قیمت زیراکس wc 5755

زیراکس-5635

قیمت زیراکس wc 5755

قیمت زیراکس wc 5755 با توجه به اینکه از کیفیت بالایی بهره می برد بسیار مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی از جمله دستگاه های کپی لیزری بوده که در بین کاربران به سختکار مشهور می باشد.

آشنایی با قابلیت ها و مشخصات فنی زیراکس wc 5755

در کنار دانستن قیمت زیراکس wc 5755 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید. تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با توجه به این که دستگاه کپی زیراکس در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند، از اینرو آشنایی با مشخصات محصول و توجه به ویژگی ها و قابلیت های آن تاثیر مستقیمی در استفاده بهینه از آن خواهد داشت.

سرعت

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد. که در صورت نیاز باید قبل از خرید مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو با توجه به سرعت تکثیر در هر دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی زیراکس wc 5755 قادر است. در هر دقیقه ۵۵ برگ را با کیفیت بالایی کپی و پرینت بگیرد. از اینرو این مدل دستگاه کپی از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد برخوردار است.

ADF

ویژگی مهم دیگر دستگاه کپی زیراکس wc 5755 داشتن قابلیت ذخیره خودکار (ADF) است. داشتن این قابلیت به نوعی باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود. زیرا این قابلیت موجب می شود کاربران برای چاپ مکرر نیاز به نسخه اصلی نداشته باشند. به دلیل اینکه دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره کرده و برای چاپ مجدد برگه ها از آن استفاده می کند.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی کاغذ نیز یکی دیگر از خصوصیات مهم دستگاه های چاپ به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از ظرفیت ۴۵۰۰۰ برگ برخوردار است. همچنین توان کار ماهانه آن معادل ۳۰۰۰۰ برگ می باشد.

کیفیت، دوام، قدرت

قطعات زیراکس چندکاره wc 5755 کاملا با کیفیت می باشند. همچنین این دستکاه در ساخت ود از طراحی و مهندسی شاهکاری بهره می برد. که سبب دوام چند برابری دستگاه شده است. این دستگاه می تواند تا سقف ۸۷۰۰ برگ را در مخزن اسناد خود بگنجاند و آن ها را پردازش کند. در نهایت نیز همه این اوراق را وارد فرآیندهای کپی، پرینت، اسکن و فکس دستگاه کند.

این دستگاه چندکاره در برنامه ریزی رابط کاربری خود حالت های عملکرد های ذخیره انرژی را نیز گنجانده است. حالت های خاموش شدن اتوماتیک یا استند بای شدن نیز از مواردی هستند که سبب می شوند دستگاه در اوقاتی که استفاده ای ندارد. حداکثر توان و توان معادل روشن و آماده به کار بودن را مصرف نکند. این قابلیت نیز به شما در به حداقل رساندن هزینه های انرژی کمک می کند.

آشنایی با قیمت زیراکس wc 5755

یکی از فاکتورهای مهم و موثر بر قیمت زیراکس wc 5755 استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این مدل دستگاه کپی مواد مصرفی آن است. توصیه ما به شما این است که دستگاهی را انتخاب و خریداری نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

همچنین قیمت زیراکس wc 5755 در بازه های زمانی مختلف و در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی را دارد. و می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار گیرد. با این وجود می توان گفت این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت زیراکس wc 5755 با توجه به قابلیت های بالایی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از آنجا که این مدل دستگاه کپی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود، از اینرو برای خرید آن بهتر است. از طریق فروشگاه های معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران اقدام به خرید کرد. این مرکز یکی از بزرگ ترین و مطمئن ترین مراکز در زمینه فروش انواع دستگاه های کپی و ماشین های چاپ دیجیتال به شمار می آید. شما با خرید از این مرکز با خیالی آسوده می توانید. وسایل مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسبی تهیه و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.