قیمت شارپ mx 503

خرید شارپ mx 5001

قیمت شارپ mx 503

قیمت شارپ mx 503 در فروشگاه های آنلاین و حضوری تقریبا یکسان بوده. اما تقریبا فروشگاه های اینترنتی دستگاه های خود را با قیمت پایین تری به دست فروشنده می رساند. این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری و سه منظوره است. که می توان کارهای پرینت، کپی و اسکن را با آن انجام داد.

ویژگی های شارپ mx 503

قبل از اطلاع از قیمت شارپ mx 503 بهتر است.کمی با ویژگی های فنی این دستگاه چاپ آشنا شده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

کیفیت

این دستگاه چاپ دارای قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید و با کیفیت ۱۲۰۰ dpi می باشد. این کیفیت چاپ در کنار تکنولوژی چاپ لیزری باعث می شود. وضوح تصاویر و متون در نسخه های کپی شده بسیار بالا برود.

سرعت

سرعت کپی در این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه های چاپ اداری در رده بالایی قرار گرفته و شما می توانید. در دقیقه تا ۵۰ برگه را به وسیله آن چاپ کنید. نوع جوهر به کار رفته در این دستگاه تونر خشک بوده و شما می توانید. تا مدت ها از آن برای چاپ استفاده کرده. و نیازی به شارژ مجدد پیدا نکنید.

سایز کاغذ

سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید دستگاه های چاپ است. اگر شما از این دستگاه چاپ در مراکز چاپ و نشر یا دفاتر فنی مهندسی استفاده می کنید. نیاز پیدا خواهید کرد که فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ می توانید. کاغذهای A3 تا A6 را در دستگاه قرار داده و در ابعاد مورد نظرتان روی آن ها چاپ کنید.

زمان گرم شدن

زمان گرم شدن اولیه در شارپ mx 503 تنها ۲۰ ثانیه بوده و شما برای شروع به کار تاخیر زیادی نخواهید داشت. ویژگی ها و امکانات جانبی دیگر مانند ذخیره و بایگانی اسناد، قابلیت ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، فینیشر و سورتر از دیگر فاکتورهایی است. که بر کارایی و قیمت شارپ mx 503 تاثیر مستقیم می گذارد.

خرید دستگاه چاپ

برای اطلاع از قیمت شارپ mx 503 و خرید آن بهتر است. چندین فروشگاه حضوری و اینترنتی را مقایسه کرده تا بتوانید. بهترین گزینه را انتخاب کنید. خرید به صورت اینترنتی می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد. زیرا در صورتی که در محل سکونت شما فروشگاه دستگاه های چاپ به نباشد یا دستگاه های چاپ موجود محدود باشد، شما بدون هیچ محدودیت مکانی می توانید از فروشگاه های آنلاین در شهرهای دیگر خرید خود را انجام دهید.

از طرف دیگر شما برای خرید محدودیت زمانی نیز نداشته و می توانید خرید خود را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید. قیمت دستگاه ها در فروشگاه های آنلاین معمولا در مقایسه با فروشگاه های اداری کم تر و مناسب تر است. در این صورت حتما توجه داشته باشید که فروشگاه مورد نظر شما معتبر بوده و دستگاه های چاپ آن اصل و اورجینال باشد.

کپی ایران

کپی ایران به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین لوازم اداری، تنوع بسیار بالایی در برند و مدل دستگاه های چاپ دارد. شما می توانید به راحتی در این سایت دستگاه چاپ مورد نظرتان را انتخاب و به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده با گارانتی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۵۰۳ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.