قیمت ریکو mp 6501

قیمت ریکو mp 6501

قیمت ریکو mp 6501

قیمت ریکو mp 6501 یکی از نقاط مثبت این دستگاه می باشد. خرید چنین دستگاه ی در این کلاس کاری، با این بودجه در مدل های کمتری امکان پذیر می باشد. شما می تاونید با پرداخت یک هزینه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه، صاحب یک پرینتر چندکاره حرفه ای متناسب با کلاس کاری متوسط و حتی سنگین شوید.

به منظور پرداخت بهترین قیمت برای خریداری این دستگاه، خوب است که عوامل موثر بر قیمت را بشناسید. برخی از این عوامل در کنار تغییر قیمت، تغییر کیفیت و کارایی را نیز به دنبال دارند. شما می توانید با شناخت این عوامل، از آنها دوری کنید تا از نهایت کارایی دستگاه بهره مند شوید.

ریکو mp 6501

ریکو mp 6501 یک دستگاه چندکاره ساخت ریکو آفیشیو می باشد این دستگاه کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را برای شما انجام می دهد. سرعت خروجی چاپ و کپی این دستگاه به ۶۵ برگ بر هر دقیقه می رسد و همچنین از زمان آماده به کار شدن کمی نیز برخوردار است. به طور کلی این دستگاه سرعت راضی کننده ای دارد که برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارشات کاملا کافی می باشد.

همچنین با استفاده از مدل mp 6501 شما قادر به ایجاد و اجرای گردش کارهای دلخواه نیز خواهید بود. به این ترتیب شما می توانید پیچیده ترین امور اداری را نیز به لطف یکپارچگی کم نظیر این دستگاه و به راحتی هر چه تمامتر انجام دهید.

آپشنهای اختیاری

همراه این دستگاه آپشن های اختیاری متعددی ارائه می شوند. شما می توانید از بین این آپشن ها ترکیب دلخواه و مورد نیاز خود را هنگام ثبت سفارش و خریداری محصول، به دستگاه خود اضافه کنید. آ|شن های اختیرای هر کدام به نحوی کارایی دستگاه شما را بالا می برند. اما باید توجه داشت که هزینه جداگانه ای دارند. درواقع شما می توانید با انتخاب آپشن های روری و حذف دیگر آپشن ها، همزمان با بالاتر بردن کارایی دستگاه، در هزینه ها و قیمت ریکو mp 6501 نیز صرفه جویی کنید.

مدل ساخت

ریکو mp 6501 در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. همچنین این دستگاه در حالت های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار ها به فروش می رسد. هر یک از مدل ها کارایی و قیمتی در سطحی متفاوت با سایر مدل ها دارند.

مدل آکبند برخلاف دو مدل دیگر کار نکرده است و کاملا نو می باشد. البته قیمت بالاتری نیز دارد. دستگاه های استوک و بازسازی شده در عین سلامت و کارایی کامل، قیمت بسیار کمتری دارند. چرا که برای مدتی کار کرده اند و سپس در اروپا یا کشورهای آسیای شرقی واگذار شده اند. این دستگاه ها مجددا و با نام استوک به فروش رسیده اند. حال ممکن است در مسیر فروش خود تحت اصلاحات و تعمیراتی به منظور ارتقا سازگاری و دوام قرار بگیرند. از این رو بازسازی شده نام خواهند گرفت.

خرید ریکو mp 6501 از فروشنده معتبر

در بین انبوهی از قیمت های مختلف که هر یک ممکن است کارایی متفاوتی را به نمایش بگذارند، هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن توصیه نمی شود. فروشگاه کپی ایران، یک فروشنده معتبر و مطمئن دستگاه های اداری می باشد و با خرید این دستگاه از این فروشگاه می توانید از کیفیت و در عین حال قیمت ریکو mp 6501 آسوده خاطر باشید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 6501 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.