قیمت شارپ MX 283

شارپ MX-M283

قیمت شارپ MX 283

قیمت شارپ MX 283 با توجه به چند منظوره بودن و ویژگی ها و کاربردهایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید. تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود خود را انجام داده. و از خرید چند دستگاه به صورت جداگانه خودداری کنید. قیمت این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ دیگر به دو شکل استوک و آکبند متفاوت بوده و شما می توانید.  آن را با قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

عوامل موثر بر قیمت شارپ MX 283

فاکتورهای مختلفی بر قیمت شارپ MX 283تاثیر می گذارند. که مهم ترین آن ها چند منظوره بودن دستگاه است. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه کمی به نظرتان گران بیاید. اما اگر سه دستگاه جداگانه پرینت، کپی و اسکن با ویژگی های مشابه را پبدا کرده و قیمت آن ها را با یکدیگر جمع بزنید. قطعا قیمت آن بسیار بیشتر از دستگاه چند منظوره قیمت شارپ MX 283 خواهد شد.

ویژگی های دیگری مانند کیفیت چاپ بالای ۱۲۰۰ DPI، سرعت چاپ مناسب ۲۸ برگ در دقیقه و سازگاری با سیستم های عامل مختلف باعث می شود. که کاربری دستگاه بسیار بالا باشد.

امکانات جانبی به کار رفته در این دستگاه کپی از جمله سورتر، لارج باکس، فینیشر و ذخیره خودکار ADF سرعت و دقت کار شما را چندین برابر کرده و می توانید. در مراکز شلوغ و پر کار روی سرعت بالای آن حساب کنید.

این دستگاه چاپ و اجزای به کار رفته در آن از جمله تونر با محیط زیست سازگار بوده و آسیبی به آن نمی رسانند. از طرفی مصرف انرژی آن بسیار پایین بوده و تونر آن قابلیت بازیافت دارد. این ویژگی ها باعث می شود. که شما در کنار یک خرید استاندارد و مناسب در حفظ محیط زیست نیز نقشی هرچند کوچک داشته باشید.

کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، حافظه داخلی بالا، اسکنر دقیق از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است. که بر قیمت شارپ MX 283 تاثیر مستقیم می گذارد.

از چه فروشگاهی خرید کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره شد. این دستگاه را می توانید. به دو صورت استوک و آکبند خریداری کنید. اما با توجه به دست دوم بودن دستگاه های استوک چه فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنیم. تا از خرید خود اطمینان داشته باشیم؟ قیمت شارپ MX 283 در مدل استوک آن بین ۲۰ تا ۵۰ درصد با قیمت استوک آن متفاوت است. بنابراین با خرید استوک از فروشگاه معتبر می توانید. در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

نکته اول آن که فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید. که در تعداد و نوع دستگاه های استوک تنوع بالایی داشته و تنها به داشتن یک یا دو دستگاه اکتفا نکرده باشد. زیرا در صورت تنوع بالا مطمئن خواهید شد. که فروشگاه واقعا وارد کننده دستگاه های چاپ بوده و دستگاه های آن اصل هستند.

قبل از خرید راجع به شناسنامه و گارانتی دستگاه های چاپ با فروشنده صحبت کنید. دستگاه های استوک با وجود دست دوم بودن دارای شناسنامه و خدمات پس از فروش هستند. خرید یک دستگاه استوک با گارانتی تا حد زیادی خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه و حل مشکلات احتمالی برطرف می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-X283  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.