قیمت شارپ MX 3110

قیمت شارپ MX-M464N

قیمت شارپ MX 3110

قیمت شارپ MX 3110 همانند دیگر دستگاه های چاپ دیگر با توجه به آکبند، یا بازسازی شده و یا استوک آن متفاوت است. دستگاه های آکبند از آن جا دستگاه هایی کاملا نو هستند، قیمت بسیار بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند. در ادامه بیشتر با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می شویم.

مشخصات فنی شارپ MX 3110

بدون شک ویژگی های این دستگاه چاپ بر قیمت شارپ MX 3110 تاثیر مستقیم می گذارد.

چند منظوره بودن دستگاه

یکی از مهم ترین این ویژگی ها چند منظوره بودن آن است. که شما می توانید از آن به عنوان دستگاه کپی، پرینت و اسکن استفاده کنید. راه های ارتباطی با دستگاه نیز متنوع است، به طوری که شما می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم به وسیله USB و LAN به دستگاه های دیگر وصل شوید.

سرعت و کیفیت چاپ شارپ MX 3110

سرعت و کیفیت چاپ از دیگر ویژگی های بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های چاپ است. این دستگاه اداری می تواند در هر دقیقه بین ۳۰ تا ۳۹ فایل را با کیفیت ۶۰۰ DPI به صورت رنگی چاپ کند.

قابلیت کپی متوالی

همچنین همانند دیگر دستگاه های اداری، این مدل از شارپ نیز قابلت کپی متوالی داشته و شما می توانید. چاپ ۹۹۹ برگه را به صورت خودکار به خود دستگاه بسپارید.

سایز کاغذ مورد استفاده

سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه های چاپ، فاکتور مهم دیگر در تعیین میزان کاربری دستگاه است. از آن جا شما همواره نیاز دارید که فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید، دستگاه چاپ باید بتواند. برگه های مختلفی را مورد استفاده قرار دهد. در این دستگاه شما می توانید کاغذهای مختلف در سایزهای بزرگ و کوچک تا ابعاد حداکثر A5 را قرار داده و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید.

سازگاری با سیستم عامل شارپ MX 3110

سازگاری با سیستم های عامل مختلف از جمله ویندوز، مک، وستا وغیره از دیگر عوامل موثر بر قیمت شارپ MX 3110 است. در واقع شما برای انتقال داده از دستگاه های دیجیتال مختلف هیچ گونه محدودیتی نداشته و دستگاه چاپ می تواند. فایل های مختلف را از سیستم های عامل مختلف بخواند.

خرید آنلاین یا حضوری؟

یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت شارپ MX 3110 و هر دستگاه دیگری نحوه خرید است. معمولا کالاهای فروخته شده در فروشگاه های اینترنتی قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های حضوری دارند و شما با خرید از آن ها می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از طرف دیگر شما برای خرید اینترنتی محدودیت زمانی نداشته و می توانید در هر ساعت از شبانه روز از فروشگاه آنلاین بازدید کرده و وسیله مورد نظرتان را تهیه کنید.

همچنین در خرید اینترنتی موقعیت مکانی عانل محدود کننده شما نیست. شما می توانید از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور بازدید و خرید کنید.

قبل از خرید و پرداخت قیمت شارپ MX 3110 یا هر دستگاه چاپ دیگر، به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه دستگاه های چاپ در مدل ها و تعداد متنوعی داشته باشد تا مطمئن شوید فروشگاه واقعا وارد کننده دستگاه های اصل و اورجینال است. فروشگاه انلاین کپی ایران یک فروشگاه آنلاین دستگاه های اداری است. که می توانید با مراجعه به آن مدل های مختلف دستگاه های چاپ را دیده و همراه با گارانتی و ضمانت نامه تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX 3110 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.