قیمت فتوکپی استوک توشیبا

توشیبا 257

قیمت فتوکپی استوک توشیبا

قیمت فتوکپی استوک توشیبا مهم ترین فاکتور در خرید این دستگاه می باشد. شما می توانید همه کارایی و قابلیت های دستگاه فتوکپی توشیبا را با قیمتی بسیار کمتر در استوک این دستگاه داشته باشید.

قیمت فتوکپی استوک

قیمت فتوکپی استوک شاید هیجان انگیزترین بخش خرید یک دستگاه فتوکپی باشد. فرض کنید. زمان زیادی را صرف مقایسه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های ریسوگراف کرده اید. در نهایت یک مدل را پسندیده و آن را کاملا جوابگوی نیازهای خود می بینید؛ مثلا دستگاه فتوکپی توشیبا. حال که در لحظات آخر، بحث قیمت می شود و شما سرگرم محاسبات مالی هستید، قیمت کالا ناگهان چندین برابر کم می شود. بله، همان کالا با قیمتی به مراتب کمتر.

حتما واکنش شما دیدنی خواهد بود، شاید هم شک کنید و علت را جویا شوید. اما این امر با توجه به متغیر و بالا بودن نرخ ارز در کشور ما امری کاملا رایج و طبیعی است. در این مقاله به توضیح مفهوم استوک و صحبتی پیرامون قیمت فتوکپی استوک خواهیم پرداخت.

چه هنگام یک دستگاه استوک به شمار می رود؟

سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولید کننده بازگردانده می شوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از برخی مدل های نسل جدید نیز بهتر سرویس دهی می کند. به نظر شما علت این امر، آن هم برای اقشار اقتصادی اروپایی چیست؟

علت ماجرا

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید می کنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B ،C ،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

قیمت دستگاه فتوکپی استوک توشیبا، به عنوان مثال، با توجه به میزان سلامت دستگاه می تواند. چندین برابر از قیمت دستگاه نو ارزان تر باشد. علت این تفاوت قیمت نیز در بسیاری از موارد فقط و فقط این است. که شما خدمات پس از فروشی را مستقیما از تولید کننده دریافت نخواهید کرد.

چگونه از خرید دستگاه استوک مطمئن شویم؟

از فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید. هیچ چیز مثل اعتبار فروشنده یک دستگاه استوک نمی تواند. سلامت محصولی که خریداری می کنید. را تضمین کند. همچنین درصورت نیاز به قطعات یدکی یا جوهر مخصوص دستگاه، قطعا فروشنده دستگاه بهترین کمک را به شما خواهد کرد.

آیا با قیمت ارزان تر، کیفیت را قربانی می کنیم؟

قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا استودیو ۱۸۰، به عنوان یکی از محبوب ترین فتوکپی های استوک بازار، همواره مورد توجه خریداران بوده است.

اگر چه بین قیمت این دستگاه به صورت استوک و نو تفاوت محسوسی وجود دارد. ولی سرعت هر دو ۱۸ برگ بر دقیقه محاسبه شده و تست گرادیان هر دو دستگاه استوک و نو، وضعیت یکسانی را نشان داد. (تست مستخرج از پژوهش الزویرGastraa 2005 et al.) .

جمعبندی؛ کلام آخر

قیمت فتوکپی استوک، معمولا مهم ترین عامل در دو به شک کردن خریداران، درست کمی قبل از نهایی کردن خرید خود است. اما اغلب مفاهیم اشتباهی چون اسقاطی بودن دستگاه، در ذوق خریدار علاقمند به دستگاه های استوک می زند.

امید است در این مقاله موفق به معرفی و توجیه قیمت دستگاه فتوکپی استوک توشیبا برای شما عزیزان شده باشیم و در یاد داشته باشید. که استوک خریدن از یک فروشنده مطمئن اغلب انتخابی است. که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد. برای مشاهده و خرید محصولات استوک توشیبا به بخش فروش وب سایت کپی ایران مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت فتوکپی توشیبا  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.