قیمت شارپ ۲۰۱

شارپ-201

قیمت شارپ ۲۰۱

قیمت شارپ ۲۰۱ با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه برای استفاده در محیط‌ های اداری و دفاتر فنی بسیار مناسب و ایده‌آل است.

آشنایی با مزایا و قابلیت های شارپ ۲۰۱

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت شارپ ۲۰۱ باشید. بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید.

سرعت شارپ ۲۰۱

این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را چاپ کند. بنابراین از سرعت مناسب و متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

راههای ارتباطی

یکی از مزیت‌ های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت شارپ ۲۰۱ به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است. راه های ارتباطی آن می باشد. در شارپ ۲۰۱ کاربران به راحتی قادر هستند. که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانند.

چند منظوره بودن دستگاه شارپ ۲۰۱

از دیگر خصوصیات و ویژگی های بارز که بر روی قیمت شارپ ۲۰۱ تاثیرگذار بوده است. عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع شارپ ۲۰۱ یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت، و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد. انتخاب و خرید این دستگاه شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند. همچنین فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

قابلیت A3 زن

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی در میانه‌ رده‌ بندی مدل‌های مختلف قرار گرفته است. با این وجود قابلیت پرینت و اسکن A3 ارزش دستگاه را دو برابر ساخته است.

چاپ دو طرفه

از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه شارپ ۲۰۱ می توان به قابلیت چاپ دو طرفه آن اشاره نمود. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان اسناد مختلف را به صورت دو طرفه در کمترین زمان ممکن چاپ و تکثیر کرد. این ویژگی علاوه بر صرفه جویی در زمان به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز خواهد شد.

آشنایی با قیمت شارپ

قیمت شارپ ۲۰۱ در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت شارپ ۲۰۱ با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین این مدل دستگاه کپی به دلیل اینکه چند منظوره می باشد. کاربران از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد. برای خرید این مدل دستگاه کپی بهتر است از طریق مراکز معتبر و با سابقه ایی همچون فروشگاه ایران کپی اقدام نمایید. زیرا تمامی دستگاه های کپی و تجهیزات اداری این مرکز اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۲۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.