قیمت شارپ ۴۱۱۰

خرید شارپ mx 4110

قیمت شارپ ۴۱۱۰

قیمت شارپ ۴۱۱۰ با توجه به در نظر گرفتن برخی نکات می تواند تعدیل شود. عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه ها و ماشین های اداری چند مورد محدود هستند. شما با شناسایی این عوامل و رعایت کردن برخی نکات، می توانید. یک خرید ایده آل و ارزان قیمت از شارپ ۴۱۱۰ داشته باشید. در ادامه به معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

اما پیشتر توجه داشته باشید که چند دستگاه مختلف از یک مدل نیز ممکن است. تفاوت قیمتی داشته باشند. درواقع نه تنها مدل های مختلف ممکن است. تحت تفاوت های قیمتی قرار بگیرند. بلکه دستگاه های مختلف یک مدل که پیکربندی ها و سری ساخت های مختلفی دارند. نیز ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند.

دستگاه شارپ ۴۱۱۰

شارپ ۴۱۱۰ یک دستگاه مخصوص کلاس کاری متوسط است. این دستگاه ابعادی به اندازه های تقریبی ۶۵۰* ۷۶۰* ۹۶۵ میلی متر و وزنی در حدود ۱۲۶ کیلوگرم دارد. از نظر پیکربندی، شارپ ۴۱۱۰ کمی حجیم و سنگین محسوب می شود. ابعاد این دستگاه ممکن است در صورت اضافه شدن آپشن های اختیاری حتی بزرگتر نیز شود. البته باید توجه داشت که این دستگاه هم چندکاره می باشد. و هم رنگی. و از این رو مستلزم در نظر گرفته شدن فضای بیشتر برای قسمت های مازاد می باشد.

سرعت

حداکثر سرعت خروجی کلی چاپ شارپ ۴۱۱۰ به ۴۱ برگ بر هر دقیقه می رسد. این سرعت چاپ برای انجام بسیاری از امور و برآورده ساختن نیاز اداری بسیاری از کسب و کار ها کاملا کافی و راضی کننده می باشد. همچنین این دستگاه پس از زمان کوتاه ۳۴ ثانیه آماده به کار شده و قادر به تهیه اولین کپی در تنها ۴.۷ ثانیه می باشد. که این عدد برای تهیه اولین کپی رنگی به ۶.۷ ثانیه می رسد.

تهیه اولین کپی

نباید فراموش کرد که تنها سرعت موثر برای تعیین سریع بودن یک دستگاه اداری، سرعت چاپ آن نمی باشد. برای بسیاری از کسب و کار ها، سرعت آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی اهمیت بسیاری دارد. چرا که سهم زیادی از سفارشات و امور روزمره آن ها، کپی یا پرینت هایی با صفحات کم ولی مکرر می باشد. از این رو با استفاده از دستگاهی مثل شارپ ۴۱۱۰ که سرعت آماده به کار و تهیه اولین کپی بالایی دارد.

 

آپشن های اختیاری

آپشن های اختیاری به منظور بالاتر بردن کارایی و تکمیل دستگاه های اداری طراحی شده اند. انواع مختلفی از آپشن های اختیاری برای شارپ ۴۱۱۰ موجود می باشند. این آپشن ها شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خوکار اسناد می شوند. هر یک از آپشپ ها، کارایی قسمتی خاصی از دستگاه را افزایش می دهند. و می توانند دستگاه شما را به یک انتشارات کامل بدل کنند. ولی قیمت های جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت شارپ ۴۱۱۰ خام محاسبه می شود.

نیازکاری

شما می توانید آپشن های اختیاری را حین خرید شارپ ۴۱۱۰، به آن اضافه کنید. اما توصیه می شود قبل از خرید آپشن ها، نگاهی منطقی به کسب و کار و نوع کاربری خود از این دستگاه داشته باشید. سپس با انتخاب آپشن های ضروری و لازم و از سوی دیگر با حذف آپشن های غیرضروری، هم کارایی دستگاه خود را تا حد ایده آل و مطلوب بالا ببرید و هم در قیمت شارپ ۴۱۱۰ صرفه جویی کنید.

مدل های دستگاه

شارپ ۴۱۱۰ در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های آکبند و استوک به علت اینکه برای مدتی کار کرده اند و همچنین خدماتی را مستقیما از سازنده خود دریافت نمی کنند، قیمت بسیار کمتری دارند. دستگاه های استوک درواقع دستگاه های آکبندی بوده اند که پس از کار کردن برای مدت محدودی، واگذار شده اند. این دستگاه در صورت سلامت و کیفیت کامل، پس از دریافت درجه بندی هایی، مجددا و با نام استوک به فروش رسیده اند.

دستگاه های استوک ممکن است به منظور افزایش کیفیت و سازگاری دستگاه، تحت تغییرات و تعمیراتی قرار گرفته باشند. این نوع دستگاه ها بازسازی شده نام دارند. به طور کلی دستگاه های استوک و بازسازی شده در کنار ویژگی هایی که گفته شد، قیمت بسیار ارزان تری دارند. شما می توانید با انتخاب از بین مدل های استوک یا بازسازی شده، در هزینه ای که به قیمت شارپ ۴۱۱۰ اختصاص داده اید صرفه جویی زیادی کنید.

خرید از فروشنده مطمئن

همه دستگاه های استوک موجود در بازار و عرضه شده برای فروش، کیفیت یکسانی ندارند و برخی از آن ها ممکن است فقدان سلامت و کارایی داشته باشند. در چنین شرایطی توصیه می شود با خرید از فروشگاه های مطمئن، خاطر خود را آسوده کنید. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های کپی در مدل ها و با قیمت های ایده آل به شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.