قیمت شارپ X 180

قیمت شارپ x 180

قیمت شارپ X 180

قیمت شارپ X 180 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره از مواد مصرفی و قطعات یدکی ارزان و فراوانی بهره می برد.

آشنایی با قیمت شارپ X 180

قیمت شارپ X 180در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. و می تواند تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

مواد مصرفی

یکی از عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند. بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید. که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت شارپ X 180 نوع مدل ارائه شده ( استوک، بازسازی شده و آکبند بودن) آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

مشخصات فنی شارپ X 180

در کنار دانستن قیمت شارپ X 180 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه به خوبی آشنا شوید. تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید. همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری با حجم کاری متوسط را به خوبی دریافت نمایید.

چند منظوره بودن دستگاه

یکی از ویژگی های بارز شارپ X 180 چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند. کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند. از اسناد و مدارک خود پرینت و اسکنر تمام رنگی در سایز A3 هم بگیرد. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای این قابلیت است. که به صورت متوالی ۹۹۹ برگه را چاپ کرده و کاغذ را نیز به صورت خودکار (ASP) انتخاب نماید.

سایز کاغذ مورد استفاده

این مدل دستگاه کپی در رده دستگاه های رنگی با سایز A3 قرار گرفته است. یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی امکان مرتب سازی الکترونیکی به همراه نوردهی دیجیتال به منظور بهینه سازی میزان کیفیت کپی می باشد. سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی معادل ۱۸ برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب نیست.

سفارش شارپ ۱۸۰

شارپ X 180 از دستگاه های کپی چند منظوره می باشد. به همین دلیل از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید این مدل دستگاه کپی از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. از اینرو فروشگاه کپی ایران یکی از بهترین مراکز برای خرید دستگاه های کپی به شمار می آید. این مرکز تمامی مشخصات دستگاه های کپی و تجهیزات اداری را به طور کامل بر روی سایت کپی ایران قرار داده است. بنابراین کاربران با مطالعه این مشخصات بعد از به دست آوردن شناخت دستگاه مورد نظر را با یک قیمت مناسب و ضمانت سالم کالا خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رومیزی شارپ ۱۸۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.