قیمت شارپ mx 5000

شارپ MX 5000

قیمت شارپ mx 5000

قیمت شارپ mx 5000 مانند دیگر دستگاه های دیگر همراه با امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و لارج باکسر بیشتر از قیمت آن بدون امکانات جانبی است. شما با توجه به نیازهای کاری خود به این مساله توجه کنید. که کدام یک از امکانات فوق برای شما مناسب بوده. و سپس اقدام به خرید دستگاه متناسب با شرایط کاری خود کنید.

ویژگی های شارپ ۵۰۰۰

قیمت شارپ mx 5000 مانند هر دستگاه دیگری با توجه به امکانات و فاکتورهایی که در اختیار شما قرار می دهد. در نظر گرفته خواهد شد

دستگاه سه کاره

در صورتی که شما در محل کار خود نیاز به انجام کارهای پرینت، اسکن و کپی دارید. این دستگاه می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کرده. تا شما مجبور به خرید چند دستگاه مجزا و جداگانه نشوید.

چاپ رنگی

نوع چاپ در این دستگاه رنگی بوده و شما می توانید. تصاویر و فایل های مختلفی که جزئیات و رنگ در آن برایتان مهم است. را با کمک این دستگاه چاپ کنید. کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه چاپ بدون شک آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های چاپ اداری تبدیل کرده است. این دستگاه در هر دقیقه می تواند ۵۰ برگ را با کیفیت ۱۲۰۰ dpi چاپ کند. بنابراین در روزهای کاری شلوغ خود می توانید در هر ساعت تا ۳ هزار برگه را نیز کپی یا پرینت بگیرید.

ظرفیت کاغذ

ظرفیت برگه های ورودی قرار داده شده در دستگاه در حالت استاندارد ۱۱۰۰ برگه بوده اما در حالت حداکثر می توانید. آن را با ۵۱۰۰ برگه نیز پر کنید. سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز متنوع بوده و شما می توانید. برگه های A3+ تا A5 را در آن قرار داده. و از فایل های مورد نظرتان در ابعاد مناسب چاپ بگیرید.

امکانات جانبی

امکانات جانبی مختلف از جمله راه های ارتباطی متنوع، قابلیت ویرایش و ذخیره اسناد، ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر، کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ، زمان اولین کپی ۴.۱ ثانیه از دیگر ویژگی های این دستگاه کپی است. که بر کارایی و قیمت شارپ mx 5000 تاثیر مستقیم می گذارد.

خرید شارپ mx 5000

در صورتی که شما نیز قصد خرید این دستگاه چاپ اداری و چند منظوره را دارید. می توانید به فروشگاه های لوازم اداری حضوری و یا آنلاین مراجعه کرده . و دستگاه مورد نظرتان را سفارش دهید. قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ mx 5000 با توجه به استوک، آکبند و یا بازسازی بودن آن متفاوت بوده و شما می توانید. با توجه به نیاز کاری خود یکی از آن ها انتخاب و خریداری کنید.

مدلهای مختلف دستگاه

در صورتی که شما در خرید دستگاه و پرداخت قیمت محدودیتی ندارید. دستگاه های آکبند به دلیل کارنکرده و نو بودن و داشتن کیفیت کار و طول عمر بیشتر گزینه مناسب تری برای شما خواهند بود. اما اگر بودجه شما محدود بوده و در کنار کیفیت به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید. می توانید از میان مدل های استوک و بازسازی شده نیز دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید اینترنتی دستگاه های چاپ هستید، کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی آنلاین و معتبر است. که دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.