسیاری از تکنیک های مهندسی شده پردازش تصویر و نرم افزاری است تا کیفیت خروجی بیشتر نیز ارتقا دهند. این تکنیک ها به شما کمک می کند. تفکیک، تمایز و کنتراسنت به مراتب مطلوب تری را در خروجی مشاهده کنید.

بهینه در گردش کار ها

دستگاه کپی ریکو MP 2000 قابلیت متصل شدن به شبکه های محلی و حتی اینترنت را نیز دارد. به کمک این قابلیت همه کاربران حاضر در شبکه می توانند. از مزایا و کارایی این دستگاه استفاده ببرند. هر کارمند از پشت میز کار خود و بدون اتلاف وقت فایل های خود را در جریان فرآیندهای کپی یا پرینت قرار می دهد. تصور کنید با این تفاسیر، بار کاری و رفت و آمد یک اداره شلوغ چقدر سبک تر خواهد شد.

علاوه بر این در نرم افزار دستگاه اقدامات امنیتی تعبیه شده است تا اطلاعات شما کاملا امن به دستگاه برسد و در آن باقی بماند. به این ترتیب که به هر کاربر یک کد شناسایی توسط دستگاه نسبت داده می شود. کد تغییر ناپذیر و مطمئنی که ورود هر کاربر بودن هویت و بدون کد را با مشکل مواجه می کند.

جمعبندی

فتوکپی ریکو MP 2000 یک دستگاه دو منظوره از برند معروف و با کیفیت ریکو است. که همانند دیگر محصولات این برند در کنار داشتن کیفیتی بالا قیمت مناسبی نیز دارد. مواد مصرفی و قطعات این دستگاه نسبت به دیگر برند های موجود کم هزینه تر بوده و خرید و استفاده از دستگاه در کنار بهره مندی از کیفیت مقرون به صرفه نیز می باشد. این دستگاه چاپ از نوع دستگاه های رومیزی بوده و برای اداراتی که فضای کافی ندارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

قیمت فتوکپی ریکو MP 2000 به طور کلی و با توجه به کیفیتی که این دستگاه ارائه می دهد. رضایت بخش است. علاوه بر قیمت بالقوه ارزان دستگاه، امکان افزودن بسیاری از آپشن ها به صورت اختیاری نیز فراهم شده است تا به شما اجازه دهد با حذف آپشن های اختیاری که به کار شما نمی آیند. هزینه کمتری برای خرید این دستگاه کپی بپردازید.

جهت کسب اطلاعات کافی درمورد  دستگاه فتوکپی ریکو MP 2000  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.