قیمت ریکو mp 4503

قیمت ریکو mp 4503

قیمت ریکو mp 4503

قیمت ریکو mp 4503 را می توان یکی از مهم ترین عوامل موثر در خرید آن دانست. خریداران دستگاه های اداری در برخی موارد به قیمت بیشترین توجه را نشان می دهند. چرا که هزینه های راه اندازی یک کسب و کار چاپ و تکثیرات معمولا اهمیت بسیار زیادی دارد.

قیمت دستگاه های اداری از مدلی به مدل دیگر، و حتی در بین دو دستگاه با مدل های یکسان، از یکی به دیگری فرق می کند. علت این تفاوت معمولا بابت تفاوت در تعداد و نوع آپشن های اختیاری، یا مدل و ریجن ساخت دستگاه می باشد. شما می توانید با دانستن نحوه اثر گذاری عوامل مختلف بر قیمت این دستگاه ها، دستگاه مطلوب خود را با قیمتی ایده آل خریداری نمایید.

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 4503

ریکو mp 4503 یک دستگاه چندکاره مخصوص کلاس کاری متوسط و حتی سنگین می باشد.

چند کاره

دستگاهی که توان تولیدی و کارایی شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. مدل mp 4503 و هم خانواده های آن گروهی از پرینترهای چندکاره هستند که با نیاز مارکت ها و دفاتراداری به خوبی آشنایی دارند. درواقع به همین علت در بین انواع مختلف ماشین های اداری و پرینترهای چندکاره محبوبیت این چنینی دارند.

ابعاد

پیکربندی و اندازه ریکو mp 4503 در حدود ۵۸۷*۶۸۵*۹۸۳ میلی متر و وزن آن نیز تقریبا یکصد کیلوگرم است. ابعادی که برای یک دستگاه چندکاره مناسب و معقول است.

سرعت

این سری از پرینترهای چندکاره ریکو سرعت بالایی دارند. سرعت پرینت این مدل به ۴۵ برگ بر هر دقیقه می رسد. که این سرعت برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارشات در حداقل زمان کاملا کافی می باشد.

زمان آماده به کار

همچنین این دستگاه زمان آماده به کار شدن بالایی نیز دارد. تنها ۶.۲ ثانیه طول می کشد تا دستگاه از حالت Sleep، آماده به کار شود. و بعد از آن تنها ۴ ثانیه صرف آماده سازی اولین کپی می کند.

مدل های مختلف

ریکو mp 4503 یک دستگاه چندکاره رنگی-سیاه و سفید می باشد که همراه خود دریایی از قابلیت ها و امکانات مفید را دارد. این امکانات می توانند توان تولیدی شما در به حداکثر برسانند. در عین حال تجربه کاری لذت بخش و اتوماتیک را به اپراتور دستگاه بدهند. قابلیت های نوآورانه و خلاقانه ای مثل امکان جستجو در بین فایل های PDF، اسکن و کپی کارت های شناسایی و تغذیه دوطرفه همزمان از جمله علل محبوبیت روزافزون این دستگاه هستند.

با توجه به محبوبیت زیاد و ویژگی های راضی کننده این دستگاه، ریکو mp 4503 در مدل ها و پیکربندی های مختلف، آن هم در سرتاسر جهان و در ریجن های ساخت مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. به عنوان مثال ریکو این دستگاه را در مدل های رنگی نیز تولید می کند. هر یک از مدل ها در سه حالت آکبند، استوک و بازساز شده به فروش می رسند. قیمت این دستگاه در هر حالت و هر مدل، همچون کاربری آن، متفاوت می باشد.

خرید از فروشگاه معتبر

با توجه به گستردگی قیمت دستگاه های اداری، ممکن است حین انتخاب و خرید یکی از این دستگاه ها، با قیمت های بسیار متفاوتی مواجه شوید. در چنین شرایطی هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر خوب نیست. فروشگاه کپی ایران خاطر شما را هم از کیفیت و سلامت دستگاه خریداری شده و هم از مناسب بودن قیمت دستگاه آسوده نگه خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو mp 4503 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.