قیمت شارپ MX 4501

قیمت شارپ-MX 4501

قیمت شارپ MX 4501

قیمت شارپ MX 4501 به دلیل اینکه یک دستگاه چند منظوره می باشد بسیار مناسب است. زیرا با خرید این دستگاه می توانید تمام کارهای خود را انجام دهید. خرید دستگاه چند منظوره بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی خرید دستگاه چند منظوره برای افرادی که فضای کافی ندارند یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

لازم به ذکر است که قیمت ماشین اداری مانند قیمت شارپ MX 4501 تا حد زیادی به فروشنده بستگی دارد. زیرا فروشندگان و فروشگاه های معتبر قیمت های مناسب تری را به مشتریان ارائه می دهند. از طرفی استوک خریدن دستگاه و انتخاب یا حذف آپشن های اختیاری آن از عوامل موثر بر قیمت دستگاه می باشد.

عوامل موثر بر قیمت شارپ MX 4501

قبل از خرید شارپ MX 4501 بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ MX 4501 تاثیرگذار هستند.

کیفیت و کپی متوالی

دقت کپی این مدل دستگاه کپی ۶۰۰ DPI می باشد. با این دستگاه کپی می توانید ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی کپی کنید.

رزولوشن و زمان گرم شدن

قابلیت زوم در این دستگاه ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ این مدل دستگاه کپی +A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه کپی A5 می باشد. مدت زمان گرم شدن دستگاه ۲۴۰ ثانیه است. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان ۴.۱ ثانیه آماده کند.

ظرفیت سینی

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی ۵۶۰۰ برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت. ظرفیت سینی بای پس این مدل دستگاه کپی ۱۰۰ برگ است.

سرعت

شارپ MX 4501 از نظر سرعت در رده متوسط قرار دارد. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۳۵ برگ را کپی کند. تکنولوژی چاپ در شارپ MX 4501 از نوع لیزری است. بهتر است بدانید که تکنولوژی چاپ لیزری از سرعت، کیفیت و وضوح بالاتری نسبت به جوهر افشان برخوردار می باشد.

برند شارپ

با استفاده از شارپ MX 4501 می توانید بدون هیچ نگرانی اسناد مهم را کپی یا اسکن کنید. وضوح تصویر در حالت کپی، اسکنر و پرینت ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی می باشد. بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ MX 4501 تاثیرگذار خواهد بود.

اهمیت دستگاه کپی چندکاره

با توجه به اینکه امروزه شرکت ها، دفاتر اداری و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر کاربرد تک بعدی ندارند. همچنین بیشتر پروژه ها ترکیبی از فرآیندهای مختلف اداری هستند. بنابراین وجود دستگاه کپی چند منظوره که توانایی انجام چندین کار را باهم داشته باشد ضروری است.

انتخاب دستگاه کپی چند منظوره برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند یک انتخاب مناسب و ایده آل به شمار می آید. همچنین توصیه می شود افرادی که فضای کافی ندارند بهتر است دستگاه کپی چند منظوره را خریداری کنند. بنابراین با خرید دستگاه چند منظوره می توانید تمامی خدماتی که چندین دستگاه اختصاصی انجام می دهند را به صورت یکجا انجام دهید. قیمت شارپ MX 4501 به دلیل چند منظوره بودن بسیار مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX 4501 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.