قیمت شارپ mx 2700

خرید شارپ MX 2700

قیمت شارپ mx 2700

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به استوک و یا بازسازی بودن آن متفاوت است. این دستگاه محصول ۲۰۱۳ ژاپن می باشد. بنابراین نوع آکبند آن دیگر در بازار موجود نبوده و تنها به صورت استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. پس هنگام خرید این دستگاه گول فروشندگانی که ادعا می کنند دستگاه را به صورت آکبند به فروش می رسانند نخورید.

جالب است بدانید که دستگاه های استوک و بازسازی شده نیز انواع مختلفی دارند و همین امر باعث می شود در قیمت با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال انواع استوک ممکن است در دو نوع درجه یک و دو موجود باشند. معمولا انواع استوک بازسازی شده نسبت به نوع استوک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا سرویس مجدد شده اند.

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به امکانات دستگاه

بهتر است برای کسب اطلاعات در مورد قیمت شارپ ۲۷۰۰ با برخی از امکانات دستگاه آشنا شوید:

مشخصات ظاهری

شارپ ۲۷۰۰ مناسب مصارف اداری و دفتری است. این محصول ۴ کاره بوده و گنجایش مناسبی دارد. به طوری که قادر است در حالت فول آپشن ۵۵۰۰ برگه را در خود جای دهد. با این که شارپ ۲۷۰۰ یک فتوکپی رنگی است، برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند در صورت نیاز تنها به صورت سیاه و سفید چاپ کند.

حافظه سرعت و کیفیت

قیمت شارپ mx 2700 با توجه به ویژگی های مناسب محصول، کاملا مقرون به صرفه است. دارا بودن ۱ گیگابایت حافظه داخلی، سرعت قابل قبول، کیفیت ۶۰۰ دی پی آی و توان ماهانه ۳۰ هزار برگه این محصول را به دستگاهی مطلوب برای ادارات و دفاتر کاری تبدیل کرده که می تواند نیاز های متنوع کاربران را برطرف نماید.

تکنولوژی لیزری

تکنولوژی به کار رفته در این محصول از نوع لیزری است. همان طوری که احتمالا می دانید، تکنولوژی لیزری نسبت به تکنولوژی جوهرافشان که در گذشته رایج بوده، امتیازات فراوانی دارد.

توان مصرفی

نکته جالب توجه در این دستگاه این است که ست اولیه دستگاه قادر است تا ۱۵ هزار برگه را چاپ و تکثیر نماید. بنابراین پس از خرید محصول تا مدت ها هزینه جانبی برای دستگاه وجود نخواهد داشت.

کاغذ مورد استفاده

شما می توانید کاغذ هایی با سایز های متنوع اعم از B4، A5، A4 و A3 در این دستگاه قرار داده و روی آن ها چاپ نمایید. این محصول قابلیت افزودن اختیاری سورتر و لارج باکس را نیز دارا می باشد. همچنین ADF نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب گردیده.

قیمت شارپ در فروشگاه کپی ایران

اگر تمامی موارد مربوطه را در نظر بگیرید، شارپ mx 2700 با توجه به هزینه های جانبی کاملا ارزش خرید را دارد. بدین ترتیب در کنار صرفه جویی در زمان کارمندان خود، می توانید با هزینه ای کم تر، اوراق مورد نظر خود را کپی، پرینت یا اسکن گرفته و یا حتی آن ها را فکس نمایید.

فروشگاه کپی ایران این محصول را به سه صورت به فروش می رساند. نوع اول استوک عادی اروپا بوده و نسبت به دو نوع دیگر ارزان تر است. نوع دوم استوک اروپا با بالاترین کیفیت می باشد و نسبت به نوع اول قیمت بالاتری دارد. در نهایت نوع سوم استوک و بازسازی شده اروپا است که از دو نوع اول گران تر است. شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید هر یک از این انواع نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۲۷۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.