قیمت شارپ MX 3610

شارپ-3140

قیمت شارپ MX 3610

قیمت شارپ MX 3610 با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. از طرفی قیمت دستگاه کپی براساس استوک، بازسازی شده و آکبند بودن متفاوت خواهد بود. بهتر است بدانید که قیمت مدل آکبند دستگاه های کپی بیشتر از استوک و بازسازی شده می باشد.

از طرفی امکانات جانبی دستگاه بر قیمت شارپ MX 3610 موثر است. بنابراین انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه کپی خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت ماشین اداری تا حد زیادی به فروشنده بستگی دارد. زیرا فروشندگان و فروشگاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند.

شرکت ژاپنی شارپ

بدون شک نام برند نام آشنا بر قیمت دستگاه کپی تاثیرگذار خواهد بود. بهتر است بدانید که شرکت شارپ جزء تولیدکنندگان مطرح دستگاه های چاپ و نشر به شمار می آید. از طرفی محصولات شرکت شارپ از کیفیت و نوآوری خاصی برخوردار هستند.

بنابراین محصولات شرکت شارپ متقاضیان زیادی در سطح جهانی دارد. بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX 3610 تاثیرگذار خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت شارپ MX 3610

قبل از خرید شارپ MX 3610 بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX 3610 تاثیرگذار هستند.

کپی متوالی

با این مدل دستگاه کپی می توانید ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی کپی کنید.

قابلیت زوم و زمان گرم شدن

قابلیت زوم در این دستگاه ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ این مدل دستگاه کپی +A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه کپی A5 می باشد. مدت زمان گرم شدن ۲۰ دستگاه ثانیه است. بنابراین این مدل دستگاه کپی در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کند.این دستگاه کپی اولین کپی را در زمان ۶.۸ ثانیه تحویل می دهد.

ظرفیت بالای سینی کاغذ

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی ۵۶۰۰ برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت. ظرفیت استاندارد کاغذ این دستگاه کپی ۶۰۰ برگ می باشد.

ابعاد و وزن شارپ MX 3610

شارپ MX 3610 در ابعاد ۸۳۴*۶۸۰*۶۰۸ میلی متر و در وزن ۷۷ کیلوگرم ساخته شده است. این دستگاه از نظر سرعت در رده متوسط قرار دارد. این دستگاه کپی برای انجام کارهای روزانه رضایت بخش می باشد. بنابراین هر کدام از ویژگی ها بر قیمت شارپ MX 3610 موثر است.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه کپی شارپ MX 3610 در سه نوع استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود هستند. لازم به ذکر است که دستگاه استوک و بازسازی شده کارکرده می باشند اما از کیفیت لازم برخوردار هستند. دستگاه کپی مناسب است که علاوه بر قیمت، کیفیت لازم را هم داشته باشد. در صورتیکه قصد خرید دستگاه استوک یا بازسازی شده را دارید. توصیه می کنیم آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

فروشگاه کپی ایران سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری دارد. برای اینکه از خریدی مطمئن بهره مند شوید بهتر است آن را از فروشگاه کپی ایران خریداری کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه و مشاهده مشخصات دستگاه کپی شارپ MX 3610 می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX 3610 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.