قیمت شارپ ۷۰۰۰

شارپ MX 5000

قیمت شارپ ۷۰۰۰

قیمت شارپ ۷۰۰۰ با توجه به امکانات و آپشن های اختیاری متفاوت خواهد بود. بنابراین موقع خرید دستگاه کپی می توانید با توجه به نیازهای کاری خود از بعضی از آپشن های اختیاری دستگاه استفاده و برخی از آن ها را حذف کنید. بنابراین انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری دستگاه بر قیمت شارپ MX-7000 موثر خواهد بود. به این ترتیب می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معرفی آپشن های اختیاری دستگاه کپی

امکانات جانبی مختلفی از قبیل فینیشر، سورتر، ذخیره خودکار ADF و لارج باکسر بر قیمت دستگاه کپی مانند قیمت شارپ ۷۰۰۰ تاثیرگذار می باشند. بهتر است بدانید که این امکانات جانبی جزء اصلی دستگاه به حساب نمی آیند. بنابراین شما قادر هستید این امکانات را به طور دلخواه بر روی دستگاه نصب کنید.

سورت یکی از قابلیت های جانبی تاثیرگذار بر قیمت دستگاه چاپ می باشد. با این قابلیت می توانید فایل های مختلف را دسته بندی کرده و سرعت و دقت کار خود را افزایش دهید.

ذخیره خودکار ADF از امکانات جانبی می باشد که بر سرعت کار دستگاه بسیار تاثیرگذار است. زیرا دستگاه کپی که از قابلیت ذخیره خودکار ADF برخوردار نباشد برای هر کپی باید از نسخه اصلی استفاده کند.

زیرا این دستگاه قادر نیست فایل اصلی را به تعداد مشخصی برگه در حافظه خود ذخیره کند. در حالیکه ذخیره خودکار ADF این توانایی را به دستگاه می دهد بدون نیاز به نسخه اصلی از فایل اصلی به تعداد مشخصی کپی بگیرد.

فینیشر از دیگر امکانات جانبی دستگاه است که بعد از چاپ فایل های مختلف آن ها را به صورت کتاب، جزوه، بروشور و غیره در ابعاد استاندارد صحافی کنید. بنابراین با فینیشر نیازی به خرید دستگاه جانبی دیگر جهت صحافی نخواهید داشت. بنابراین امکانات جانبی مانند فینیشر بر قیمت شارپ ۷۰۰۰ و سایر دستگاه های کپی تاثیر گذار خواهد بود.

از دیگر امکانات جانبی دستگاه های کپی لارج باکس می باشد. لارج باکس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که فضای اوراق خام دستگاه را چند برابر کنید. بنابراین در حجم کاری بالا با نصب لارج باکس می توانید نیازهای خود را برطرف کنید.

قیمت شارپ ۷۰۰۰ استوک یا آکبند

بهتر است بدانید که قیمت شارپ ۷۰۰۰ با توجه به استوک یا آکبند بودن آن متفاوت خواهد بود. دستگاه های استوک به دلیل اینکه کار کرده هستند از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه های آکبند ارزان تر می باشند. این تصور را نداشته باشید که دستگاه استوک چون کارکرده است کیفیت لازم را ندارد.

با خرید دستگاه استوک می توانید از تمامی خدماتی که دستگاه آکبند در اختیار شما قرار می دهد بهره مند شوید. خرید دستگاه استوک برای افرادی که جهت راه اندازی کاری هزینه کافی ندارند بسیار مناسب می باشد. بنابراین درصورتیکه از بودجه کافی جهت خرید دستگاه آکبند برخوردار نیستید توصیه می کنیم دستگاه استوک را انتخاب کنید. حتی الامکان سعی کنید دستگاه استوک را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

فروشگاهی مناسب خرید دستگاه استوک است که وارد کننده دستگاه های استوک باشد. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه تجهیزات لوازم و ماشین های اداری از اعتبار بالایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت فتوکپی شارپ ۷۰۰۰  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.